Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 4:24 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mar 23, 2008 5:20 am 
Wie wat en hoe???

european circusday - 19 april a.s

Deze dag is in navolving van de circusdag in nederland best belangrijk voor euopa. Denk mee en zet een plan op voor deze dag. Haast is geboden want vanaf nu hebben we nog maar kort te gaan om ea te realiseren. De gekste dingen zijn goed genoeg volgens mij. Meld je ideeen in dit forum......................


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo apr 20, 2008 12:13 am 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Jammer dat niet alle in Nederland reizende circussen aan de Europese dag van het Circus hun steentje hebben bijgedragen, evenals een groot aantal jeugdcircussen en ook gelegenheidscircussen en ook de op dit moment in ons land reizende buitenlandse circussen, zoals b.v. het Cirque du Soleil. Ook in diverse gemeenten ging deze dag geruisloos voorbij zoals ook in mijn woonplaats Assen. Een voorstel kan men eventueel voor volgend jaar als deze dag weer gevierd wordt alle circussen en organisaties welke gerelateerd zijn aan het circus wellicht op een lijn krijgen om gezamenlijk hier wat mee te doen om het tot een groot succes te maken. Ik denk b.v. om in alle provinciehoofdsteden een circusprogramma te brengen, met randgebeuren, plus Amsterdam. Schakel ook de landelijke radio en televisie in zowel de publieke als commerciele omroep en de regionale omroep en ook de landelijke en regionale dagbladen, zo moet het toch tot een groot succes te brengen zijn, ik wil desnoods hierover wel gaan lobbyen in mijn eigen gemeente. Ook zou men de bestaande circusbladen hierin moeten betrekken, de Piste en de Circusnieuwsbrief, bij welke laatste ik het met de eindredactie zou kunnen overleggen. Ook zou men dit b.v. op een zondag kunnen doen, want dan zijn er nog meer mensen vrij om hiervan te kunnen genieten, zoals b.v. de ambulante handel en het personeel in de detailhandel.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo apr 20, 2008 12:51 am 
Citeer:
Ook in diverse gemeenten ging deze dag geruisloos voorbij zoals ook in mijn woonplaats Assen.


Ook ik heb weinig meegekregen van deze dag. 3 dagen voor HET gebeuren kreeg ik pas wat feedback over wat, wie en waar. Het is dan nog moeilijk organiseren. Als op de dag zelf dan een krantenbericht melding maakt van deze dag, dan is het ook voor vele toeschouwers te laat.
Natuurlijk, het komt op organiseren aan, en dit was een landelijk/Europees gebeuren, en niet iets wat geconcentreerd werd op EEN plek, zoals de Jaar vanhet Circus dag in Utrecht.
Voor het organiseren zijn mensen [vrijwilligers en circusliefhebbers] nodig die het belang van zo'n dag inzien en ervoor willen gaan.

Citeer:
Ook zou men dit b.v. op een zondag kunnen doen, want dan zijn er nog meer mensen vrij om hiervan te kunnen genieten, zoals b.v. de ambulante handel en het personeel in de detailhandel.


Beste Max,
Tegenwoordig zijn de mensen op zondag ook druk met winkelen omdat er nu eenmaal in diverse steden de winkels op zondag open zijn. Dit heeft ook tot gevolg dat het personeel in de detailhandel aan de bak moet. Maar wat te denken van alle sportwedstrijden die op zondag gehouden worden, en het publiek dat daarnaar toe gaat!!! En is het dan toevallig op die dag lekker en warm weer, zullen er ook nog een hoop landgenoten kiezen voor de camping, het strand of zwembad of gewoon lekker een dagje in de tuin.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.