Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 7:07 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za nov 02, 2013 5:35 pm 
Offline

Lid geworden op: do okt 31, 2013 4:28 pm
Berichten: 7
Ring is gemaakt van zeer stevig metaal door iemand die er verstand van heeft. Er hangt een draaistuk aan dat 500 kg kan hebben ;) We hangen hem slechts een 2-tal meter hoog en een dikke valmat eronder. Er staat steeds 2 man leiding bij (met diploma). Maak je geen zorgen. We zijn ook niet van plan hoger en lager te gaan. Steeds dezelfde hoogte met mat eronder. Zelfs tijdens de show. Geen risico's! Er wordt niet op 'geturnd' als er niemand bij is als spotter.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo nov 03, 2013 2:10 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Gelukkig, kan ik weer rustig (verder) slapen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo nov 06, 2013 12:03 am 
Offline

Lid geworden op: do sep 26, 2013 6:52 pm
Berichten: 2
Hallo,

Ik heb goede ervaring met stuurtape wat je kunt kopen bij een racefietsen zaak om de hoek.
Het geeft grip en het is zacht in de handen en je kunt het goed en stevig monteren.
Bijna alle kleuren kun je kopen en het is er zowel in synthetisch als leer.

Heb jaren... lang op amateur niveau gefietst en kwam regelmatig circusmeisje(voormalig journalist en fotograaf) tegen die foto's nam van de wielerwedstrijden voor diverse kranten.

Veel succes ermee!

Thomas


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo nov 06, 2013 3:46 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nou ik kan me je anders niet voor de geest halen....
Bovendien draait de discussie nu weer een beetje terug naar het begin: alle tape is zo maar niet geschikt hiervoor!
En stuurtape bestaat ook in heel wat soorten, maten, kleuren en kwaliteiten.
Noem dan liever een merk dat uitermate soepel, absoluut niet glad en toch sterk is.
Zelf denk ik dan aan zwart ongeplastificeerd met gaatjes. In dat geval is magnesiumpoeder ook overbodig.
Met van die wielerhandschoentjes zonder vingers, dat zou een prima combinatie zijn en ook wel leuk in de show.
Want die bestaan er in heel veel kleurtjes, dus leuk te combineren met de kleding!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 03, 2013 9:22 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 03, 2013 9:09 pm
Berichten: 25
Niet om reclame te maken! Maar wij verkopen tape speciaal bedoeld voor alle aerial materialen http://www.circuswinkelmirable.nl/c-170 ... cessoires/
Tape die door rythmische gymnasten gebruikt word is helaas te glad, bovenstaande tape is van origine sporttape maar word door acrobaten anders gebruikt, met sporttape uit de winkel (kruidvat, hema enz.) kom je dus ook al erg ver.

Succes!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.