Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 8:40 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: do dec 28, 2006 12:06 am 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Geweldig Gera dat je weer thuis bent om in de huiselijke kring dan toch nog Oud & Nieuw te kunnen vieren. Nogmaals een spoedig herstel en het allerbeste toegewenst.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do dec 28, 2006 10:08 am 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
Gera, namens anoniem een anonieme mail maar met welgemeende beterschapswensen, hopelijk verloopt uw herstel voorspoedig. Waarschijnlijk kon u het verloop van dit forum gewoon blijven volgen maar dan toch ook maar een update. Sander heeft ons allen laten brainstormen naar een clownsnaam, tientalle ideeen passeerden de revue,maar uiteindelijk koos hij buiten ons om voor "saxo" Max heeft avonden doorgezwoegd om voor ons een lijstje te maken met televisieuitzendingen over waar en wanneer er circus op tv is. A3ana heeft energie als niemand anders, als de discussie eigenlijk al ten ruste is gaat zij er vol goede moed weer tegen aan. Ron probeert de discussie met circusleed over een intellectuele boeg te gooien, qua lengte van discussieren haalt hij A3ana binnekort in. En ikzelf, was wel een beetje lastig maar probeer te matige het komende jaar. Oh ja, en uw eigen 'heuvels" die is ook nogal gematigd op het moment....met de olifant :P gelukkig nieuwjaar iedereen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: bedankt
BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2007 8:59 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Beste mensen

Gelukkig duren dit soort dingen bij mij vrij kort, ik ben al weer bij 2 wintercircussen langs geweest en de derde volgt vrijdag, bij Belly Wien. Hartelijk dank voor al jullie support, wat mij betreft kan dit onderwerp sluiten. Leuke bijkomstigheid... :idea: ik vroeg aan de dokter of ik met die nieuwe heup in de trapeze kon en hij bevestigde dat, wetende dat ik iets met circussen had. Haha, kan ik eindelijk iets wat ik voor die tijd niet kon...

Groetjes,
Gera :P


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2007 9:01 pm 
Hoi Gera

Zorg je wel even voor een foto wanneer je in de trapeze hangt! :D


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2007 9:16 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Je was toch al aan het oefenen voor de trapeze, nu je met de kunstheup weer als herboren bent. Of heb je die kaart niet meer ontvangen in het ziekenhuis??

Lang leve de medische wetenschap: kun je altijd nog eens als acrobaat gaan optreden :D

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: kaart ontvangen
BerichtGeplaatst: do jan 04, 2007 10:20 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Beste Ron,
Natuurlijk had ik je kaart ontvangen, van iedereen trouwens, leuk ziekenhuis dat zoiets regelt. Ik heb er denk ik wel een stuk of 15 ontvangen. Sjaak en Secco begonnen ermee en toen bleef het kaartjes regenen. Heel leuk. Sjaak is zelfs nog bij mij op visite geweest, met een glunderbekkie vanwege zijn pensioen. Circusweb zal hierdoor nog beter en actueler worden nu hij alle tijd heeft.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Gera in het ziekenhuis
BerichtGeplaatst: zo okt 28, 2012 4:04 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Deze was ik jullie nog altijd schuldig, ik struin nog even in mijn eigen verleden en kwam dit topic tegen. In 2007 kreeg ik een nieuwe heup, in 2009 volgde ik de opleiding van Circomundo voor BIC (Begeleider in de circuskunsten). In het jeugdcircus Elleboog in Amsterdam werd deze foto van mij gemaakt. En daarmee is er weer een belofte waargemaakt.

Afbeelding

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.