Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 4:17 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: zo mei 18, 2014 5:00 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Leuk, twee award's dit jaar. Ik denk dat er vooral bij het magic circus wel kanshebbers zijn voor de junior award. Bij de gewone award word het moeilijker iets te voorspellen. En ik vraag me af of circus herman renz dit jaar WEL mee doet. De vriendenclub troffee is namelijk verdwenen. :?: :?:
Kijk voor meer informatie op http://circusweb.nl/circusweb-award-2014/


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2014 2:09 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
wat mij betreft verdiend Bernardo Renz een nominatie voor de junior prijs


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: ma mei 19, 2014 7:57 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Inderdaad, zeker een kans hebber
https://m.youtube.com/watch?v=4UG8frBftl4


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2014 12:30 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Ik ga niet stemmen, ik zit niet op facebook.
Ik ben te schrijven, bellen (vast en mobiel), sms'en, emailen (via vijf email adressen), whatsappen, via dit forum, en o ja ook gewoon in persoon te spreken.
Ik vind het mooi zo. Alle andere sociale media kunnen me vooralsnog gestolen worden. Dan maar niet stemmen. 8)

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2014 3:16 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Ach, ik denk dat als je een e-mail naar circusweb stuurt, je stem vast ook wel mee gerekend word.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di mei 20, 2014 4:01 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
heuvels schreef:
Ik ga niet stemmen, ik zit niet op facebook.
Ik ben te schrijven, bellen (vast en mobiel), sms'en, emailen (via vijf email adressen), whatsappen, via dit forum, en o ja ook gewoon in persoon te spreken.
Ik vind het mooi zo. Alle andere sociale media kunnen me vooralsnog gestolen worden. Dan maar niet stemmen. 8)


Bravo, gelukkig een standpunt!
Van dat overleg om tot een nieuwe opzet te komen is bitter weinig terecht gekomen als ik het zo bekijk!
Het is regelrechte discriminatie om bij voorbaat alle niet-facebookers van stemmen uit te sluiten!
Bovendien is op deze wijze het netwerken, net als eerdere jaren, ook al niet beperkt. Facebookers kunnen gewoon al hun likes (likjes...) oproepen hun stemadvies te volgen, circusliefhebber of - kenner of niet!!

Moet je nagaan, om zover te komen is zelfs een expert ingeschakeld! Niet te zuinig......!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2014 4:42 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Circus Herman Renz heeft gezegd niet mee te doen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2014 5:57 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Erg slim is dat niet.
Neem het circus dat vorig jaar de award won, en bijna de tweede prijs ook, maar die bestond toen nog niet.
Ik kan je verzekeren: die hebben daar garen bij gesponnen!
Aardig veel publiciteit en zelf ook mee aan de weg getimmerd, met een positief resultaat!
Door als groot Nederlands circus niet mee te doen, en zelfs artiesten dat te verbieden, zorg je er in feite automatisch voor dat de prijs ook dit keer weer terecht komt bij een ander circus!
Terwijl de spoeling.......vul zelf maar aan!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2014 6:17 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Ze doen niet mee omdat ze al hun eigen prijzen hebben. Er waren wel al nominatie aanvragen binnen gekomen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do jun 05, 2014 3:29 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Dat weet ik wel, maar ik blijf het onverstandig vinden.
Door niet mee te doen is de enige zekerheid die je hebt dat de prijs bij een ander circus terecht komt!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do jun 05, 2014 5:17 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Het is in elk geval een keuze. Wellicht ziet men het belang van deze prijs niet zo. Het is tenslotte geen opening geweest van enig showbizz programma. Daar in tegen heb ik CHR weleens positief aangetroffen in verschillende landelijke media.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do jun 05, 2014 7:06 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Ja hoor, ik zie persoonlijk het belang van deze prijs, en zeker de manier waarop gestemd wordt, ook niet in.
Dat ze daar bij de circussen die de prijs wonnen heel anders over denken valt echter niet te ontkennen....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: za jun 28, 2014 2:53 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nog even en de nominaties worden bekendgemaakt. Als we Circusweb mogen geloven tenminste.
Heel erg storm loopt het met de aanmeldingen nog niet. Moest je eerst persoonlijk toestemming vragen bij het betreffende circus wanneer je iemand wilde nomineren, nu hoeft dat niet meer perse en is Circusweb bereid die toestemming te vragen.
Dat het vervolgens van het netwerken afhangt of de genomineerde ook gekozen gaat worden stelde ik al eens eerder uitgebreid vast.
Gelukkig wordt dat nu ook op de site toegegeven:

Citeer:
....ieder Nederlands en Belgisch circus met een redelijk enthousiast netwerk kan meedoen en krijgt zoals altijd een eerlijke kans om de Circusweb Award te missen.


Aan die eerlijke kans blijf ik twijfelen en het laatste deel van de zin kan ik niet echt plaatsen.
Je doet toch niet mee om de Circusweb Award te missen?
Ah, als kiespijn, dat zou kunnen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: za jun 28, 2014 8:29 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
blablabla, ik kom niet vaak op circuswereld, maar ik zie dat het allemaal nog steeds nergens over gaat hier. Even over de circusweb awards, de oudenvandagen die hier op dit forum hun tijd lopen te besteden en geen facebook hebben mogen best nog wel per e-mail een stem inleveren.
En of Sjaak al of niet inspraak heeft in de procedure, hij loopt een beetje achter op de huidige technieken om te communiceren, dus kan op die manier niet zo goed adviezen verstrekken.
Ik blijf volhouden dat hoe de uitslag ook loopt, het voor mij ook altijd een verrassing is. En dat het vooral belangrijk is dat het geen gefixte uitslag is. Ik moet er niet aan denken dat het zo zou moeten gaan. Dus de suggesties dat het allemaal niet eerlijk zou verlopen komen wel heel erg uit de duim van één bepaalde persoon. Dat heeft in ieder geval tot het "succes" geleid dat Renz International het bijvoorbeeld niet aandurft om mee te doen, terwijl Skarlett weer een van de gaafste nummers presenteert die je maar kunt bedenken, als een ware Cleopatra maakt zij haar entree bovenop een olifant, om later een act te doen met luchtacrobatiek, werkelijk fenomenaal. Jammer dat ze niet meedoet, ze zou echt ver kunnen komen dit keer. En dat geldt natuurlijk ook voor Bernardo, waar ik flinke bewondering voor heb. Voorlopig zijn er weer 4 artiesten die meedingen naar de Circusweb Award, en dat is weer een prima resultaat vind ik.
De junior Award gaat wat later in de race. Deelnemers hieraan mogen ook van de circusscholen of jeugdcircussen komen. Gezien dit een vrij nieuwe categorie is bij Circusweb, moeten we de jeugdcircussen nog even attent maken op deze Award. Eerst maar de gewone Award dus. Vandaag de bekendmaking, het stemmen mag later beginnen, als de meeste circussen weer van start gaan. Met 1 simpele klik kunnen circusbezoekers straks rechtstreeks stemmen, en ik vermoed dat dit een veel mooiere methode is dan die we tot nu toe hadden.
Voor wat de prijs betreft, het gaat er vooral om welk circus er volop mee kan doen in de publiciteit rond de Award. Publiciteit is bij de meeste circussen een ondergeschoven kindje, maar o zo belangrijk in het lokken van goed publiek. Het zou met de meeste circussen in Nederland veel beter gaan als er meer budget zou worden besteed aan publiciteit, en die publiciteit zelf is grotendeels gratis, via internet, facebook, twitter, google+, er zijn genoeg methodes om jouw circus in de markt te zetten. En daar draait het dan ook om bij de Circusweb Award, een publiciteitsprijs voor circusartiesten die ook nog eens fantastische acts laten zien. Het belooft dit jaar weer flink spannend te worden. Houd Circusweb dus maar in de gaten.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: za jun 28, 2014 8:44 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Nu maak je het wel hèèl erg spannend Gera!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.