Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 3:35 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2017 5:27 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Clown Bassie weer terug na ziekte! He's back!

Vanmorgen op Radio2 bij Ekdom in de Ochtend: Bassie (van Adriaan) uitvoerig aan het woord!
Over hoe hij zijn ziekte overwon -hij lag vijf maanden in het ziekenhuis- en er weer fiks tegenaan gaat.


Morgen (zaterdag 3 juni) vind er een foto-shoot plaats in het Friese Stiens.
Dat is een cadeautje voor een oud-medewerker.

Op Facebook wordt daarover gemeld:

Afbeelding

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Op uitnodiging van Vishandel Kasper Kremer ben ik zaterdag 3 juni in Stiens!
Ik kom met de Bassie & Adriaan auto en caravan naast de viskraam te staan en daar mogen jullie met mij op de foto.
Ook mag ik van alles gratis uitdelen zoals bakjes kibbeling, buttons, fotokaarten met handtekening en nog veel meer!

Kortom we gaan weer lekker lachen!

Groetjes en tot ziens in Stiens.

Jullie vriend,

Bassie


De sessie duurt van 14.00 tot 16.00 uur.

Verder binnenkort onder meer de opening van een (voorlopig) tijdelijk museum in Vlaardingen.
Hij heeft het over De Fabriek, maar dat zal waarschijnlijk De Kroepoekfabriek moeten zijn. Een cultureel centrum per plaatse.
Want in tegenstelling tot bij veel anderen zijn zo goed als alle decorstukken en accessoires bewaard gebleven.
Als openingsdatum noemt hij 8 juli en het gaat tot eind september duren. Vijf dagen in de week, een compleet dagje uit met attracties.
In de regionale pers zal ongetwijfeld nadere informatie volgen.

Voor wie het item van 5 minuten terug wil horen: http://www.nporadio2.nl/gemist/audio/14 ... -he-s-back


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 03, 2017 2:47 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Dat Bassie en Adriaan hun stempel op onze samenleving hebben gedrukt valt niet te ontkennen.
Vandaag viel hun naam opnieuw in het nieuws, zij het in een heel andere context dan in bovenstaand bericht.
In het Nieuwsjournaal op onder meer Radio2 ging het over de bom die vorig jaar onder de auto van (ex-)crimineel en misdaadjournalist Martin Kok werd gevonden.
Een toevallig passerende beroepsmilitair zag de bom, die kennelijk niet ver genoeg onder het voertuig was geplaatst.
Deskundigen moesten er later om lachen, want de constructie deed denken aan Bassie & Adriaan! Compleet met knipperende lichtjes.
Onprofessioneel, zou je denken. Maar de inhoud was des te serieuzer.
Door de voortijdige ontdekking kwam de bom niet tot ontploffing. Zou dat wel zijn gebeurd dan was de ramp wellicht niet te overzien geweest: de lading was 26 tot 40 keer krachtiger dan van een handgranaat!

De reactie van Kok was laconiek:

Martin Kok over 'bom': 'Ze doen hun best maar.
Wij gaan lekker zuipen en hoeren snoeren'


Dat hij in de onderwereld weinig populair was bleek naast de mislukte bomaanslag al uit eerdere schietpartijen op zijn woning.
Niet veel later werd hij begin december vorig jaar omgelegd na het verlaten van een seksclub in Laren.

Zie ook: http://www.dumpert.nl/mediabase/6665870 ... n_bom.html
(maar dat staat volkomen los van bovenstaand bericht....)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 16, 2017 5:17 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
En zijn er nog aanslagen op die persoon geweest intussen??
Dat had een stevige knal kunnen geven.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 16, 2017 7:48 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Circusboy schreef:
En zijn er nog aanslagen op die persoon geweest intussen??
Dat had een stevige knal kunnen geven.


Aanslagen op iemand die omgelegd is lijkt me moeilijk. Misschien dat de belastingdienst nog wat geprobeerd heeft :roll:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 17, 2017 3:31 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Misschien denken ze in België dat 'omleggen' een ander woord is voor naar een ander bed verplaatst worden in een seksclub....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 24, 2017 2:21 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Als ik hier in al die topics alles tot de laatste letter moet gaan lezen,
ben ik wel even bezig hoor. Net dat niet gelezen dus!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jul 07, 2017 5:34 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Morgen is het zo ver, de officiële opening:

Afbeelding

Vandaag was de Persdag, ook daarvoor was de belangstelling al groot.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een andere locatie dan eerder vermeld overigens: Familietheater Flamingo aan de Koningin Wilhelminahaven ZZ 10 te Vlaardingen.

Verdere informatie van hun site:

Wanneer: Vanaf zaterdag 8 juli t/m zondag 3 september 2017.

Openingstijden: iedere woensdag t/m zondag van 11.00 tot 16.00 uur.

Op maandag en dinsdag is Het Familietheater gesloten met uitzondering van 10 en 11 juli.

Entreeprijs: € 7,50. p.p..
Kaartjes zijn niet in de voorverkoop verkrijgbaar.

Op de dag van de opening (8 juli) is de kassa om 9:00 uur open. Alle andere dagen vanaf 11:00 uur.
Op 8 juli kun je tussen 9:00 en 11:30 uur gebruik maken van het kaartje in Ballorig.

De opening vindt om 11:30 uur buiten voor het Familietheater plaats.
Indien het regent kan het publiek alvast naar binnen in de evenementenhal.

Op 8, 9 en 10 juli zijn Bassie & Adriaan samen aanwezig.
Daarna zal Clown Bassie bijna iedere woensdag t/m zondag aanwezig zijn. Je kunt dan met hem op de foto, hij zal korte optredens geven en hij vertelt over hun carrière.
In augustus zal Adriaan er ook weer een aantal dagen zijn.
Wil je precies weten wanneer Bassie en/of Adriaan aanwezig zijn? Kijk dan in de zomervakantie dagelijks op de Facebook Pagina.

De locatie is het Familietheater Flamingo in Vlaardingen, thuishaven van Bas en Aad van Toor.
Rekwisieten zoals de kroon, de schatkist en de steen, die gebruikt zijn bij de filmopnamen, zijn daar te bewonderen.
Natuurlijk ontbreekt hun vriendje Robin de Robot niet en de bekende auto en caravan staan er ook.
De geschiedenis van Bas en Aad als acrobatenduo ‘The Crocksons’ komt natuurlijk ook aan bod.
Met ’The Crocksons’ waren Bas en Aad al wereldberoemd voordat zij als het duo ‘Bassie & Adriaan’ gingen werken.

Verder is er voor de kinderen in de evenementenhal van Familietheater Flamingo gratis midgetgolfen, lasergamen en penalty schieten met een ronddraaiende Bassie als keeper.
Uiteraard zijn er diverse Bassie & Adriaan artikelen verkrijgbaar en biedt Familietheater Flamingo de gelegenheid voor een hapje en een drankje.
Ook worden er diverse wedstrijden georganiseerd waarbij leuke prijzen te winnen zijn.
Omdat veel opnamen in Vlaardingen gemaakt zijn krijgt het publiek bij de uitgang een lijst mee waarop de adressen van de bekendste locaties staan zodat het publiek deze zelf kan bezoeken.

Het wordt een leuke familiedag in Vlaardingen, want op de dag dat je naar de tentoonstelling komt, kun je aangeven of je die dag wilt afsluiten in Ballorig aan de Parallelweg 4c.
De kinderen krijgen dan een kaartje waarmee ze gratis toegang tot 'De Jungle' hebben.
Er is ruim gratis parkeergelegenheid en Familietheater Flamingo is rolstoelvriendelijk.
Ondanks dat het Familietheater en Ballorig naast Station Vlaardingen-Centrum liggen is de bereikbaarheid met de trein lastig.
Er wordt aan het spoor en station gewerkt waardoor deze gesloten zijn.
Kijk voor een goede bereikbaarheid met OV op 9292.nl.


In de Volkskrant van vandaag een artikel van twee pagina's over de twee helden. Met als titel:

Geef ze een standbeeld

Vlaardingen heeft weinig om trots op te zijn.
Behalve Bassie & Adriaan, kinderidolen en grote verbinders.
Hoog tijd dat ze de eer krijgen die ze verdienen.


Afbeelding

Dit is slechts een gedeelte van de afbeelding. Plus de aanhef. De tekst van het erg leuke verhaal ligt achter slot en grendel en is er uitsluitend voor abonnees.
Of snel naar de winkel en een krant kopen, dat kan ook.

Inmiddels is er een boek over Adriaan verschenen:

Afbeelding

Het is een autobiografie waaraan maar liefst 14 jaar is gewerkt.
Het eerste exemplaar werd door Adriaan op 23 juni overhandigd aan, hoe kan het anders, zijn broer Bas.

Afbeelding

En er vonden zelfs al signeersessies plats, onder meer in Rotterdam:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inderdaad, met fans in alle leeftijdscategorieën!

Ja, en dan kan Bassie uiteraard niet achterblijven, want uitgerekend vandaag verschijnt:

Afbeelding

Waarover vermeld staat:


Allememaggies!

Bas van Toor heeft een boek geschreven!


Op 7 juli verschijnt Allememaggies!, een autobiografische verhalenbundel van Bas van Toor.
‘Allememaggies!’ is een verzameling autobiografische verhalen van Bas van Toor, bij met name de jongere generaties vooral bekend als Clown Bassie van het populaire televisieduo Bassie & Adriaan.
Maar veel (groot)ouders van de ‘vriendjes en vriendinnetjes’ zullen Bas ook kennen van de acrobatenact ‘The Crocksons’, waarmee hij samen met zijn broer Aad over de hele wereld optrad in alle grote theaters en nachtclubs.

In dit boek ontpopt Bas van Toor zich als een rasverteller. Hilarische anekdotes over het artiestenleven worden moeiteloos afgewisseld met ontroerende verhalen over bezoekjes aan doodzieke kindjes.
Op het ene moment lopen de tranen over je wangen van het lachen, terwijl je even later een traantje van ontroering wegpinkt.

‘Allememaggies!’ laat de lezer niet alleen smullen van de belevenissen van een artiest in hart en nieren, maar is ook een verrassende kennismaking met Bas van Toor zelf.
De man áchter de rode neus, die na 57 jaar nog altijd smoorverliefd blijkt te zijn op zijn vrouw Coby en als een apetrotse opa vertelt over zijn kleinkinderen.
Maar die ook heel boeiend verhaalt over toevallige ontmoetingen met bijzondere mensen, variërend van een beroemde veldmaarschalk tot een jonge straatventer uit Brazilië.
Stuk voor stuk belevenissen waarbij zijn alter ego Bassie zou hebben geroepen: “Allememaggies!”

Bestel nu je exemplaar bij Bassie's Speelgoed Postorders op http://www.clownbassie.nl

ALLEMEMAGGIES! – Belevenissen van een variétéartiest.
Auteur: Bas van Toor
Prijs: € 14,95.
ISBN/EAN: 978-90-827244-0-0


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jul 09, 2017 6:51 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Mooi interview met Adriaan in het AD
http://www.ad.nl/rotterdam/kinderen-mak ... ~a86fcefb/

Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jul 10, 2017 3:19 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Waar te lezen staat:

‘Kinderen maken zelf wel uit of ze iets leuk vinden’

Interview | Oké, het is een bijzonder jaar voor Adriaan van Toor.
Zijn autobiografie verschijnt, met een tentoonstelling viert hij het 40-jarig jubileum van Bassie en Adriaan en in oktober wordt hij 75.
Maar voor verslaggever Jasper Monster (27) is het vooral een buitenkansje om zijn jeugdheld te ontmoeten.


,,Ik heb eigenlijk een hekel aan het circus.’’ Nog geen vijf minuten ben ik binnen bij Aad ‘Adriaan’ Van Toor, de bekendste acrobaat van Nederland en tegelijkertijd mijn jeugdheld.
De avonturen die hij samen beleefde met zijn broer Bas, beter bekend als clown Bassie, heb ik tientallen keren gezien.
Alle videobanden en dvd’s met de tv-series staan op een prominente plek in mijn kast, de cd’s met liedjes heb ik grijsgedraaid.
En hoewel het tweetal de laatste jaren van hun carrière exotischere plekken uitzocht dan het plaatselijke circus, schrikt het kleine jongetje in mij toch.
Hoe kan de man die in mijn beleving nooit iets anders draagt dan zijn blauwe acrobatenblouse, heel zijn leven in een caravan woont en een clown heeft als beste vriend een hekel hebben aan het circus?

Al snel volgt een geruststellende nuance. ,,Het circus was gewoon niet mijn ding. Het maken van theater, muziek en televisie, daar heb ik altijd voor geleefd.
En dan niet voor de bekendheid en het in de belangstelling staan, dat vond ik steeds minder leuk. Het applaus en de waardering, in welke vorm dan ook, daar deed ik het allemaal voor.”
Ik betrap mezelf erop dat ik blij ben dat hij dit zegt en dat ik hem nog geloof ook.

Schijtlolligheden

Want toen ik werd gevraagd Adriaan te interviewen, had ik maar één angst: een verbitterde man aantreffen die spijt heeft van zijn schijtlolligheden en wijsheden waarmee ik familieleden, vrienden en collega’s al zo lang lastigval.
Maar daar blijkt al snel geen sprake van te zijn. Niet dat het appartement in Vlaardingen volhangt met foto’s van het duo.
Al loopt iedere bezoeker wel langs een foto met Bassie, Adriaan en hond Lara (uiteraard ook de naam van mijn hond) die vaak in de series meespeelde.
Het is vooral het enthousiasme waarmee hij over zijn carrière en de waardering praat.

Dan komen er halverwege een van de vele herinneringen plotseling excuses. ,,Sorry als ik misschien niet zo goed te verstaan ben.”
Na de verontschuldiging doet hij plotseling zijn mond open om zijn bezoek nog extra te overtuigen. ,,Kijk, de helft van mijn tong is weg.”
Gevolg van de kanker in zijn speekselklier die in 2003 werd ontdekt. Lange tijd was het onzeker of Van Toor er überhaupt bovenop zou komen, maar drieënhalf jaar later werd hij volledig schoon verklaard.
,,Buiten het litteken in mijn nek ben ik er alleen maar beter van geworden en de schoonheidsprijs won ik toch al nooit, dus zo erg is dat ook niet.
Maar ik ben veel positiever in het leven gaan staan. Veel meer gaan genieten van alle mooie dingen.”

Autobiografie

Als de vorige week verschenen autobiografie Moe, ik kan een salto ter sprake komt, haalt Van Toor vol trots zijn iPhone uit zijn zak en opent hij zijn mailbox.
Terwijl ik nog verbaasd ben over de snelheid waarmee hij alle technische handelingen uitvoert, duwt hij met een grote glimlach op zijn gezicht de telefoon in mijn handen.
,,Kijk eens hoe mooi, allemaal van de afgelopen dagen.” Het zijn tientallen reacties van lezers die het boek, ruim 500 pagina’s dik, al hebben uitgelezen.
,,Zo leuk. Deze meneer schreef bijvoorbeeld dat hij nog nooit een boek heeft uitgelezen, maar nu al klaar is met mijn biografie. Dat is toch mooi. Daarom ben ik ook gaan schrijven.
Zodat de fans antwoorden krijgen op alle vragen die ze nog hebben. Hartverwarmende reacties krijg ik tijdens de signeersessies, heel veel enthousiaste mensen van alle leeftijden.”
Zijn vrouw Ina kijkt op van haar tablet en knikt instemmend. ,,Jong, oud, we hebben alles voorbij zien komen. Iedereen met een eigen verhaal en andere herinneringen aan Aad.”

Terwijl het echtpaar verder herinneringen ophaalt aan de anekdotes van de fans van weleer, komt de vraag in mij op die al zo vaak aan mij is gesteld en die ik ook geregeld aan mezelf heb gesteld: wat is nou de kracht van de avonturen?
Voor mijzelf is het de combinatie tussen (zeer) flauwe humor, het filmen op herkenbare en aansprekende plekken en de educatieve saus die er overheen is gesmeerd.
Want of het nu mijn eindexamen aardrijkskunde was of een televisiequiz, er komt altijd wel iets terug uit de avonturen.
Vanwege mijn voorliefde voor antihelden had ik altijd al een voorkeur voor Adriaan en toen ik ontdekte dat hij ook nog eens alles zelf had geschreven, gemonteerd en geregisseerd, was ik helemaal om.

Geen middenweg

En ik ben niet de enige met liefde voor het duo. De Belgische buren in de tent naast mij op een festival of de sheriff die ik tegenkom tijdens carnaval, als Bassie en Adriaan ter sprake komen is het altijd een feest van herkenning.
Alleen kan de stemming op zo’n feest wel snel omslaan. Want er lijkt wel geen middenweg te zijn: of je bent fan zoals ik, of je hebt echt een enorme hekel aan het tweetal.
Mijn moeder valt bijvoorbeeld in die laatste categorie, al zou dat best eens mijn schuld kunnen zijn.
Toen ik een jaar of 14 was en tijdens een snikhete dag op de Italiaanse camping voorstelde in plaats van het zwembad het dorpje te bezoeken waar Bassie en Adriaan een keer waren geweest, stond ze bepaald niet te springen.
Ik won de strijd en na anderhalf uur (stiekem iets langer dan het half uurtje rijden dat ik had beloofd) stak ik net als Adriaan mijn hand in de mond van een Italiaans beeld.
Zusje maakte een foto, moeder klaagde dat het toch wel erg kinderachtig was en vroeg zich af wie er nou uren gaat rijden voor zo’n foto.
Op dat moment kwamen er twee jongens van een jaar of 20 aangelopen. Zodra ze ons Nederlands hoorden praten, begonnen ze keihard te lachen.
Ze hadden hun drinkvakantie aan de kust een dagje onderbroken om ook met het beeld op de foto te kunnen.

Van Toor lacht als hij de anekdote hoort, maar knikt vooral instemmend. ,,Dit heb ik ook een aantal keer meegemaakt.
Dan waren wij op vakantie in Amerika, om nog een keer een paar plekken te bezoeken waar we ooit hadden gefilmd.
Maak je een foto, tikt er ineens iemand op je schouder: hé Adriaan, jij hier? Wij zijn hier omdat jullie hier zijn geweest.”
Hoe verklaart hij zelf dat succes en die aandacht, ruim twintig jaar na het verschijnen van de laatste aflevering? ,,Ik heb kinderen altijd benaderd als volwassenen, op een serieuze manier.
Kinderen maken zelf wel uit of ze iets leuk vinden, dat hoef ik niet voor ze te doen. Het stempel van een educatief programma heb ik nooit willen hebben, maar ik wilde kinderen wel wat leren.
En ik had een duidelijke grens. Geen geweld, geen schunnige dingen. Daar had mijn broer nog wel eens moeite mee, maar dat was mijn basis.”

Ruzie

Niet alleen de gemiddelde Nederlander heeft een haat-liefde verhouding met de twee broers uit Vlaardingen. Ook onderling zouden er al jaren spanningen zijn tussen Bassie en Adriaan.
Volgens Van Toor zijn die verhalen echt de grootste onzin. ,,Dat is vijftien jaar geleden tijdens mijn ziekte in de wereld gekomen. Ik belde de avond dat ik hoorde dat ik zo ziek was met een journalist.
Die vroeg: ‘Ik neem aan dat je veel steun krijgt van je broer? Zonder na te denken gaf ik toen antwoord: ‘Nou dat valt wel mee, ik heb er net nog bonje met hem over gehad.’
Een dag later stond er in de krant dat wij knallende ruzie hadden.”
Voor het eerst deze middag verdwijnt de vriendelijke glimlach van zijn gezicht. ,,We skypen, bellen, appen, we spreken elkaar vier keer per dag.
Tuurlijk hebben we vaak ruzies, maar daar zijn we broers voor. Meer is het niet, echt niet, nooit geweest ook.
Ik schrok me ook rot toen ik hoorde dat hij zo ziek was, ik ben meteen naar Nederland gekomen.”

Ruzie of niet, het verschil tussen de broers blijft fascinerend. Over Bassie gaan al jaren vervelende verhalen rond: nare man, geldwolf, kinderhater.
Tegelijkertijd blijft hij kermissen in Nederland aflopen en is hij niet uit de roddelbladen weg te slaan.
Adriaan woont al 25 jaar in Spanje, staat niet of nauwelijks in de spotlights en is al helemaal niet de hoofdpersoon in negatieve verhalen – buiten een akkefietje over geld met wat acteurs uit de serie.
Hoe is dat verschil te verklaren? ,,Bas is een artiest, die wil altijd in de belangstelling staan. Dat hoeft voor mij helemaal niet.
En tuurlijk vind ik het ook wel eens minder leuk als ik op de foto moet, maar dan blijf ik lekker een dagje binnen. Bas gaat dan alsnog naar buiten en dan krijg je dit soort verhalen.
En het heeft ook te maken met persoonlijkheid. Hij zegt alles en gaat dan pas nadenken. Ik doe het liever andersom.”

Zonder wimpers

Van Toor springt opeens op als de tentoonstelling over Bassie en Adriaan, die vanaf vandaag geopend is voor het publiek, ter sprake komt.
,,Ik heb nu al lang genoeg gepraat, zal ik je de tentoonstelling laten zien?” Een aanbod dat ik niet kan weigeren.
Met de auto (zonder wimpers op de koplampen) rijden we naar Theater Flamingo.
Terwijl ik langs de vitrines met rekwisieten loop en de anekdotes over mij uit worden gestort, gaan mijn gedachten terug naar al de uren die ik voor de televisie heb gezeten.
Buiten merk ik dat ik niet de enige ben bij wie de gedachten zijn afgedwaald. ,,Als ik hier zo rondloop, ben ik trots op wat we allemaal bereikt hebben.
En dan denk ik ook terug aan de periode net na mijn ziekte. Ik kon niet praten en alles wat ik at smaakte naar blubber. Dan is dit wel heel mooi.”


Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jul 10, 2017 11:54 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Bassie & Adriaan waren mijn grote jeugdhelden dus beide boeken heb ik reeds in bezit.
Ben in het boek van Adriaan begonnen en had in een avond al 70 pagina's gelezen [v/d 504] , erg leuk boek.

Het boek van Bassie kwam vandaag binnen dus dat wordt gelezen na het boek van Adriaan, Bassie heeft meer een boek(je) uitgegeven in vergelijking tot Adriaan


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jul 11, 2017 4:04 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Afbeelding

Voor het boek van Adriaan: http://www.adriaan-homepage.nl/

Voor het boek van Bassie: http://www.clownbassie.nl/16_boek_tekst.shtml

Of voor allebei: https://www.bol.com/nl/p/moe-ik-kan-een ... ype=browse

Moe, ik kan een salto! van Adriaan kost in beide gevallen € 27,45 inclusief verzendkosten.
Allememaggies! van Bassie kost in beide gevallen € 14,95 exclusief verzendkosten. Die bedragen bij bestelling via zijn eigen site € 6,95.
Bij Bol.com vervallen verzendkosten indien je boven de € 20,- bestelt. Dus een ander boekje erbij bestellen en je pakket komt gratis naar huis of dichtstbijzijnde AH.

Zoals Martijn al meldde is Adriaan dit keer de dikkere met 500 pagina's. Bassie beperkt zich tot 200 pagina's.
Beide boeken zullen ongetwijfeld ook te koop zijn in het tijdelijke museum in Vlaardingen!

Op de site van De Telegraaf ook een filmpje van de persdag c.q. opening: http://www.telegraaf.nl/prive/28584179/ ... eg___.html

Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.