Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 2:17 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Hans Klok over Uri Geller
BerichtGeplaatst: ma feb 12, 2018 3:44 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Geen diepte-interview, maar een verhaaltje van maar een paar regels.
Min of meer als publiciteit voor de shows die hij vrijdag en zaterdag in Frankfort geeft.
Omdat Uri Geller voor velen van ons ook geen vreemde is (of was): hier vindt u het artikel(tje) http://www.klatsch-tratsch.de/2018/02/1 ... ler/333701

Hans Klok glaubt nicht an den Löffel-Zirkus von Uri Geller

Illusion oder Wirklichkeit? Hans Klok, der „schnellste Magier der Welt“ hat großen Respekt vor Uri Gellers Löffel-Zauber, der für ihn ein Rätsel bleibt.

Afbeelding
Herr Klok mit Assistentin Pamela Anderson.

Der niederländische Magier Hans Klok („House of Mystery“) glaubt allerdings nicht, dass Uri Geller tatsächlich Löffel verbiegen kann.
„Ich kann es nicht erklären, aber ich bin mir sicher, es ist ein guter Trick“, sagte der 48-Jährige am Sonntag dem privaten Rundfunksender Hit Radio FFH in Bad Vilbel.
„Er hat es mir bei sich zuhause gezeigt. Er sagt, es sei Wirklichkeit“, verriet Klok.


Sein Vorbild: Siegfried und Roy

Der berühmte Mentalist Geller sei ein guter Geschäftsmann – ebenso wie das deutsch-amerikanische Zauberer- und Dompteur-Duo Siegfried und Roy, auf das er große Stücke hält:
„Was die beiden für die Magie gemacht haben, ist unglaublich: Sie haben Magie und Business zusammengebracht.
Ein Riesenvorbild für mich, ihre Schnelligkeit der Illusionen“, sagte der Niederländer.


Klok ist derzeit gemeinsam mit Ex-„Baywatch“-Nixe Pamela Anderson (50) auf Tour.
Am 16. und 17. Februar gastieren die beiden mit ihrer Show in Frankfurt.


Plus het lepelbuigfilmpje van Uri Geller uit (alweer....) 1974: https://www.youtube.com/watch?v=uULD35iTGuI


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Hans Klok over Uri Geller
BerichtGeplaatst: ma feb 12, 2018 4:26 pm 
Offline

Lid geworden op: di nov 01, 2016 5:51 pm
Berichten: 348
Tja. Hans Klok heeft ontegenzeglijk kwaliteiten waar ik niets op wil en zal afdingen. Hij werkte bovendien met Buba, de Freiwald olifant.
Sterker nog: in een fijn artikel nam hij het (naar ik meen) vorig jaar nog voor Buba op -waarvoor ik Hans dan ook zeer erkentelijk ben.

Het is alleen vanwege de aanwezigheid van vegatut Pamela (die het PeTA activistentuig openlijk een warm hart toedraagt) dat ik het verdom zo'n Show te bezoeken.
Jammer voor de show, jammer voor Hans. Want hem gun ik het succes en de verdiensten die hij daarmee opstrijkt.
Ik kan en wil de PeTA activiteiten van het vegatutje niet los zien van al haar andere bezigheden.
Donder maar op. Mijn geld gaat niet naar dat vleesgeworden PeTA uithangbord.

#BanPeTA

_________________
Zand, Zaagsel, Mensen, Dieren en Sensaties: wat een heerlijkheid.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Hans Klok over Uri Geller
BerichtGeplaatst: ma feb 12, 2018 5:26 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Kijk, dat iemand vegetariër wordt kan ik nog wel begrijpen.
En ook dat die daar dan reclame voor maakt.
Maar doe dat dan niet via Peta!

Afbeelding

Verzoek aan Hans: dat hij haar maar voorgoed wegtovere!

Ik wist overigens niet eens dat zij er (weer) bij was, daar moet je kennelijk De Telegraaf voor lezen.
Zag de show in 2016 in Carré, zonder haar.
Maar wel met leuke andere (circus-)artiesten.

Ach, en omgekeerd geldt uiteraard hetzelfde: seks met dieren mag niet dus ook niet met P.A.!
Komt wel goed uit, ik val in het geheel niet op grote borsten en zeker niet als ze nep zijn.....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Hans Klok over Uri Geller
BerichtGeplaatst: ma feb 19, 2018 5:26 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Hans' trein dendert in Duitsland maar onverdroten door. Er komen nieuwe speelplaatsen bij en soms zelfs al reprises, zoals binnenkort in Frankfort, waar hij onlangs ook al is geweest.
Peta-haters kunnen gerust zijn: ze is er lang niet overal bij.
Wanneer dat wel het geval is staat het van tevoren aangekondigd, want populair schijnt ze nog altijd (in bepaalde kringen dan) wel te zijn!

Morgen (dinsdag 20 februari) te zien in Aken, komend weekend in Keulen.
Dan 2 dagen Oostenrijk en via diverse Duitse steden naar de pas sinds kort bekendgemaakte nieuwe speelplaats Bremen op 8 en 9 maart.
Aurich volgt op dinsdag 13 maart.
Daarna weer naar Oostenrijk (Linz en Wenen) om via diverse Zuid-Duitse steden half april te eindigen in München.
Met niet minder dan acht voorstellingen in zes dagen in het befaamde Deutsches Theater.

O, en dat las u al elders: op Paaszaterdag -31 maart- een tussendoortje in eigen land: het Forum Theater in Den Haag / Scheveningen, de grootste theaterzaal van ons land.

Zelfs zijn eigen site of die van Stardust kunnen de veranderingen niet meer helemaal bijhouden......


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.