Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 8:40 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Schuilnamen
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 7:49 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Waarom opereert niet iedereen onder zijn werkelijke naam op het forum van Circusweb, waarom moeten verschillende mensen onder een schuilnaam iets schrijven, zijn ze ergens bang voor, het lijkt wel. Zo is de jongste gebruiker onder de naam gast ingeschreven, waarom vraag ik en wellicht velen met mij zich af. Als iedereen zich onder zijn of haar eigen naam zou presenteren dan wordt het een stuk vriendelijker op het forum.
Ik geloof dat op het forum van het Jaar van het Circus, de meesten wel onder eigen naam schrijven, doe dat ook hier. Ik doe dat in iedergeval wel. Kom op wees zo sportief! Groetjes Max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie op Max gast optie
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 8:10 pm 
Ik vind Max, dat als de gelegenheid wordt geboden om je als gast aan te melden, je daar dan ook gebruik van mag maken zonder daar verantwoording voor af te leggen. Als dit niet op prijs wordt gesteld zou de site veranderd moeten worden zodat je je pas na aanmelding en jezelf kenbaar maken mee mag praten.

Zolang de optie om je als gast aan te melden bestaat en mensen maken daar gebruik van mag je deze personen niet onsportief noemen. Er kunnen verschillende redenen zijn waar door mensen besluiten van deze optie gebruik te maken.

Uiteraard bestaat de kans dat er dingen gezegd worden die voor sommige mensen ontoelaatbaar zijn, maar dit is nou eenmaal het risico van een " gastoptie " waardoor je de zaken moeilijk onder controle kunt houden.

Met vriendelijke groet,

een bewuste gast :)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 8:15 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Nette gasten zijn altijd welkom. Het forum moet laagdrempelig blijven.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie gast
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 8:29 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Pardon ik ben een beetje verkeerd bezig geweest met de quote. Maar ik wil even reageren op dat je de zaken moeilijk onder controle kunt krijgen als je onder een gastoptie opereert. En hier doel ik nu op, zo maak je het e.e.a. lastig omdat je niet weet met wie je bvan doen hebt. Max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 8:42 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
hallo Max, de webmaster kan aan het IP adres zien wat elke gast allemaal doet op het forum. En als een bepaalde gast zich misdraagt kan ik hem/haar blokkeren. Genoeg stok achter de deur dus.
Het zou wel zo prettig zijn om als anonieme gast een schuilnaam aan te nemen, waardoor hij/zij op het forum herkenbaar is, anders worden alle anonieme gasten door elkaar gehaald en dat is niet leuk.
Maar ik ben met je eens dat het nog leuker zou zijn als iedereen gewoon onder zijn/haar eigen naam op het forum staat.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 8:47 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Max, je weet dat ik gezien mijn "normale baan" mijn naam niet altijd vrij kan geven. Dit heeft echter niets met geheimzinnigheid te maken maar meer om problemen te voorkomen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 8:58 pm 
Problemen? Omdat ze bij je "normale baan" ook tegen dieren in het circus zijn? :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 9:14 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
:lol: Stiekem heeft magnum gewoon een baan bij ons ;)

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 9:15 pm 
Ah, Magnum is eigenlijk gewoon jouw alter ego? :D :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 9:23 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Vroeger had ik last van meerdere persoonlijkheden, maar gelukkig gaat het tegenwoordig goed met ons. ;)

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie schuilnamen
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 10:13 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Ja Magnum van jou kan ik het me voorstellen, ik weet wie je bent, niks geen probleem, maar waarom nu zo opeens Kiwi hierop moet reageren, want zij opereert ook onder een shuilnaam op het forum. Ik doel ook meer op het geval van de naam "gast", dit geeft al zondermeer de nodige bedenkingen. En Sjaak ik ben het volkomen met je uitlatingen eens v.w.b. dit onderwerp. Zou die bewuste gast misschien ook iemand van CircusLeed kunnen zijn? Max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 10:17 pm 
Kiwi is geen schuilnaam hoor, in het dagelijkse leven kennen mensen me ook als Kiwi, het is gewoon mijn bijnaam waar ik ook op mijn werk wel mee word aangesproken.
Maar als ik het goed begrijp vind je het alleen hinderlijk als mensen niet onder hun eigen naam posten als jij ze niet kent? Hoezo, vriendjespolitiek? :?

En wat Sjaak bedoelt slaat totaal niet op mij, alles wat ik schrijf post ik namelijk onder de naam Kiwi (en niet alleen op dit forum), dus het is altijd herkenbaar welke berichten van mij zijn. Sjaak doelde meer op anonieme gasten die allemaal onder de naam Gast posten, en waarvan je dus niet meer weet wie wat heeft geschreven.
En het is en beetje flauw om meteen CircusLeed maar weer de schuld te geven... :roll:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 10:21 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Geloof me nu maar een keer, Alex, Kiwi en Rene, wij staan veel vaker tegenover elkaar dan je beseft en dan niet op circusgebied. Verder wil ik er niet meer op ingaan.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 19, 2006 10:25 pm 
magnum schreef:
Geloof me nu maar een keer, Alex, Kiwi en Rene, wij staan veel vaker tegenover elkaar dan je beseft en dan niet op circusgebied. Verder wil ik er niet meer op ingaan.

Nu maak je me juist nieuwsgierig! :o

* Kiwi gaat nu heel hard zitten verzinnen tegenover wie ze wel eens meer staat... :wink:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.