Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do jun 06, 2024 7:55 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: papagaaien act?
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2014 1:22 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 05, 2014 12:49 pm
Berichten: 3
Ik heb een vraagje over de papagaaien act die dit jaar mee reist met Herman Renz. Ik was gisteravond bij de voorstelling van Herman Renz in Zwolle, en voor de show begon had ik een programma boek gekocht. Hierin stond dat Dan Laurentiu met zijn papagaaien act te zien was. Alleen toen de act aan de beurt was, kwam er een vrouw de piste inlopen... Ik dacht eerst dat ze misschien bij de act van Dan Laurentiu hoorde, maar ze bleef de hele act alleen.

Na de voorstelling stond spreekstalmeester Mathijs te Kiefte bij de uitgang en ik vroeg hem hoe het precies zat, hij zei alleen dat de act gewisseld was met een andere papagaaien act. Toen ik verder wou vragen stonden er al weer 5 kinderen te gillen om met hem op de foto te mogen, dus liet ik het maar zitten. Toch vraag ik mij af waarom de act gewisseld is, kan iemand mij dat misschien vertellen? :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2014 3:55 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Na de zomerstop kwamen de papegaaien niet meer terug maar Dan wel (waar om weet ik ook niet) Wel zijn de papegaaien van Allesio Fochesato maar die heeft zelf al een andere groep. De nieuwe groep van (volgens mij) Gladys Medini treed op sinds Breda


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2014 4:26 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Er is wel een reden dat de papagiaaen van Dan Laurentui er niet meer zijn. En dat heeft met geld te maken. Hoe het zit weet ik niet precies, maar het publiek reageert wel veel beter op de act van Gladys dan van die op Dan.

Wat veder erg leuk is om te melden is dat de voorstellingen in Zwolle bijna allemaal waren uitverkocht of bijna waren uitverkocht en dat is natuurlijk omdat Herman Renz al jaren in de zelfde periode in Zwolle staat waar ze erg blij mee zijn!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2014 4:41 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
De act van Dan ging waarschijnlijk moeizamer dan die van Gladys Medini dus dan is het logisch dat het publiek de act beter vond


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: papagaaien act?
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2014 12:40 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Alleen jammer genoeg is het maken de papagaaien van Gladys Medini geen rond vluchten niet door de tent, en dat miste ik wel. Veder zat er wel veel meer tempo in haar nummer en beviel het me wel. Maar ik blijf erbij dat de act van Dan Laurentui wel kwaliteit had. En ik ga hem gelukkig zien in Brussel bij Cirque Alexander Bouglione :D


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: papagaaien act?
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2014 3:43 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
leuk dat je naar Bouglione gaat maar inderdaad jammer dat de papagaaien van Gladys Medini geen rondvluchten maken, wel zag ik een foto waar een papegaai op een fietsje rijd. En ik ben het met je eens de act van Dan was prachtig, zeker het vliegen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: papagaaien act?
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2014 9:04 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 05, 2014 12:49 pm
Berichten: 3
Bedankt voor de info! :D


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.