Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 9:42 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr feb 22, 2013 11:45 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Heb je onder een steen geleefd? Het forum en de website zijn al een hele tijd van elkaar gescheiden. Want circusweb.nl/forum is toch echt gewijzigd in circuswereld.nl
Verder was forum en website in technisch opzicht altijd al gescheiden. Een verwijzing van de website naar het forum was altijd een kwestie van URL's knippen en plakken in de tekstverwerker.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 22, 2013 4:21 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Circusweb.nl verwijst gewoon naar leuke en interessante berichten en discussies in Circuswereld.nl. Selectief wel te verstaan, want allerlei gekrakeel op dit forum kan de redactie van Circusweb niet achter staan.

De scheiding van beide sites is bewust gedaan. Gera de Leeuw en het bedrijf De Leeuw Circusevents dienen dus niet aangesproken te worden over inhoud op dit forum. Gera is ook geen moderator (meer). Voor klachten kan men bij mij terecht.

Gera is en blijft de drijvende kracht van Circusweb. Ik ben haar backup en technische ondersteuner.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 22, 2013 4:56 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
Heb je onder een steen geleefd? Het forum en de website zijn al een hele tijd van elkaar gescheiden.


Nee hoor, ik ben volledig op de hoogte van de scheiding van kerk en staat.
Ik bedoelde met scheiding niet anders dan het niet langer mogelijk maken om van de een naar de ander te gaan zoals nu het geval is.
Want wanneer u voorgaande discussie goed leest (daar gaan we weer...) verneemt u dat dat geheel of ten dele wordt overwogen.
De achtergronden hoef ik u niet uit te leggen, die weet u heel goed!

Groeten vanuit mijn hunebed!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 11:45 am 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
circusmeisje schreef:
Citeer:
Heb je onder een steen geleefd? Het forum en de website zijn al een hele tijd van elkaar gescheiden.


Nee hoor, ik ben volledig op de hoogte van de scheiding van kerk en staat.
Ik bedoelde met scheiding niet anders dan het niet langer mogelijk maken om van de een naar de ander te gaan zoals nu het geval is.
Want wanneer u voorgaande discussie goed leest (daar gaan we weer...) verneemt u dat dat geheel of ten dele wordt overwogen.
De achtergronden hoef ik u niet uit te leggen, die weet u heel goed!

Groeten vanuit mijn hunebed!


toch wel leuk dat sommige hier in reactie gelijk laten merken hoe ze zelfover de persoon denken


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 12:44 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Koppeling van het forum aan de voorpagina www.circusweb.nl lijkt me een gepasseerd station. Zeker nu het forum voornamelijk wordt gebruikt om onrust te stoken en vetes uit te vechten. Waarbij zelfs een concurrent van De Leeuw Circusevents betrokken is. Ga vooral verder met goede berichten op de voorpagina. Nieuws, tourneeinformatie, recensies.reportages en andere interessante wetenswaardigheden uit de circuswereld. Maar hou je verre van de onrustzaaierij in het forum. Het Duitse forum is daar ook aan kapot gegaan. Als variant op een bekend Frans gezegde: "Die Geschichte wiederholt Sich". Circuswereld.nl adieu!

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 1:30 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
Ron_Mikkenie schreef:
Koppeling van het forum aan de voorpagina http://www.circusweb.nl lijkt me een gepasseerd station. Zeker nu het forum voornamelijk wordt gebruikt om onrust te stoken en vetes uit te vechten. Waarbij zelfs een concurrent van De Leeuw Circusevents betrokken is.

oh wie dan ron?

Ga vooral verder met goede berichten op de voorpagina. Nieuws, tourneeinformatie, recensies.reportages en andere interessante wetenswaardigheden uit de circuswereld. Maar hou je verre van de onrustzaaierij in het forum. Het Duitse forum is daar ook aan kapot gegaan. Als variant op een bekend Frans gezegde: "Die Geschichte wiederholt Sich". Circuswereld.nl adieu!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 6:13 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5438
Locatie: Belgie
Zo erg is het hier toch niet?

Vergeet vooral de vele tournee informatie & fotoreportages niet !!!

Laten we het Circuswereld forum terug positief leven in blazen zou ik zeggen...
Maar de circusfans moeten het dan natuurlijk nog vrij snel kunnen vinden, toch ? ?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 12, 2013 6:46 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
iemand de nieuwe lay out al gezien van de site?
ik vind het wel oke


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 12, 2013 8:00 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Citeer:
Gera is en blijft de drijvende kracht van Circusweb. Ik ben haar backup en technische ondersteuner.

Zo, en daar ben en blijf ik je altijd dankbaar voor, nooit een onvertogen woord als ik je weer eens nodig had, of als er een technisch probleem was. Complimenten Sjaak!

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 12, 2013 8:05 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Ziet er een stuk moderner en proffesioneler uit.

Een vraagje over de nieuwsbrief, mailtje heenzenden is voldoende om aan te melden?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 12, 2013 8:17 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Ja hoor, alleen zitten we nog even te wachten op het eindontwerp voor de nieuwsbrief. Daarna gaan we er enthousiast mee aan de slag. Wordt vermoedelijk toch pas april, of iets eerder. Ik kondig het natuurlijk met veel tamtam aan dus je kunt het niet missen.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.