Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 4:58 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 13 berichten ] 

Wat doen we met Quirico?
Peiling eindigde op ma okt 01, 2007 1:37 pm
Laat hem maar gewoon zijn gang gaan 11%  11%  [ 2 ]
Geef hem een eigen hoekje waar je zelf uit kunt blijven en ban hem verder 11%  11%  [ 2 ]
We willen nooit meer iets van hem lezen, dus bannen voorgoed! 78%  78%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen: 18
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Wat doen we met Quirico
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2007 1:37 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Afgelopen week hebben we weer een oeverloze discussie gehad met Quirico. Het heeft geleid tot klachten, een rake was dat hij meer schade brengt aan circussen dan dat de dierenrechtenactivisten zouden doen. En dat is nogal heftig. We hebben Quirico al eens eerder een periode laten nadenken over zijn schrijfsels tijdens een ban. En de roep om een ban wordt dus weer heftiger, hoewel wij als circuswebmoderators onwijs veel geduld hebben met forumbezoekers. Sommigen zouden al eerder ingrijpen. Wat zouden jullie doen? Vul de pol in en laat je stem horen!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo sep 02, 2007 2:13 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
net pas terug van vakantie, ik kan geen discussie vinden met Ricardo, is dit misschien verwijderd?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo sep 02, 2007 2:19 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
Pardon, de nutteloze discussie gevonden. Ik heb uiteraard de laatste optie ingevuld, is het zo dat meeste stemmen gelden?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2007 6:48 pm 
Heerlijk zo een discussie!.

Eindelijk mijn doel bereikt!.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2007 7:55 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Quirico schreef:
Heerlijk zo een discussie!.

Eindelijk mijn doel bereikt!.


Vertel ons dan ook even wat jouw doel is? Zo weinig mogelijk vrienden hebben?

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2007 10:06 pm 
Achterbakse mensen noem ik geen vrienden!

Mijn doel is bereikt ==>> dat ik eindelijk in de PICTURE van circusweb sta<<<<====

Heerlijk is het gewoon, zal in het vervolg mijn pitje wat lager zetten.
Mede forumgebruikers (of misbruikers), bedankt!.

Als iedereen nou eens stopt met het beter weten van het circus, dan zijn de echte circusmensen ook weer happy.
Want durf te wedden dat 80% van ons nog nooit in een circus heeft gewerkt of gelogeerd, hoe kunnen jullie dan zo makkelijk een oordeel hebben?. Laten we dus gewoon gezellig babbelen, en zien waar het schip strand.
Weet het bijna zeker dat het dan leuker is.

CIRCUS = GEEN VETPOT MAAR GOOI HET OOK NIET IN DE DOOFPOT!.

Laten we het met z'n allen in ere houden, want ook na ons bestaan zal het circus verder moeten gaan.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2007 11:09 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Quirico schreef:
Achterbakse mensen noem ik geen vrienden!

Mijn doel is bereikt ==>> dat ik eindelijk in de PICTURE van circusweb sta<<<<====

Heerlijk is het gewoon, zal in het vervolg mijn pitje wat lager zetten.
Mede forumgebruikers (of misbruikers), bedankt!.

Als iedereen nou eens stopt met het beter weten van het circus, dan zijn de echte circusmensen ook weer happy.
Want durf te wedden dat 80% van ons nog nooit in een circus heeft gewerkt of gelogeerd, hoe kunnen jullie dan zo makkelijk een oordeel hebben?. Laten we dus gewoon gezellig babbelen, en zien waar het schip strand.
Weet het bijna zeker dat het dan leuker is.

CIRCUS = GEEN VETPOT MAAR GOOI HET OOK NIET IN DE DOOFPOT!.

Laten we het met z'n allen in ere houden, want ook na ons bestaan zal het circus verder moeten gaan.


Mmmm, begrijp ik hieruit dat jij de andere forumleden achterbaks noemt? Zo niet waarom zeg je het dan?
Als er niet gauw wat vrienden voor je stemmen ben ik bang dat Quirico wel op een heel laag pitje gaat komen.
En aangezien je doel al bereikt is zal dat je niet zo veel kunnen schelen ook.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2007 11:14 pm 
Jullie kunnen beter een andere hobby gaan zoeken.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di sep 04, 2007 1:02 am 
ik stemde 'laat hem maar zijn gang gaan....'

hierbij wil ik aantekenen dat forumleden, en zeker moderators NIET hoeven te reageren op zijn ideeën en postings. Als niemand meer reageert vindt hij het spelletje vanzelf saai en stopt hij er wel een keer mee denk ik.

Tevens denk ik door hem door te laten gaan wij, en de meelezende circusdirecties een goed beeld krijgen over hem en hij hierdoor niet op een circuscarrière hoeft te rekenen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di sep 04, 2007 7:08 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Als het Ricardo er alleen maar om gaat om (zoals hij zelf schrijft) "in the picture van CircusWeb te staan" dan heeft hij dat nu bereikt op een wel heel erg negatieve manier.

Als je nou eens optrad als artiest, en een mooie prestatie zou leveren, dan kom je ook "in the picture" maar dan op een opbouwende wijze.

Eens logeren bij het circus, een weekje mee met Magic en Alberto Althoff en je dan al op een voetstuk plaatsen?

Ik zie je nog rondhangen na een voorstelling van Herman Renz terwijl je wist dat de laatste bus om 22.50 zou vertrekken. Op een leeftijd waarop andere jongeren al behoorlijk volwassen zijn moesten we je toen nog als een kind eventjes op het station afzetten zodat je mammie zich die avond niet ongerust zou hoeven maken.

Wanneer ga je eens volwassen om met andere mensen? Niet alleen met circusliefhebbers op dit forum? Jouw uitspraken tegen de hier aanwezige dieractivisten kunnen niet door de beugel! Met jouw uitspraken berokken je het circus meer schade dan de dieractivisten met hun uitspraken op dit forum doen. Hou er rekening mee dat veel mensen op dit forum meelezen. Niet alleen de ons bekende deelnemers waarvan je de namen in de gebruikerslijst kunt lezen...

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di sep 04, 2007 8:14 am 
Ik ken Ricardo alleen maar als een persoon die overal negatief op reageert. Soms tot kwetsend niveau. Fijn dat er nu eens eindelijk iets aangedaan gaat worden. Hij denkt het altijd beter te weten dan anderen en staat graag in de picture.

"Ook vind hij het leuk om op te scheppen (hij kan met 18 ballen kan jongleren)."
"Ach 18 balletjes zijn niks man."
"Wie weet zijn het er dan wel 19"

Bovenstaande opmerkingen komen van diverse fora af en zoals je ziet: ik oversdrijf niet!!!

Ricardo, als jij zo mediabelust bent, ga dan een andere hobby zoeken en laat de echte circusfans en de circussen met rust!!!!!!!!!!!


Laatst gewijzigd door RENZfan op di sep 04, 2007 4:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di sep 04, 2007 9:26 am 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
Als het grootste deel van de forumgebruikers nu aangeeft dat Ricardo niet meer gwenst is op dit forum, is het dan niet mogelijk hem te blokken? Hij heeft er dacht ik al eens een tijdje uitgelegen maar dat heeft niets geholpen. Aan Ricardo zou ik willen zeggen, kijk op http://www.loi.nl
hier vind je zeker een goede communicatiecursus.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di sep 04, 2007 7:40 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Dan bij dezen twéé olifanten uit de kast gehaald,
eentje om deze draad te sluiten:
Afbeelding
en eentje voor Quirico:
Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.