Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 2:58 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: twee vliegen in één klap
BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2009 11:01 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Citeer:
Bij een ontmoeting bij Circus Herman Renz in Amsterdam wist Quirico mij te vertellen dat hij "op het forum echt alles kan zeggen omdat hij dat in het forum toch redelijk anoniem kan doen".

Dát gaat pas echt te ver: Omdat iemand een pseudoniem gebruikt meteen denken dat je zomaar alles kunt schrijven! Of dat nou speculeren is over de "nieuwe vlam van Robert Ronday" of "de schuldeisers van Circus Renz-Berlin".


Citeer:
Nogmaals Gera: Dit vind ik te ver gaan. Het komt mij nu de strot uit al dit gedonder hier de laatste tijd. Mocht Quirico verbannen worden; dan stap ook ik per direct op van dit forum.

Nou, dat is de kans van ons leven, twee voor de prijs van één. Wellicht knapt het forum er van op.

Het is niet de eerste keer dat Quirico's berichten van t forum hebben afgehaald en hem hebben verbannen, er is zelfs al eens een keer een poll over gehouden en toen is hij massaal weggestemd. De laatste keer hebben we hem toegelaten omdat hij vertelde dat hij niet meer zou stoken, maar bijvoorbeeld mooie fotoreportages wilde aanleveren. Drie maanden later weten wij beter (alhoewel, eigenlijk wisten we t al). Het gedrag van Quirico lijkt meer op dat van een valse nicht met zijn gestook. Waarschijnlijk hebben forumbezoekers last van een slecht geheugen. Het wordt eens tijd dat iedereen hier onder zijn eigen naam in t forum komt kwetteren. Wie een nick heeft doet dat onder valse voorwendsels en is meestal niet veel goeds van plan. Dan wil ik best wel onthullen wie Quirico is, voor zover er nog mensen zijn die dit niet weten.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2009 11:22 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Er zijn meerdere redenen om onder nickname aan het forum deel te nemen, niet alleen dus om ongestraft vervelend te doen.
Zo zijn er hier nogal wat mensen die aan een bepaald circus verbonden zijn, maar graag op persoonlijke titel mee willen praten hier. Daar heb ik begrip voor.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2009 11:41 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2005 10:42 pm
Berichten: 338
Locatie: leeuwarden
HaHa Ik heet toch echt Joop en dat wil ik graag zo houden :D

Joop

_________________
maak van iedere dag een circusdag


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2009 7:37 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
Ik geef toe, ik gebruik ook mijn eigen naam :P


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 12:24 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Ik geef toe dat ik geen circus@achterhoek en dit heeft bepaalde redenen alhoewel ik bij de meesten wel bekend ben.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 8:02 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
De kern is niet dat iemand een nickname gebruikt. De kern is hoe iemand een nickname gebruikt. Verder hebben sommige forumleden niet in de gaten dat hun schrijfsels voor eeuwig door Google worden gevonden en het bij sollicitaties en dergelijke wel eens tegen je wordt gebruikt.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 8:07 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
circus@achterhoek schreef:
Ik geef toe dat ik geen circus@achterhoek en dit heeft bepaalde redenen alhoewel ik bij de meesten wel bekend ben.


en ik maar blijven denken dat het je echte naam was :clown


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 10:47 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Pieter de Vries schreef:
Ron_Mikkenie schreef:
De kern is niet dat iemand een nickname gebruikt. De kern is hoe iemand een nickname gebruikt. Verder hebben sommige forumleden niet in de gaten dat hun schrijfsels voor eeuwig door Google worden gevonden en het bij sollicitaties en dergelijke wel eens tegen je wordt gebruikt.


heb even gegoogled op mijn naam :P Maar dan staat Circus Web zeker niet zo hoog bij google :P Want op pagina 7 kom ik één vermelding van Circus Web tegen. Heb tot pagina 20 bekeken, maar er staat slechts 1 x een vermelding van Circus Web bij.


En hoeveel naamgenoten heb je gezien dan? of ben jij al die hits?

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2009 11:42 am 
Offline

Lid geworden op: ma jan 02, 2006 9:34 pm
Berichten: 46
Citeer:
gera schreef dit in een bericht Het gedrag van Quirico lijkt meer op dat van een valse nicht met zijn gestook


Nu wil ik weten was is er mis met Nichten???
wat is er mis met valse Nichten? want valse Nichten kunnen best goed zijn

en ik vind dat je op een forum best je menig mag zeggen
en uiten (beledigen is een form wat niet mag )
maar anders is het forum dood

sorry dat ik het zeg
maar ik vind dat als gera opmerkingen maakt over
NICHTEN, HOMO's, of FLIKKERS vind ik dat ze hierin
ook te ver gaat en dat zij ook maar eens geblokkeerd moet worden

ik neem het nu niet op voor Quirico maar
ik vind dit soort woorden roepingen als VASLE NICHT niet kunnen
op een circus forum

gera gedraag je en

Quirico gaaa zo door


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2009 12:23 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Tja, volgens mij ligt bij Gera de nadruk op "vals" en dat klinkt ongunstig. Maar in combinatie met nicht betekent "vals" misschien weer wat anders. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er met een valse nicht exact bedoeld wordt.

En op dit forum mag je gerust je mening geven maar er zijn grenzen. Op dit forum wordt er beschaafd over circussen gesproken. Voor roddelen, uitdagen, klieren en valse (daar heb je dat woord weer) beschuldigingen verwijs ik iedereen naar fok.nl

En over fok.nl gesproken, daar vond ik op mijn zoektocht naar de betekenis van "valse nicht" dat daar niet een homo mee bedoeld wordt.
http://forum.fok.nl/topic/1286677

En Martine Bijl, die toch echt een vrouw is en zeker geen pot, vond zichzelf ook wel een valse nicht.
http://www.volkskrant.nl/archief_gratis ... alse_nicht

En ergens anders las ik dat een valse nicht iemand is die uit zijn nek lult. Laten we het daar maar bij laten....

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2009 3:52 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Iemand als "valse nicht" wegzetten terwijl diegene zich nietmeer kan verdedigen vind ik een "valse potten" streek.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2009 5:23 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 02, 2006 9:34 pm
Berichten: 46
Citeer:
Iemand als "valse nicht" wegzetten terwijl diegene zich nietmeer kan verdedigen vind ik een "valse potten" streek.


Mee Eens


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2009 6:04 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
De laatste tijd lijkt het wel of alle discussies niet meer over circus gaan, maar over personen en over bevoegdheden op het forum. Beetje raar, of niet dan ?

Je mag op een forum je mening uiten, dit heeft Quirico iets te letterlijk genomen en als hij na vele waarschuwingen en bloks nog steeds door gaat dan is het gewoon: eigen schuld dikke bult. Nou moet niet iedereen daar zielig over gaan doen, dat heeft helemaal geen zin.

Laten we met z'n allen weer lekker over CIRCUS praten, want daarvoor zijn we uiteindelijk ook lid geworden van dit forum.

Kevin.

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2009 6:24 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Wat een wijze woorden voor iemand van 16 jaar zeg.................. helemaal mee eens

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2009 7:53 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 02, 2006 9:34 pm
Berichten: 46
[/quote]De laatste tijd lijkt het wel of alle discussies niet meer over circus gaan, maar over personen en over bevoegdheden op het forum.[/quote]

Klopt zeker en dat is ook dom en raar

en daarom vind ik de uitspraaken van gera van Valse nicht ook raar

dit is een circus Forum en daar horen roddels bij

dus kom op

wie weet nog iets over een gestrande olifant
of een leuke nieuwe circus act

ik heb een act gezien op het wel bekende filmpjes websiteje


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.