Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 12:51 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jul 22, 2009 12:18 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
We beweren het zo vaak op ons forum, dierenactivisten worden hoe dan ook vandaag of morgen gewelddadig. Je zag het vandaag maar weer nav de aanhouding van de Vegan Streaker, geen middel laten die lui onbeproefd. Ze lijken allemaal zo onschuldig in t begin, maar gezien er geen discussie mogelijk is door hun eigen starre houding worden ze allemaal uiteindelijk zo gefrustreerd dat ze naar de wapens grijpen.
Mensen die dierenactivist zijn moeten niet gek opkijken dat ze door alle andere mensen argwanend worden aangekeken, het komt door hun eigen starre houding en door het soort waar ze bij horen. In de normale mensenmaatschappij, leren mensen dagelijks bij door ervaringen, door openstaan voor discussie, maar bij dierenactivisten is er blijkbaar al een disfunctie in het hersengedeelte. Die mensen zijn robotachtig geprogrammeerd, en zullen nooit een aanbod aannemen om eens een weekje bij een circus te komen logeren, want dan veranderen ze wel van gedachten. Uit angst voor de waarheid blijven ze weg, orienteren ze zich niet, blijven ze overtuigd van hun eenzijdige meningen. Of ze komen tot hun positieven, of ze worden geweldadig. Laten we als circusliefhebbers die lui goed in de gaten houden, en in kaart brengen. Wees gewaarschuwd, want nu blijkt maar weer wat die mensen bezielt, ze zouden het niet erg vinden als er mensen om t leven kwamen in hun strijd voor zg. dierenrechten. Jongens, het is zomervakantie, pak je tentje en reis mee met het circus, dan kom ik wel een weekje meelopen om te kijken hoe jullie actie voeren, deal?

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jul 22, 2009 8:09 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Gera,

Ik begrijp je gevoelens. Maar toch wil ik je vragen om "even te dimmen" voordat jij het volgende slachtoffer wordt van een of andere dieractivist.

Dat dieractivisten liegen - over circusdieren - maar ook over het niet aangelsoten zijn bij diverse groeperingen - Peter J. zegt niet aangesloten te zijn bij ADC en RvD hoewel hij wel regelmatig aanwezig is bij demonstraties van deze groeperingen - geeft niemand het recht om vooruit te lopen op de verdenkingen die het Openbaar Ministerie hem ten laste legt.

Peter J. wordt verdacht van het beramen van een aanslag , vuurwapenbezit en brandstichting in de bestelbus van de slager in Vught. Hij heeft alleen bekend betrokken te zijn geweest bij de "bevrijding" van 2500 nertsen in Stavenisse. Daarbij hebben 50 nertsen de dood gevonden, zijn 100 nertsen nog steeds spoorloos en hebben de loslopende nertsen intussen 100 kippen gedood.

Die 150 dode dieren staan in ieder geval al op het conto van Peter J.

Het is prima om de uitspraken, leugens en persoonlijke meningen van dieractivisten te bestrijden met tegenargumenten. Maar de discussie op de persoon spelen is ongepast. Dat maakt het voor ECA, VNCO en CKC alleen maar moeilijker om op te komen voor de circusdieren die het wél goed hebben.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jul 22, 2009 10:21 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Ik heb dit bericht gemaakt nav de actuele gebeurtenis rondom de Vegan Streaker. Toch ga ik niet in op wat er verder rond zijn persoon actueel is en houd ik me op het algemene. Het is gewoon weer het zoveelste bewijs dat veel dierenactivisten zich op het criminele pad begeven.
Ze verdiepen zich niet echt in het dierenleed, maken het soms alleen nog maar erger, zoals met nertsen loslaten, circusdieren een week uit hun ritme halen omdat ze ergens in een dorp of stad niet mogen optreden enz. Als ik nu ook nog bang moet gaan zijn voor die gasten als ik mijn mening zeg, dan is het hek van de dam. Bij mij kunnen ze wel een aantal schoonmoeders in de tuin parkeren, moet niet te moeilijk zijn die op te sporen. Als journalist heb ik wel voor hetere vuren gestaan qua bedreigingen als het ging om waarheid publiceren.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.