Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di mar 19, 2024 3:48 am

Alle tijden zijn UTC+01:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 15, 2016 9:13 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
magnum schreef:
Alfons Borm schreef:
Ik haak weer af. Groet aan alle echte circusliefhebbers.

En de groeten aan vriend Harry. =o=


Eschi voor de echte kenners


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 16, 2016 2:05 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En geen vriend, maar GOEDE vriend!

Bon Voyage, maar dan ben je bij het verkeerde circus!

----------------------------------------------------

The Bitch is Back!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 18, 2016 10:26 am 
Even voor Martijn: heb jij ooit meneer Akkerman tegen meneer Boltini gezegd.
Even voor Didier; ben blij dat jij jezelf een bitch noemt. Zegt genoeg over jou zelfkennis.
Dan even voor de ca 50 actieve lezers die zelf niet schrijven waar ik overigens veel begrip voor heb omdat zij geen zin hebben in eindeloze zinloze discussies met de 4 of 5 die dit forum overheersen: Circus Barelli komt als zij komen onder de naam Grosse Pferfewelt Carelli. De tour zou in Mei moeten beginnen. De organisatie wordt gedaan door management Kronenburg. Er worden voornamelijk plaatsen van ca 10 dagen bespeeld.
Voorts hoop ik met dit bericht de ware circusliefhebber een genoegen te doen en wacht verder de zure reacties van de schertsfiguren weer af.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 18, 2016 12:35 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7472
Locatie: Maassluis
Alfons Borm schreef:
Even voor Martijn: heb jij ooit meneer Akkerman tegen meneer Boltini gezegd.
Even voor Didier; ben blij dat jij jezelf een bitch noemt. Zegt genoeg over jou zelfkennis.
Dan even voor de ca 50 actieve lezers die zelf niet schrijven waar ik overigens veel begrip voor heb omdat zij geen zin hebben in eindeloze zinloze discussies met de 4 of 5 die dit forum overheersen: Circus Barelli komt als zij komen onder de naam Grosse Pferfewelt Carelli. De tour zou in Mei moeten beginnen. De organisatie wordt gedaan door management Kronenburg. Er worden voornamelijk plaatsen van ca 10 dagen bespeeld.
Voorts hoop ik met dit bericht de ware circusliefhebber een genoegen te doen en wacht verder de zure reacties van de schertsfiguren weer af.

Misschien had je beter even kunnen wachten voordat je de misverstanden over Barelli lanceerde. Had jou veel commentaar bespaard.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 18, 2016 12:59 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Alfons Borm schreef:
Even voor Martijn: heb jij ooit meneer Akkerman tegen meneer Boltini gezegd.
Even voor Didier; ben blij dat jij jezelf een bitch noemt. Zegt genoeg over jou zelfkennis.
Dan even voor de ca 50 actieve lezers die zelf niet schrijven waar ik overigens veel begrip voor heb omdat zij geen zin hebben in eindeloze zinloze discussies met de 4 of 5 die dit forum overheersen: Circus Barelli komt als zij komen onder de naam Grosse Pferfewelt Carelli. De tour zou in Mei moeten beginnen. De organisatie wordt gedaan door management Kronenburg. Er worden voornamelijk plaatsen van ca 10 dagen bespeeld.
Voorts hoop ik met dit bericht de ware circusliefhebber een genoegen te doen en wacht verder de zure reacties van de schertsfiguren weer af.

Ik ben in het land nog geen aanvragen van de Grosse Pferdewelt Carelli of van het management tegengekomen. De eerste plaats zal dan ongetwijfeld het
Kronenburg Park in Nijmegen worden. :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 18, 2016 1:00 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
magnum schreef:
Alfons Borm schreef:
Even voor Martijn: heb jij ooit meneer Akkerman tegen meneer Boltini gezegd.
Even voor Didier; ben blij dat jij jezelf een bitch noemt. Zegt genoeg over jou zelfkennis.
Dan even voor de ca 50 actieve lezers die zelf niet schrijven waar ik overigens veel begrip voor heb omdat zij geen zin hebben in eindeloze zinloze discussies met de 4 of 5 die dit forum overheersen: Circus Barelli komt als zij komen onder de naam Grosse Pferfewelt Carelli. De tour zou in Mei moeten beginnen. De organisatie wordt gedaan door management Kronenburg. Er worden voornamelijk plaatsen van ca 10 dagen bespeeld.
Voorts hoop ik met dit bericht de ware circusliefhebber een genoegen te doen en wacht verder de zure reacties van de schertsfiguren weer af.

Ik ben in het land nog geen aanvragen van de Grosse Pferdewelt Carelli of van het management tegengekomen. De eerste plaats zal dan ongetwijfeld het
Kronenburg Park in Nijmegen worden. :lol:
Nu zal ik ook wel schertsfiguur geworden zijn. =o=


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 18, 2016 1:13 pm 
Het is vroeg herfst dit jaar. Veel eikels


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 18, 2016 2:03 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Het weer is echt in de war: het regent complimenten!
Maar gelukkig weten we wie dat veroorzaakt!

Over weg zijn en weer terugkomen gesproken. Daar kon Boltini ook al wat van! Maar Heintje Davids spande toch de kroon. Legendarisch op dat gebied, er is zelfs een -effect naar haar genoemd!

Citeer:
Betekenis: omstandigheid dat iemand steeds weer gaat optreden nadat hij allang afscheid heeft genomen.


En zo kent de circuswereld (nou, dat is een tikkeltje overdreven, zeg maar het wereldje er om heen) nu dus ook het Alfred Borms-effect.

Een laatste opname tijdens het regelen van de zoveelste tournee, wellicht ook voor een goede Duitse vriend:

Afbeelding

Maar zoals eerder gezegd: dank voor dit leuke en boeiende bericht waar we alle 50 reikhalzend naar uitkeken!
We zullen het eind mei op de juiste waarde schatten!

-----------------------------------------

The Bitch is Back! So is Borms, but that's no fun at all!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 18, 2016 2:39 pm 
Beste Didier.
Wederom bedankt voor het kwartiertje energie wat je in mij stak. Ik lach me rot.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 18, 2016 7:51 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
der circus carelli direktion jakel bossert wird 2016 unter einem neuen namen reisen, aber nicht unter einem der hier genannten und nicht ausserhalb deutschlands


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 19, 2016 1:56 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Zo, dan staan we nu dus weer met beide benen op de grond!
Jammer hoor, want we houden wel van een beetje afwisseling.
Maar of dat Grosse Pferdewelt hier aan had geslagen weet ik eigenlijk niet.
Want hoeveel paarden? Zeven? Ja, dan heb je die 20 trailers echt wel nodig! En een paar extra voor de muziekinstrumenten van het orkest!

Las ergens een recensie van tijdens de tournee van afgelopen jaar. Nou ja, recensie, lijkt me meer een persbericht van het circus zelf.
Daarin onder meer:

Citeer:
Pferdeliebhaber kommen voll und ganz auf ihre Kosten, wenn Franz Spindler edle Araber-Hengste in einer der besten Freiheits-Dressuren unserer Zeit in die Manege bringt.
Mit ebenso equestrischen Meisterleistungen brillieren bei Carelli gleich zwei Amazonen bei ihrer doppelt gerittenen Hohen Schule.
Das ist einmalig und in dieser Form in keinem anderen deutschen Circus zu sehen.

en
Citeer:
Musikalisch begleitet wird das Geschehen in der Manege von der live aufspielenden Circus-Combo mit Melodien, die ins Ohr gehen.


Daar zouden we nog goed mee weg zijn gekomen, stel je voor dat ze je neus ingaan!

Tot slot nog een plaatje van 'de goede vriend' met één van zijn paradepaardjes:

Afbeelding

Oef, die ik helemaal vergat mee te tellen......

--------------------------------------------

The Bitch is Back!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.