Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 10:09 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: za okt 13, 2012 3:28 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nou zeg, je blijft wel erg aan de gang! Iets dat ze mij soms ook verwijten, maar dan heb ik naar mijn idee nog wel eens een nieuwe inbreng.
Bij jou is dat niet het geval, zo ongeveer alles wat je nu weer schrijft schreef je al eerder!!

En een tussenstand? Ja, daar deed ze aanvankelijk wel erg geheimzinnig over.
Maar mede door jouw reacties staat die nu wel bovenaan op circusweb, alleen niet met de aantallen erbij.
En ik heb begrepen dat het dicht bij elkaar ligt. Dus je kunt je invloed nog uitoefenen!
Het is net als gewoon stemmen bij verkiezingen, kwaad kan het vast niet!
Ook hier geldt: als je niet stemt weet je zeker dat anderen ook voor jou beslissen!

Het zou flauw zijn om te zeggen dat de prijs bijna zeker naar een act van Renaissance of Magic gaat omdat mevrouw de Leeuw daar iets mee te maken heeft.
Dat is dus een extra reden om wel te stemmen, tenzij je dat wel goed vindt.
Bovendien wordt de stemming wel gecontroleerd zoals je hebt kunnen lezen, door meneer Heuvels.
En die lijkt me zeer te vertrouwen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: za okt 13, 2012 5:45 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Nee hoor ik ben niet van plan mijn stem voor deze award uit te gaan brengen. Je kent mijn mening over deze award en een stem uitbrengen zou een bijdrage zijn aan een award zonder waarde. Zoals ik het zie. Stemmen voor een volksvertegenwoordiging dat is een zinvolle zaak. De vergelijking daarmee gaat in het geheel niet op.
Zeker heb ik een favoriete act en ik kan mij ook voorstellen wat deze artiest/artieste ( mag u ook nog als meervoud lezen) van deze award vind. Ik hoop ook van harte dat mijn favoriete act niet de meeste stemmen krijgt.
Wie wordt er nu blij van deze " gebakken lucht" award. Het antwoord op deze vraag luidt, de initiatiefnemer en de artiest/artieste die waarde van deze prijs zelf niet kan inschatten.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 10:25 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
zag net de winnaar al staan op twitter jammer genoeg niet de act waar ik op heb gestemd


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 11:54 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
10 dagen geleden stonden de koplopers nog gelijk, daarna was Skarlett Renz even aan kop, maar Anna en Anka bouwden langzaam een voorsprong op. De laatste vier dagen werd het steeds duidelijker en was nr 1 niet meer in te halen. Eindstand: Anna en Anka nr. 1, Skarlett Renz nr 2 met 53 stemmen, en Tom Dieck op de derde plaats met toch nog 12 stemmen ondanks dat de Herman Renz Circusvrienden unaniem besloten niet mee te doen met deze verkiezing. Op 27 oktober wordt de prijs uitgereikt aan de winnaars tijdens de voorstelling die om 16.00 uur begint in het Magic Circus in het Griftpark in Utrecht. Het zou leuk zijn als alle stemmers hierbij konden zijn.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 12:42 am 
Offline

Lid geworden op: ma mar 19, 2012 3:19 pm
Berichten: 47
anna en anka op nr 1 ik ga op dit deskundig oordeel uit en zal dit nummer dan de komende tijd vaker gaan zien via arlette gruss naar knie of andersom dat zien we vanzelf...........


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 11:39 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 1:06 pm
Berichten: 217
Locatie: Papendrecht
Wordt de complete uitslag nog bekend gemaakt?
Al dan niet met aantal stemmen er bij.
En erbij zijn tijdens de uitreiking, houd dat in dat ik gratis naar de voorstelling mag omdat ik gestemd heb?
Zelfs als ik op een heel andere artiest gestemd heb?
Ik was namelijk gisteren bij Magic, heb het goed naar mijn zin gehad, maar om nu 2 maal in 2 weken voor deze show te betalen is me net iets te veel van het goede.

_________________
May all your days be circus days


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 12:10 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
zembla schreef:
Wordt de complete uitslag nog bekend gemaakt?
Al dan niet met aantal stemmen er bij.
En erbij zijn tijdens de uitreiking, houd dat in dat ik gratis naar de voorstelling mag omdat ik gestemd heb?
Zelfs als ik op een heel andere artiest gestemd heb?
Ik was namelijk gisteren bij Magic, heb het goed naar mijn zin gehad, maar om nu 2 maal in 2 weken voor deze show te betalen is me net iets te veel van het goede.

Is dit het prototype van de stemmende circusvriend? Iemand die graag gratis naar het circus gaat?
Klopt het vooroordeel dan toch? Ik weiger dat te geloven omdat ik vele circusvrienden ken. Ik weet dat zij telkens een kaartje kopen aan de kassa. Naar mijn mening zal een echte circusvriend NOOIT ZELF VERZOEKEN om gratis naar de voorstelling te mogen. Is dit dan de award van mensen die hardwerkende artiesten gratis willen bewonderen.
Nee, zal hoop ik, het antwoord zijn. Of toch weer een argument om deze award een award zonder waarde te noemen?

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 1:27 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Ja snap dit verzoek op een gratis voorstelling ook niet. Moet je eerlijk zeggen dat ik graag een kaartje koop.
En dat een circus mijn geld goed kan gebruiken. Vind het ook verselijk als mensen hun eigen cosumpsies gaan nutiggen in een circustent. En wil ik Anna en Anka feliciteren met hun award =o=


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 6:12 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 1:06 pm
Berichten: 217
Locatie: Papendrecht
LEER LEZEN.

Ik was gisteren bij Magic en heb netjes mijn kaartje betaalt. Loge om precies te zijn.
Citeer:
Ik was namelijk gisteren bij Magic, heb het goed naar mijn zin gehad, maar om nu 2 maal in 2 weken voor deze show te betalen is me net iets te veel van het goede

Twee keer is me te gek. Ik zie graag circus, maar dan wel verschillende voorstellingen.
Dus als er iets gedaan wordt rondom de uitnodiging buiten de regulire voorstelling om, of als er iets georganiseerd wordt voor de stemmers vind ik het een leuk idee.
Zoniet dan betaal ik mijn geld liever aan de kassa van een ander circus.

_________________
May all your days be circus days


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 6:15 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Nou ik bedoelde er niks mee. Je bent wel snel aangevallen hoor. Maar goed bedankt voor je info.
En je punt snap ik ook. Ik zou ook niet twee keer naar het zelfde circus gaan :clown


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 9:08 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Iets later dan wellicht gepland, door privé-omstandigheden, hier wat nader bericht over de Circusweb Award 2012, gewonnen door Anna en Anka van het Magic Circus met uiteindelijk 93 stemmen. As. zaterdag 27 oktober wordt de Award uitgereikt tijdens de voorstelling van het Magic Circus in het Griftpark in Utrecht.

Natuurlijk zijn alle mensen die betrokken zijn geweest bij het stemmen van harte uitgenodigd om de act te komen bekijken. Ik heb zojuist een mooie toegangsprijs bedongen van 5 euro pp voor belangstellenden, mits u zich meldt via redactie@circus-web.nl. Circusweb zorgt dan voor de benodigde toegangskaartjes. De voorstelling begint om 16.00 uur en zal zo'n 100 minuten duren.
Maak er gebruik van, want dit gelegenheidsduo zal nog slechts een paar voorstellingen optreden, de artiesten hebben voor het komende jaar contracten bij andere circussen.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: zo okt 28, 2012 10:56 am 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
gisteren bij de uitreiking geweest
hulde voor deze award
hulde voor de bedenker
en hulde voor de winnaars zeer goed nummer
de gehele show van magic was zeer goed te noemen
en blijkbaar dacht het publiek daar ook zo over want de show was uitverkocht tot de laatste stoel

ik zeg gera ga gerust door met deze award


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circusweb award
BerichtGeplaatst: zo okt 28, 2012 5:45 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Circusweb Award *check*, Speech *check* circusmaterialen voor de circusworkshop *check*, fototoestel *eh* oefs. Gelukkig dat ik toch mijn mobieltje nog bij me had, helaas slechte kwaliteit foto voor de vp van Circusweb, maar de uitreiking was er niet minder om. Bedankt mensen die (wellicht voor t eerst van hun leven) bij t Magic zijn gaan kijken naar de uitreiking van de Circusweb Award 2012 voor de fantastische act van Anna en Anna. Ik hoop voor volgend jaar op veel bezoek van circusfans voor meerdere circussen in Nederland. Bekend maakt bemind, zal ik maar zeggen.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.