Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:09 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: ma mei 27, 2013 12:55 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Naar aanleiding van de eerste nieuwsbrief http://ymlp.com/z3Sws0%20waarin wordt gesproken over de Circusweb Award 2013 komen nu al de eerste nominaties binnen.
Citeer:
Mister Dalmati(sergey prostetsov) en zijn zoon omdat ze samen een top show neer zetten voor groot en klein.
Ze zijn te zien in circus Renaissance.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: za jun 15, 2013 12:19 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Nieuwe ontwikkelingen rond de Circusweb Award 2013. De prijs wordt begin oktober uitgereikt in de circuspiste van het winnende circus door Arie Oudenes, voorzitter van de Stichting Circus Cultuur. Meer nieuws op de voorpagina van Circusweb. http://www.circus-web.nl/nieuw/index.php?menu=2#Circusweb%20Award

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: di jun 18, 2013 4:18 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nou, mooi hoor!
Dan kunnen we nu dus de ontwikkelingen rond deze prijs voor dit jaar wel stopzetten zeker?
Immers, de winnaar is genomineerd (zie boven), wat wil je nog meer!
Want het stond wel vast dat de prijs dit jaar naar een act van Renaissance zou gaan.
Twee jaar achtereen naar Magic zou wel erg verdacht worden....
En gezien de door realiteitszin gedreven boycot van Circus Milko is de kans dat veel acts van formaat zich nog aanmelden minimaal.
Of dachten jullie echt dat de morele winnares van vorg jaar het nog een keer ging proberen? Vast niet....

Niets ten nadele van de meer dan uitstekende genomineerde act overigens!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: di jun 18, 2013 4:49 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Belachelijk circusmeisje... echt te dom voor woorden. Kijk dit is nu de reden dat Circusweb maar snel afscheid moest nemen van Circuswereld. Ongenuanceerde en ongefundeerde beweringen van mensen die het lef niet hebben om zich met naam en toenaam bekend te maken. Je grote vriend Sjaak van den Heuvel heeft van elke stem ook een email ontvangen, heb je die al eens gevraagd hoe dat is gegaan, of hoe zit dat?
Mij maakt het niet uit wie van welk circus het wordt. Sjaak zou het zeker aankaarten als hij zou zien dat er qua stemmen gesjoemeld zou worden. En hij zou het ook aankaarten als hij maar enigzins het idee had dat er twijfel zou moeten zijn over de uitslag. Wat jij daar beweert duidt er op dat jij zelf met het idee rondloopt dat ik niet eerlijk zou handelen. Waar haal je t vandaan.
En vooral, ik denk dat zo iemand als Arie Oudenes zo snel mogelijk zijn handen zou aftrekken van deze uitreiking als hij maar enigzins zou vermoeden dat er werd gesjoemeld met stemmen. Wat jij daar beweert is niet alleen belachelijk, maar ook laagbijdegronds. En dat je op t idee komt, zegt denk ik meer iets over hoe jij zoiets zou aanpakken. Hoe de waard is vertrouwt ie zijn gasten.
Wat ik wel heb geconstateerd is dat er circussen zijn die op een slimme manier gebruik weten te maken van hun eigen pr en netwerk. Die doen er ook van alles aan om zoveel mogelijk stemmen te winnen. En wellicht gebruiken ze al die emailadressen om hun vaste klanten het jaar erop te benaderen voor slimme promotieacties enz. Belly Wien, daar schat ik de kansen dus op zo'n netwerk niet echt hoog in, of ik moet me vergissen. Wellicht kun jij daar je schouders onder gaan zetten om daar de promotie te coordineren. Skarlett Renz zat er vorig jaar echt superdichtbij, het was een nek-aan-nekrace, voor ons ook erg spannend om achter de schermen te zien hoe zich dat ontwikkelde. En dat komt nog wel omdat er toen iemand achter Skarlett stond, die heel erg gemotiveerd was om er alles aan te doen om zover te komen. Ik vond de act van Skarlett dan ook echt fantastisch, meerdere acts van haar trouwens.
Sommige circussen zijn niet eens in staat om hun eigen promotie op een goede manier te regelen. Of hoe dan ook maar op de een of andere wijze zelf te reageren in kranten als de manier waarop zij met circusdieren omgaan ernstig in twijfel wordt gebracht. Nee, zelfs dat kunnen ze niet. Een goede pr is essentieel om hier te overleven, daar begint het allemaal mee. Wie steekt er in dit geval haar nek constant uit voor de circusdieren van Renz Berlin, juist, dat ben ik. En dat terwijl ik met naam en toenaam, adresgegevens enz. makkelijk ben op te sporen. Neem maar aan dat daar best wel veiligheidsrisico's aan zitten, want de fondsenwerving op dit gebied gaat om miljoenen. Als het even tegenzit krijg ik binnenkort vlieglessen met een aanloopje van 9 verdiepingen.
Ga jij maar weer lekker op dit forum zitten krommuniceren op een uitermate laag niveau. Het steunt mij alleen maar in het idee dat het helemaal zo'n gekke zet niet was voor Circusweb, om zich zo snel mogelijk los te koppelen van Circuswereld. Bah.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: di jun 18, 2013 4:55 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
circusmeisje schreef:
Nou, mooi hoor!
Dan kunnen we nu dus de ontwikkelingen rond deze prijs voor dit jaar wel stopzetten zeker?
Immers, de winnaar is genomineerd (zie boven), wat wil je nog meer!
Want het stond wel vast dat de prijs dit jaar naar een act van Renaissance zou gaan.
Twee jaar achtereen naar Magic zou wel erg verdacht worden....
En gezien de door realiteitszin gedreven boycot van Circus Milko is de kans dat veel acts van formaat zich nog aanmelden minimaal.
Of dachten jullie echt dat de morele winnares van vorg jaar het nog een keer ging proberen? Vast niet....

Niets ten nadele van de meer dan uitstekende genomineerde act overigens!
Misschien voor de verandering eens evalueren ná de uitreiking?

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: wo jun 19, 2013 11:46 am 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
En deze keer staat diezelfde persoon die Skarlet fel promote acht mr Dalmatin.
Hij is dan ook heel goed z'n best aan het doen. want zowat elke dag zie je via allerlei kanalen facebookpostjes met foto's en een oproep om op mr Dalmatin te stemmen.

Ben het even kwijt wie het juist als quote ooit heeft gezegd maar de zin ging als volgt: wedstrijden zijn voor paarden, maar niet voor artiesten en kunstenaars !

Zit toch wel een beetje waarheid in.

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: wo jun 19, 2013 12:19 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
De quote was van Béla Bartók (gegoogled).
Ik denk dat dit soort verkiezingen vandaag de dag vooral aangeeft wie de grootste achterban heeft. Volgens mij een nadeel van de sociale netwerken. Ik zou zo gauw niet weten hoe je het beter zou moeten doen.
Ook bijvoorbeeld het Eurovisie Songfestival is niet meer wat het geweest is.

Maar al met al... elke verkiezing geeft toch leuke publiciteit. Anouk heeft zichzelf leuk kunnen profileren, al heeft ze dan niet gewonnen. Een nominatie voor welke prijs dan ook is al een leuke binnenkomer voor een artiest.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: wo jun 19, 2013 11:05 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
En om mensen warm te maken te stemmen, Charlotte en Bernhard van Renz Berlin staan nu op kop met de meeste stemmen! Geruchten gaan dat stemmers gratis koffie krijgen... wie biedt er meer?

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: do jun 20, 2013 4:22 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Dus het wordt dit jaar weer en nek aan nek race. Wat is de stand nu eigenlijk?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb Award 2013
BerichtGeplaatst: wo aug 21, 2013 5:27 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Ik heb ook inzage in de stemmen die regelmatig binnenkomen. Meestal domweg in de trand van : "ik stem op die-en-die", maar nu kwam er een stem binnen met een hele leuke motivatie zoals we het graag zien:

Citeer:
Wij vinden, dat Jofri moet winnen, omdat het een grappige, vriendelijke clown is, die de kinderen laat lachen en niet afschrikt (mijn kleindochter is een keer bang geworden voor een clown en is toch maar meegegaan. Ze kwam heel enthousiast terug en was niet meer bang voor clowns.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.