Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 9:23 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mar 04, 2018 8:41 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 20, 2012 5:41 pm
Berichten: 239
Deze middag een bezoekje gebracht aan het Wiener circus in De Panne. Ze stonden mooi opgesteld op het Koningsplein. Eindelijk nog eens circus waar het hoort, midden in het dorp. Het circus viel samen met de kermis, wat ook geen slechte zet is volgens mij. Een prima aanvulling. Het regende behoorlijk, maar dat was duidelijk ideaal circusweer want de tent zat bijna helemaal vol. Ideaal voor de sfeer dus! Het Wiener circus biedt altijd een mooie en verzorgde voorstelling. Ze hebben slechts één nadeel en dat is dat ze niet echt heel vernieuwend zijn. Het is dan ook altijd moeilijk om in te schatten hoe ‘nieuw’ de ‘nieuwe show’ precies wel is. Dat laatste viel dit jaar eigenlijk best mee. De Ukmar familie had een nieuw ‘bordjesnummer’ en het cascadeursnummer had een nieuwe inkleding gekregen. Hoewel de tricks eigenlijk hetzelfde waren, is dit toch een verbetering want de kinderen reageerden echt enthousiast op de figuren van Mario en Luigi. Ook heel wat clownsreprises waren anders dan vorig jaar en het meest positieve nieuws is misschien wel dat er opnieuw een externe artiest meereist. (Het ontbreken hiervan vorig jaar was toch wel een teleurstelling) Op die manier krijgt het jongleernummer een heel nieuwe invulling. Beiden wisselen elkaar voortdurend af en werken soms ook gelijktijdig. Enkel jammer dat ze niet echt iets samen doen. Nu er twee jongleurs meereizen lijkt mij dit het ideale moment om wat duojonglage ertussen te stoppen. Hopelijk komt dit er in de loop van het seizoen nog in. Verder hadden ook een aantal ‘standardnummers’ wat kleine aanpassingen gekregen. Ik heb in ieder geval genoten van de voorstelling en de mensen rondom mij ook want alle commentaren waren unaniem positief. Hopelijk durven ze in de toekomst opnieuw wat externe artiesten in hun programma steken, maar tot dan mag hun huidige show er zeker wezen. Mensen die het Wiener circus bezocht hebben, gingen tevreden naar huis en mogen we in de toekomst zeker opnieuw in een circustent verwachten en daar draait het toch om :-)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo mar 04, 2018 9:33 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Leuk verslagje. Dank je


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.