Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 1:48 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Jan Kwant
BerichtGeplaatst: di jul 25, 2006 8:58 am 
Ik hoor net dat Jan Kwant overleden is, klopt dit?
Hij was toch nog best jong?
:(


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di jul 25, 2006 9:01 am 
Ik ben een sukkel, had dit bericht geplaatst voor de voorkant homepage te bekijken, daar staat het ook. ach jee. Weer een circuskenner minder.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di jul 25, 2006 12:36 pm 
In ieder geval allen gecondoleerd!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di jul 25, 2006 12:38 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
spasega schreef:
Ik ben een sukkel, had dit bericht geplaatst voor de voorkant homepage te bekijken, daar staat het ook. ach jee. Weer een circuskenner minder.


De circussen Renz Berlin, Belly Wien, Jan en Lucy Hoekstra en Willem en Ragina van Heijbeek wensen de nabestaanden alle kracht toe om dit verlies te dragen.
Inderdaad een circuskenner minder.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 27, 2006 1:26 am 
Ik wens de familie, Jan's moeder, vrouw en kind veel sterkte toe bij de verwerking van dit verlies. Ook de circuswereld verliest een kenner en promotor met dit overlijden.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie overlijden Jan Kwant.
BerichtGeplaatst: do jul 27, 2006 7:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Ik was als collega zeer verbijsterd, toen ik afgelopen maandagmorgen zijn zuster op mijn werk aan de telefoon kreeg met de mededeling dat Jan Kwant diezelfde morgen was overleden. We wisten dat hij een levensbedreigende ziekte had, maar toch hoopte je dat hij hier wellicht van zou herstellen, maar helaas het mocht niet zo zijn. Ik heb vele genoegelijke uitstapjes naar de circussen her en der in het land met hem beleefd en hier kun je dan ook op terugkijken, ook was hij sinds het ontstaan van de Circusnieuwsbrief een regelrechte promotor ten goede uiteraard voor het circus in het algemeen, maar ja wat wil je ook als je, je leerschool hebt gehad bij het circus Boltini. Hij was ook sinds jaar en dag de drijvende motor achter de jaarlijkse Circusnieuwsbriefdag welke altijd op de derde zondag in november plaatsvond in Deventer, ook hoorde ik van onze eindredacteur Ton Ketelaars, dat deze dag komende november zal plaatsvinden o.a. als eerbetoon aan Jan Kwant. We zullen hem als redactieteam van de Circusnieuwsbrief dan ook enorm missen. Ik zal hem in iedergeval a.s. vrijdag de laatste eer bewijzen. Ik wens zijn moeder en ook de verdere familie heel veel sterkte, om dit verlies te dragen. Deze week verschijnt het augustus nummer van de Circusnieuwsbrief met hierin een in memoriam over Jan gemaakt door Hans Timmers. Tot slot Jan vaarwel en nogmaals bedankt voor de vele gezellige circusuitstapjes samen en ook nog bedankt dat je mij zo'n 16jaar terug hebt laten deel uitmaken van de redactie van de Circusnieuwsbrief door mij voor te stellen aan de v.m. eindredacteur Hans Timmers. Nogmaals ik zal je heel erg gaan missen. Max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Laatst gewijzigd door max op do jul 27, 2006 7:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 27, 2006 8:36 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
Allen gecondoleerd met het verlies van Jan Kwant.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za jul 29, 2006 2:43 am 
Als renzvrienden hadden wij ook contact met Jan. In onze komende uitgave van het Renzmagazine zullen wij hier dan ook aandacht aan schenken.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.