Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mei 17, 2024 11:48 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 5:52 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 25, 2011 11:19 am
Berichten: 16
Dank voor je reactie Hugo en inderdaad iedereen zijn eigen mening.

Zoals gezegd ga ik over een jaar ook weer eens kijken.

In ieder geval zijn we samen eens - denk ik - dat er verbeterpunten mogelijk zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 5:58 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Nu Gera forumleden als Noorse Activist bestempeld is voor mij het moment aangebroken om mij als moderator van het forum terug te trekken.

Net zoals ik tegen de uitlatingen ben van MDTB demonstranten over de mensen van Belly-Wien (en andere buitenlandse circusmensen) kan ik mij ook niet opstellen achter deze uitlating van Gera.

Aan Gera en Sjaak de keus: Of het forum onafhankelijk van het evenementenbedrijf Circusevents maken of er maar helemaal de stekker uittrekken. Dat laatste zou dan heel erg jammer zijn.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 6:13 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 23, 2007 8:03 am
Berichten: 198
Locatie: Lier België
Zijn we nu niet allemaal een beetje drastisch in onze reacties, of tenminste in de stappen die we aan de hand van die reacties al dan niet zouden nemen? Een discussie is toch helemaal niet abnormaal op een forum?! Misschien moeten we allemaal even nadenken en tot tien tellen voor we reageren en zeker "persoonlijke" aanvallen vermijden!
Ron, ik zou het heel jammer vinden om uw recensies en wijsheid te moeten missen hier, evenals die van Gera en van RogerNL en alle anderen want voor mij zijn ze allemaal van belang. Ik kom elke dag langs om op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen van de circussen in Nederland en elders en ik zou het heel jammer vinden als dit forum zou verdwijnen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 6:37 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Nou iedereen, jullie hebben eigenlijk wel een beetje gelijk. Wellicht komt het te hard over dat ik de vergelijking heb getrokken met Noorse terrorist. Maar ik zag het ook zo precies voor me, iemand die over het circusterrein loopt en niets en niemand heel laat in de recensie, zelfs de jongen aan de kassa moet het ontgelden. Jongen aan de kassa: pang, rondlopende clowns: pang, Alberto aan de microfoon: pang, Alberto aan de wijn: pang, popcorn: pang, zeecontainers: pang. Ik zag het helemaal voor me, er bleef gewoon helemaal niets heel. Dan ga je je gekke dingen afvragen, over wat zo iemand bezielt om een "kritische recensie" te schrijven. Kreeg ie nog geld, is ie fan van een ander circus? Nee, niets van dat alles. Gewoon volkomen onbevangen liep hij daar op t circusterrein rond te kijken. Helemaal onafhankelijk. Niks geen bijgedachten. Maar gewoon jammer dat iedereen daar zo over valt, en ook buiten deze discussie van alles gaat lanceren.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 7:10 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 07, 2008 1:57 pm
Berichten: 194
Locatie: Schiedam
gera schreef:
Beste Roger,
Het gaat erom wat voor een kritiek, je loopt als een Noorse activist in het rond te schieten met al je opmerkingen en hebt met een zwarte wolk boven je hoofd rondgelopen. Was de meneer achter de kassa zwaar ongeïnteresseerd in klanten, of waren er net die middag 2 vingers van zijn had afgerukt en zat zijn arm in t gips, probeerde hij zich ondanks het verbijten van de pijn toch dienstbaar te maken voor "zijn" circus? Echt je hebt dat halflege glas van je fantastisch gepresenteerd. Ik loop me al jaren te verbazen als er weer eens "circusfans" naar een circus komen en hier een griezelige kritiek laten horen. Aan dat "onafhankelijke" van je twijfel ik dus zwaar. Meestal doen mensen dit in het forum met vooropgezette bedoelingen. Namelijk met de hoop dat als ze t ene circus naar beneden halen, dat hun favoriete circus meer bezoekers zal krijgen, en dat is denk ik een hele foute gedachte.
Inderdaad, het bericht wat ik plaatste was natuurlijk een persiflage van jouw bericht, met het idee om je aan t denken te zetten. Alleen jammer dat ik dan weer via privé berichten ervan wordt beticht dat ik betaald ben om dit op het forum te zetten. Soms zit ik wel eens te twijfelen aan t nut van dit forum. Wordt het niet eens tijd dat het hele forum een stille dood gaat sterven, of aan een andere website wordt vastgekoppeld? Ik denk dat ik deze vraag eens in t algemeen ga stellen.

Beste Gera,
Gezien je (emotionele) reacties op het forum zou het forum niet moeten verdwijnen. Misschien zou jij een tijdje uit buurt van het forum kunnen blijven. Voor jezelf maar vooral ook voor de mensen die graag hun mening op het forum zouden willen geven. Je bent naar mijn mening absoluut te ver gegaan met je vergelijking naar het drama in Noorwegen.
Ik vind de uiteenlopende meningen op het forum juist goed. Dat zorgt ervoor dat de hobby ook op dit vlak boeiend blijft. Of het forum zou een soort van Pravda moeten worden waar slecht één mening uitgedragen mag worden.
Gera doe eens een flinke stap terug en laat ieder in zijn/haar waarde en gun en waardeer de mening van anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 7:42 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
Citeer:
Persoonlijk vind ik hem creatief gevonden van gera maar ben het niet met haar eens


Citeer:
Je bent het er niet mee eens maar schrijft het wel zo op


ik schrijf heel letterlijk woord voor woord.
ben het niet met haar eens

dus hoe ik het ''dan wel zo'' opschrijf is mij een raadsel.

Misschien kan je de internet politie bellen?


Laatst gewijzigd door Maeve op wo aug 03, 2011 10:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 11:06 pm 
Offline

Lid geworden op: di jan 05, 2010 8:47 pm
Berichten: 388
Terwijl in Oslo de herdenkingsplechtigheid voor de slachtoffers net is afgelopen, plaatst Gera een opmerking op dit forum die alle fatsoen te buiten gaat.
Deze vergelijking is buiten alle proporties, en ieder weldenkend mens zal dat beamen.
Ik heb getwijfeld hierop te reageren, maar gezien dat ik een forumlid ben, wil ik toch hierbij laten weten dat dit forum met deze besmette inhoud volgens mij niet zomaar verder kan.

_________________
Echt circus ruikt naar paarden en houtkrullen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 12:21 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 25, 2011 11:19 am
Berichten: 16
Een excuus in dit onderwerp van Gera aan mij zou niet meer dan op zijn plaats zijn, dan is het wat mij betreft klaar.

RogerNL


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 11:47 am 
Offline

Lid geworden op: ma jul 25, 2011 11:19 am
Berichten: 16
Een excuus schijnt dus erg moeilijk te zijn want ik zie nog niets verschijnen en dat is heel erg jammer....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 1:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
misschien moet je eens naar het spijt me schrijven
wat een drukte zeg
waar maak een mens zich nog druk om tegenwoordig


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 2:27 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 25, 2011 11:19 am
Berichten: 16
Volgens mij moet jij de discussie hierboven en elders op het forum beter lezen...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 6:30 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
denk het niet wat maak je je druk over excuus
je hebt toch gezegd wat je denkt
op een forum kun je reactie verwachten
zal niet zeggen dat ik het eens ben met de reactie
maar als ik me druk moet gaan maken over de reacties die ik hier af en toe krijg had ik geen leven meer
wat me wel opvalt is dat er dus blijkbaar sinds aanvang van de tournee nog niet veel is veranderd
dat is spijtig
zal als ze in breda staan ook nog eens gaan kijken


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 8:48 pm 
Offline

Lid geworden op: do nov 18, 2010 7:59 pm
Berichten: 45
Locatie: Bodegraven
op het tournee van renaissance staan 2 plaatsen waar er in dit jaar al circussen zijn geweest. denhaag ypenburg en in breda.en dat in een best wel korte tijd.
ik hoop dat het dan wel goed bozocht word. maar of de gemiddelde burger 2x snel achter elkaar naar een circus gaat? ik in ieder geval wel :mrgreen: :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 8:59 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Breda heeft elk jaar 2 maal circus.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 2:43 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
joshua slappendel schreef:
op het tournee van renaissance staan 2 plaatsen waar er in dit jaar al circussen zijn geweest. denhaag ypenburg en in breda.en dat in een best wel korte tijd.
ik hoop dat het dan wel goed bozocht word. maar of de gemiddelde burger 2x snel achter elkaar naar een circus gaat? ik in ieder geval wel :mrgreen: :clown


Gelukkig is een jaar best lang. Breda geeft trouwens 3 speelvergunningen af per jaar waarvan er dit jaar 2 vergeven zijn.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.