Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 10:21 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Clowns doen charmeoffensief
BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2010 3:35 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Circus behandelt mensen met clownvrees

In het Verenigd Koninkrijk biedt een circus een gratis behandeling aan voor mensen met coulrofobie of angst voor clowns. Deze fobie komt volgens een onderzoek op de derde plaats, na de ansgt voor spinnen en naalden.

Het John Lawson's Circus slaat volgende week zijn tenten op in Newent, Gloucestershire. Ringmeester Attila Enderesz hoopt met het merkwaardige initiatief meer volk naar zijn circustent te lokken.

Geterroriseerd
"Het is verbazend hoe veel mensen aan clownvrees lijden", meent Enderesz. "Sommige mensen, en dan heb ik het over volwassenen, zijn echt geterroriseerd door de grapjassen. Films als 'It' van Stephen King of The Joker in Batman hebben daar zeker toe bijgedragen". Hoe zijn behandeling er zal uitzien, verklapt de ringmeester voorlopig niet. (eb)

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... rees.dhtml

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 1:58 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Robert Pattinson schuwt het circus nadat hij clown ziet sterven

Robert Pattinson zet nooit nog een voet in het circus. De 'Twilight'-acteur liep als kind een trauma op nadat hij zag hoe een clown het loodje legde tijdens een stunt.
"De eerste keer dat ik naar het circus ging, stierf één van de clowns tijdens een act. Het wagentje waarin hij in de piste rondreed ontplofte. Het publiek was helemaal in paniek en vluchtte de tent uit. Het was verschrikkelijk. Dat is meteen de eerste en de laatste keer dat ik naar het circus ben geweest."

Contract
Robert is niet de enige ster die het circus schuwt. Zowel P. Diddy als Johnny Depp lijden aan coulrofobie, dat is een angst voor clowns. Diddy moest door zijn fobie ooit verstek geven voor een tv-show waarin een clown verscheen. In zijn contract staat bovendien vermeld dat er geen enkele clown in zijn buurt mag komen.

Ook Johnny Depp staat doodsangsten uit wanneer hij een clown ziet: "Dat geverfde gezicht en die valse lach geven me koude rillingen. Het lijkt wel alsof er achter die façade een luguber kantje schuilt. Er moet vast en zeker iets gebeurd zijn in mijn jeugd waarom ik dat zaakje niet vertrouw."

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... rven.dhtml

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 6:03 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
Dan heefd Johnny Depp als de Madhatter in tim burtons versie van Alice in wonderland zeker niet in de spiegel gekeken.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.