Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mei 03, 2024 6:47 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mar 23, 2008 4:55 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Vanmiddag even gaan kijken bij het Moskou Holiday circus in Gorinchem. De tent staat er na de stormschade weer netjes bij op een unieke locatie zo langs het water.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo mar 26, 2008 1:43 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za mar 17, 2007 10:38 am
Berichten: 86
Locatie: Nederland
De tent lijkt net weer nieuw!

Ziet er weer super uit!

_________________
www.moskoucircus.nl


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo mar 26, 2008 3:30 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Circus Mondini schreef:
De tent lijkt net weer nieuw!

Ziet er weer super uit!


Het IS een nieuwe geleende tent.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za mar 29, 2008 11:39 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 1:06 pm
Berichten: 217
Locatie: Papendrecht
"Geleende tent"?? maar met naam van de zaak??

wow. waar hebben ze dat soort tenten te leen? :lol:

_________________
May all your days be circus days


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 30, 2008 12:32 am 
waarschijnlijk bij een tenten verhuurbedrijf. gegoogeld en gevonden http://www.megatenthire.nl/ of de pdf file http://www.megatenthire.com/pdf/MEGA2002.PDF


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 30, 2008 1:24 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
dat topje met de naam zal wel heel gebleven zijn en gewoon overgezet dus. net zo makkelijk als het nummerbord van een auto dus. via megatenthire heeft men inderdaad een identieke tent kunnen huren. dat las ik ergens in het nieuws, op Circusweb geloof ik...

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 30, 2008 1:29 am 
:roll: tsja...net als ik zullen er meer foraleden zijn die de startpagina van circusweb maar zelden kijken. Stom natuurlijk. :oops: Het zou enkele topics veel minder zwaar maken.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 30, 2008 8:18 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Het tentzeil met de naam er op is overgezet van de eigen tent naar de leentent. Men zocht een klein persoon die onder de puinhopen staand het zeil van de koepel kon losmaken. Gelukkig is er zo iemand in de circuswereld. Inderdaad: Milko heeft geholpen en de knopen aan de binnenkant van de koepel losgemaakt. Dat Lisa dit niet wist als "huisvriend" van Milko... :wink:

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 30, 2008 11:34 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Lisa schreef:
:roll: tsja...net als ik zullen er meer foraleden zijn die de startpagina van circusweb maar zelden kijken. Stom natuurlijk. :oops: Het zou enkele topics veel minder zwaar maken.


Tja.... Ik doe mijn best om Circusweb en het bijbehorende forum zoveel mogelijk in elkaar te integreren en elkaar aan te laten vullen. En ik kan me voorstellen dat de Circusweb startpagina regelmatig overgeslagen wordt. Maar dan mis je wel nieuws! Regelrecht circusnieuws vind je altijd op de website, minder belangrijke zaken gaan naar het forum, naar bijv. "in de marge". En we proberen er bovenop te zitten, en graag met behulp van jullie allemaal.

En kijk als Nederlanders ook eens regelmatig bij de Belgische zustersite, en natuurlijk ook andersom. En ook op de jeugdsite vind je nieuws en links over jeugdcircussen.

Wil je niets missen maak dan van http://www.circusweb.nl gewoon je startpagina en surf vanuit daar naar de rest van de circuswereld....

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma mar 31, 2008 7:07 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Wat is de Belgische zustersite? Die ken ik nog niet.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma mar 31, 2008 8:26 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
sylvio schreef:
Wat is de Belgische zustersite? Die ken ik nog niet.


Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma mar 31, 2008 11:04 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Mijn complimenten voor directie en medewerkers van het Staatscircus van Moskou, want het geheel staat er na de stormramp, weer keurig bij.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2008 7:17 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Ik vraag mij af of het staatscircus van Moskou het ongeluk als gevolg van de storm niet had kunnen voorkomen. Het weerbericht had immers storm voorspeld!

Iedereen weet toch (vooral circusmensen!) dat circustenten en storm elkaar niet goed verdragen! Net zoals water en vuur.

Nadat het Groot Russisch Staatscircus het weerbericht had gehoord, heeft men (terecht!) de tent laten zakken.

Het Staatscircus van Moskou heeft kennelijk een inschattingsfout gemaakt. Dit vind ik niet getuigen van vakmanschap. :(

Het Staatscircus van Moskou heeft echter ook nog te kampen met een ander groot probleem. Er is een gebrek aan (circus) uitstraling. Het schreeuwerige rood van tent en wagens is niet mooi in vergelijking met het prachtige en vriendelijke geel-blauw van het mij zo geliefde circus Belly Wien. Ook heeft Belly Wien veel meer (eigen) dieren dan het Staatscircus van Moskou. Zoals het hoort! Het Staatscircus van Moskou bezoek ik meestal 1 keer per jaar, om de show te zien, maar elke keer opnieuw mis ik er weer het echte circusgevoel. Geef mij maar een mooi circus met veel (eigen!) dieren en een mooie uitstraling en vriendelijke mensen. Zo'n circus is het ons zo geliefde circus Belly Wien. :) Daar kunnen veel andere circussen nog een puntje aan zuigen!


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2008 7:35 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
Sylvio, heb jij aandelen in Belly Wien, een vriend/vriendin die er werkt waar je helemaal smoor op bent, of wordt je gewoon erg opgewonden van de kleuren blauw en geel? :?


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2008 8:41 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Persoonlijk vind ik het niet erg dat er zoveel verschillende circussen zijn. Stel je voor dat alle circussen waren als Belly Wien. Of elk willekeurig ander circus...

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.