Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 1:45 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2014 5:04 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Elders, bij Tourinfo Renz Berlin, schreef mevrouw De Leeuw:

Citeer:
Jammer, ik wilde net naar Ameland gaan, konden we mooi even brainstormen.


En je gelooft het misschien niet, deze reactie was aan mijn adres gericht!
Dat maakt me natuurlijk wel uitermate nieuwsgierig waarom ze nu alweer naar dat circus gaat, ook al mag iedereen dat vanzelfsprekend zelf weten!
Ik denk haast om een nieuwe prijs te gaan uitreiken: de Kameel van het Jaar-trofee. In dat geval is ze bij Renz Berlin uiteraard aan het goede adres!
Maar vlak ondertussen ook al die jonkies bij Belly Wien niet uit. Daar is een hengst zo tekeer gegaan dat je in het voorjaar de tel kwijtraakte!
Waren die overigens wel genomineerd?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di aug 12, 2014 11:21 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
http://circusweb.nl/stemmen/

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2014 7:09 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Kunnen we echt stemmen op Kenneth Illusions bij Circus Renaissance. Vind ik bijzonder omdat zij er helemaal niet optreden.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2014 7:56 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Ik ga het even navragen, toen deze Award werd afgesproken werkten ze nog bij Renaissance. Kan zijn dat ze enkele voorstellingen niet meedoen?

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2014 9:35 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
gera schreef:
Ik ga het even navragen, toen deze Award werd afgesproken werkten ze nog bij Renaissance. Kan zijn dat ze enkele voorstellingen niet meedoen?

Volgens mij trad Kenneth illusions alleen in Capelle op. Net als nog een aantal artiesten die ook in Capelle waren reizen ze dit jaar met circus Firmin Bouglione mee.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2014 9:40 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Als dat zo is, deze Award is ook gericht op artiesten in België, dan is het een kwestie van mijn tekst aanpassen en niets aan de hand. Een en ander is mij ontgaan qua wisseling, en vermoedelijk de artiesten van Kenneth ook. Ik wacht op antwoord van deze mensen.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2014 10:56 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Tekst is aangepast, Kenneth Illusions zit inderdaad bij Firmin Bouglione. En daar kan gewoon op gestemd worden. Helemaal leuk natuurlijk omdat dit nu ook de eerste officiele Belgische Circusweb Award deelnemer is.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2014 4:40 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
Helemaal leuk natuurlijk omdat dit nu ook de eerste officiele Belgische Circusweb Award deelnemer is.


Volgt u het zelf allemaal nog wel?
Volgens uw eigen website'tje -en daar staat het nog steeds op hoor!- was dit jaar Ernita-Erna Ronzalli van Circus Pipo de eerste genomineerde.
Lijkt me toch ook wel heel Belgisch.....
Of verwart u nu al deelnemer met winnaar?

Nee hoor, het gaat nog steeds nergens over......


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2014 6:59 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Ernita is wegens persoonlijke omstandigheden vertrokken naar Spanje. Degene die haar had genomineerd zat al te twijfelen tussen Ernita en Tamara Hartmann, en nog geen uur geleden heeft Tamara laten weten dat ze instemt met haar deelname aan de wedstrijd. Ze zat in het buitenland wegens een korte zomerstop van Pipo. Met haar lasso kan ze ook goed paarden vangen, wie weet is het wel wat voor jou om op haar te stemmen, dan ben je wellicht nog de eerste. Dus officieel was Kenneth Illusions de eerste, en Tamara uiteindelijk de tweede. Als je gestemd hebt, dan kun je de spannende wedstrijd gaan volgen op www.circusweb.nl/stemmen Veel succes

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2014 4:15 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Kijk eens aan, die facebook-shit is dus eindelijk (terecht) achterhaald!
Dan wordt het eigenlijk ook wel tijd om de teksten op uw eigen site over de verkiezing eens aan te gaan passen......
Want ook de mogelijkheid om zelf iemand kandidaat te stellen lijkt me behoorlijk nieuw.
En wat gebeurt daar vervolgens mee? Verdwijnt die naam in de prullenbak of komt hij als genomineerde op de lijst te staan?
Nee, er is iets verbeterd, maar echt duidelijk is het allemaal nog niet!
Maar we houden moed....!

Ook wel dapper dat u hier reclame maakt voor de verkiezing, terwijl u nog niet eens zo lang geleden verklaarde dat handjevol forumleden en -lezers niet nodig te hebben.....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2014 5:06 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Dat laatste was om jou op de hoogte te houden. Wellicht ontgaat je het een en ander de laatste jaren. Je bent er zo op gespitst alles wat ik doe neer te sabelen dat je niet meer objectief kunt lezen. Al jaren mag iedereen eerst mensen nomineren. Vervolgens wordt gekeken of er instemming is van de artiesten en/of de circussen die erbij horen, want als er geen ondersteuning is, heeft de kandidaatstelling weinig zin. Vervolgens zijn er verkiezingen. Alles is dus op voordracht van de lezers, en dat is niet nieuw, maar vanaf het begin af aan al zo geweest. Je had dus al die tijd al iemand kunnen voordragen voor de verkiezingen als je had gewild.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2014 5:27 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Jawel, maar volgens de informatie op uw site is de nominatiemogelijkheid half JUNI gesloten!
Over goed lezen gesproken en het op tijd aanpassen van een site......

En het was vast niet alleen om mij op de hoogte te houden, dat zou te veel eer zijn!
Maar bestemd voor alle 'fossielen' die weigerden te gaan stemmen via facebook.
Wellicht zijn de criminele mogelijkheden daarvan inmiddels ook tot u doorgedrongen, onder meer door het misbruiken van persoonlijke gegevens van bij de vliegramp omgekomen mensen. Walgelijk! En ik ken meerdere voorbeelden.....

Misschien is het mede daarom dat u zich inmiddels bekeerd heeft tot het geloof in Linkedin.
Want de afgelopen dagen kreeg ik verschillende keren een bericht waarin u mij meedeelde via dat medium mijn vriendschap op prijs te zullen stellen!
Jammer dan, die behoefte is inderdaad niet wederzijds.
Ik blijf wat ouderwets, ik hecht nog steeds erg aan Hyves.....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2014 6:21 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Volgens mij gaat dit onderwerp over de Award. En niet over facebook, linkedin of hyves of vrrwijten dat alles neergesabeld wordt. Vindt het juist zo prettig dat de tijden van heftige conflicten achter ons liggen op dit forum.
Om op de Award terug te komen begrijp ik goed dat Firmin Bouglione akkoord is met de nominatie van Kenneth?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: vr aug 29, 2014 11:30 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Heb ik iets gemist of licht aan mij maar ik zie Kenneth illusions niet meer bij de kandidaten staan.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo sep 24, 2014 10:12 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Jeugd Circusweb Award inmiddels uitgereikt aan Madelaine

Afbeelding

http://circusweb.nl/circusnieuws/award- ... itgereikt/

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.