Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 12:43 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo jul 02, 2014 4:49 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
gera schreef:
Hoi Martijn, zoals je misschien weet ben ik onlangs bij Renz International geweest en is het gevraagd. Maar men durfde het niet aan. En waarom zou je als circusfan niet een van deze artiesten kunnen nomineren? Dat snap ik niet. Er is nog plek tussen al die andere geweldige artiesten die nu meedoen.


Misschien had u het beter aan de PR-man van het circus kunnen vragen!

gera schreef:
blablabla, ik kom niet vaak op circuswereld, maar ik zie dat het allemaal nog steeds nergens over gaat hier.


Klopt als een zwerende vinger, het gaat hier over de Circusweb-award! De Circusnetwerkweb-award 2014 om precies te zijn!

gera schreef:
En of Sjaak al of niet inspraak heeft in de procedure, hij loopt een beetje achter op de huidige technieken om te communiceren, dus kan op die manier niet zo goed adviezen verstrekken.


Ha, vandaar die nieuwe adviseur dus!
Ik loop ook een beetje achter op al die moderne technieken en wilde graag via het door u nog niet eens zo heel lang geleden geprezen Hyves stemmen.....
Overigens was de (mogelijke) eindcontrole door Sjaak wel de enige factor die de verkiezing een serieus karakter gaf.
Die is nu kennelijk ook afgeschaft.....

gera schreef:
Even over de circusweb awards, de oudenvandagen die hier op dit forum hun tijd lopen te besteden en geen facebook hebben mogen best nog wel per e-mail een stem inleveren.


Dat moet u persoonlijk, bewogen als u bent met dementerende bejaarden, toch wel erg goed doen! Want er is geen kruid gewassen tegen de positieve invloed van bezigheden als actief zijn op een forum! Heel wat beter voor de hersenwerking dan bijvoorbeeld het oplossen van kruiswoordpuzzels! Want u weet als geen ander: dementeren kun je jong leren!
Daarmee krijgt u van mij de titel voor uw volgende (ongetwijfeld succesvolle) boekwerkje cadeau: 'Dementeren kun je jong leren!'
Aan u de keuze: u mag jong en leren ook aan elkaar schrijven, een leuke binnenkomer in de circuswereld!

Overigens: dat ik geen facebook meer heb is geheel en al door u veroorzaakt! U vond het immers nodig persoonlijke gegevens die u daar over mij vond op het forum te plaatsen!
Mede daardoor is mijn grote waardering ontstaan voor alles wat u doet!

Een voordeel is het daarentegen dat ik sinds kort geen gebakje meer door mijn keel krijg:

Afbeelding

Ik moet er niet aan denken......!
Heeft u zich al eens verdiept in het ontstaan van clownsfobie?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do jul 03, 2014 10:47 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
en de laatste genomineerde is als het goed is http://circusweb.nl/circusnieuws/laatst ... an-fiesta/


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do jul 03, 2014 4:15 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Cynthia van Circus Fiësta dus. Want naam en circus vallen weg in het vorige bericht.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: vr jul 11, 2014 5:47 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Renz Berlin opnieuw in de prijzen!
Tenminste wanneer je de tekst op Circusweb hierover mag geloven.
Het was al bekend dat er geen nominaties waren voor de nieuwe aanmoedigingsprijs voor jeugdige circusartiesten.
En dus heeft mevrouw De Leeuw kennelijk zelf maar besloten wie de prijs krijgt!
Getuige de tekst op de site:

Citeer:
Circusartieste Madelaine Renz krijgt van Circusweb de allereerste aanmoedigings Circusweb Award van 2014. Hiermee wordt de aftrap gegeven aan een nieuw initiatief van Circusweb, namelijk het beschikbaar stellen van een prijs voor een jeugdcircusartiest. Vorig jaar maakte ik kennis met Madelaines werk toen ik bij Circus Renz Berlin kwam voor de prijsuitreiking van de Circusweb Award voor Bernhard en Charlotte. In een jaar tijd zag je Madelaine al groeien op de ringtrapeze en bij andere acts. Een zeer enthousiaste circusartieste van 12 jaar die alom bewondering oogst, ook onder de jonge vakgenoten die zij heeft overal in Europa.


Zo kan het dus ook, stemmen is voortaan geheel overbodig!
Wat verder los staat van het talent van de prijswinnares, want daar mankeert helemaal niets aan.
En een artieste van 12 kun je in een jaar inderdaad zien groeien.....

Hoe lang (of kort) geleden was u ook weer zo heel erg tegen kinderarbeid?
Het lijkt er haast op dat u iets van de circuswereld begint te begrijpen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: za jul 12, 2014 12:14 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Goedemorgen circusmeisje...
De aanmoedingsaward is een volkomen nieuwe award die beschikbaar wordt gesteld voor hele jonge circusartiesten. Als pilot inderdaad een prijs voor Madelaine Renz, of tewel Lauli, die ik een sprekend voorbeeld vind voor aanstormend talent. Uit al de emails die ik afgelopen jaar heb gekregen van jonge circusfans, vaak zelf al bij circussen optredend, zij is echt de beste van allemaal en iedereen bewondert haar, een voorbeeld en een icoon voor al haar leeftijdsgenoten.
Ik hoor ontzettend graag van jou waarom die prijs onterecht zou zijn en waarom juist Lauli, Madelaine dus, niet voldoet aan wat jij denkt dat een meisje van 12 jaar in een circuspiste te zoeken heeft. Ik vind het een buitengewoon getalenteerd circusmeisje met een waanzinnige ambitie, niets is haar teveel, te moelijk of te gevaarlijk, ze doet alles met een weergaloos enthousiasme en onstuitbare ambitie, ondanks deze Award had ze graag weer mee willen doen met de circusweb award 2014, en ik weet zeker dat ze daar superver mee was gekomen.
Jammer dat jij dat nooit hebt kunnen constateren, anders had je haar vast ooit wel eens genomineerd voor die Award.
Kan het niet door de beugel omdat ik die circusprijs persoonlijk ter beschikking stel? Weet je hoeveel mensen er eigenlijk precies staan achter andere circusprijzen, bijvoorbeeld uitgereikt door de Circusvrienden, de gouden chapiteausleutel? Heb je daar ooit wel eens iets van een stemervaring meegemaakt, of wordt dat vastgesteld door een stel hotemetoten op een redactiekantoor... en bij afwezigheid van die hotemetoten door 1 en dezelfde hotemetoot? Ik heb me nooit afgevraagd uit hoeveel personen een jury bestond ie zo'n prijs uitreikte. Ik zou je bijvoorbeeld kunnen inlichten over de al beroemde Phillip Astley Trofee, of de Pieter Magito Trofee... nooit van gehoord... ook allemaal eenmansacties die succes hadden. Zelfs de website circusweb is een eenmansactie, en er is ook maar 1 persoon die wellicht de stekker ooit kan trekken uit Circuswereld. Er schijnt ook slechts maar 1 man verantwoordelijk zijn geweest voor de Tweede Wereldoorlog. De rest was meeloper.

Is dat nu eigenlijk echt belangrijk? Of er 1 iemand is die een initiatief neemt? Of er van alle 20 circussen maar 6 meedoen, ook al zijn er elk jaar weer nieuwe circussen die meedoen? Wie benauwd leeft, zal benauwd sterven, dat weet je toch hopelijk wel? Er is ook maar 1 persoon die Circuswereld nog in leven houdt, je hebt hier de rol van een soort van Johan Derksen, die engerd met die snor, die door steeds meer mensen wordt uitgekotst van dat belachelijke voetbalprogramma dat steeds minder kijkers trekt. Op de een of andere manier trek je nog genoeg bezoekers, al is het alleen maar omdat mensen hun dagelijkse portie ergernis nog ergens moeten vinden... en dat krijgen ze geheid elke dag bij jou.

Kortom, ik hoor dolgraag argumenten waarom dit fantastische meisje niet het startpunt mag zijn van een volkomen nieuwe Award, en als er ooit een Award komt voor de grootste ouwehoer op circusgebied, dan weet je wellicht wie ik bij voorbaat zou gaan nomineren toch?
Een leuke therapie om je slechte jeugd te verwerken moet toch in jouw omgeving ook wel te volgen zijn? Denk eens aan jezelf ipv je te verbergen via allerlei forums als beroepszuurpruim. Wie weet ga je ooit in je leven nog wel eens een positief steentje bijdragen aan de promotie van het circus in Nederland, Nederlands, Duits, Oostenrijks, whatever.... om het fenomeen circus uit de negatieve spiraal te halen. Voorlopig worden jouw comments gebruikt door de politiek om een statement te maken over hoe slecht het gesteld is met de circuswereld. Bedankt dus.
Wat dat betreft kunnen er niet genoeg positieve Awards tegenover staan. Dit jaar is de prijs onbetwist voor Lauli, Madelaine dus, en als iemand een jonge circusartiest weet die hier een beetje aan kan tippen voor het komende seizoen, dan hoor ik dat graag. Mag ook uit de jeugdcircuswereld komen. Talent is talent, en wat dat betreft maak ik er ondanks allerlei insinuaties geen onderscheid in. May the best artist win!

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: za jul 12, 2014 2:08 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Goed lezen mevrouw, want ik schreef:
Citeer:
Wat verder los staat van het talent van de prijswinnares, want daar mankeert helemaal niets aan.

Bovendien zag ik haar zeer recent nog optreden, dus ook dat heeft u mis.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gelukkig is uw circuskennis toonaangevend, daar kan een ieder nog lering uit trekken!
Ik herhaal nog maar even wat u kortgeleden op de site van een Eindhovens huis-aan-huisblad schreef onder het pseudoniem Circuspers.
Alsof u de woordvoerder van de Nederlandse circuswereld bent!

Citeer:
Eindhoven gaat voorbij aan het echte probleem. Gaat het over circussen met of zonder wilde dieren, of circussen die al 20 jaar geen belastingen en afdrachten betalen, nooit worden gecontroleerd door het rijk, buitenlandse circussen dus, want Nederlandse circussen hebben al tijden geen wilde dieren meer. Evenement Assistent, dat is het antwoord op alle onduidelijkheid, en het antwoord op een overheid die zulke steken laat vallen dat Nederland het afvoerputje is geworden van alle circussen die nergens meer in Europa terecht kunnen behalve hier in Nederland, waar geen enkele controle is op de bedrijfsvoering van buitenlandse circussen, in of exclusief goed of slecht dierenbeleid.


Zelden las ik zoveel erbarmelijke nonsens in een paar regels! Inderdaad, u moest zich schamen!
Zeker gezien de recente ontwikkelingen in de Nederlandse circuswereld.
Welkom in het afvoerputje!

(Geheel toevallig werd één van de circussen waar zij op doelde uitgerekend in datzelfde Eindhoven onlangs door alle instanties volledig gecontroleerd en werd alles in orde bevonden.
En Nederlandse circussen hadden in 2012 nog volop wilde dieren!)


Laatst gewijzigd door circusmeisje op za jul 12, 2014 2:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: za jul 12, 2014 2:15 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Wat maken jullie het hier weer gezellig.......


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: zo jul 13, 2014 9:42 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Afbeelding

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di jul 15, 2014 5:22 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
Kan het niet door de beugel omdat ik die circusprijs persoonlijk ter beschikking stel? Weet je hoeveel mensen er eigenlijk precies staan achter andere circusprijzen, bijvoorbeeld uitgereikt door de Circusvrienden, de gouden chapiteausleutel? Heb je daar ooit wel eens iets van een stemervaring meegemaakt, of wordt dat vastgesteld door een stel hotemetoten op een redactiekantoor... en bij afwezigheid van die hotemetoten door 1 en dezelfde hotemetoot? Ik heb me nooit afgevraagd uit hoeveel personen een jury bestond ie zo'n prijs uitreikte. Ik zou je bijvoorbeeld kunnen inlichten over de al beroemde Phillip Astley Trofee, of de Pieter Magito Trofee... nooit van gehoord... ook allemaal eenmansacties die succes hadden. Zelfs de website circusweb is een eenmansactie, en er is ook maar 1 persoon die wellicht de stekker ooit kan trekken uit Circuswereld. Er schijnt ook slechts maar 1 man verantwoordelijk zijn geweest voor de Tweede Wereldoorlog. De rest was meeloper.


Toch nog een reactie in het kader van 'De Leeuw draaft door'.
Het is jammer dat u met enige regelmaat snel en slecht leest en al evenmin onthoudt wat ik ooit over deze prijs of prijzen in het algemeen schreef.
Want wie de prijs beschikbaar stelt verdient in mijn ogen een lintje.
Het enige waar ik bezwaar tegen maak is de wijze waarop gestemd werd en wordt. Daardoor is het geen verkiezing door het circuspubliek terwijl die indruk wel steevast wordt gewekt.
Dat u vervolgens uitgebreid verhaalt over andere circusprijzen die mogelijk ook niet deugen is geen enkele rechtvaardiging voor uw prijs, in wat voor opzicht dan ook. Dit klinkt dan ook meer als: 'die andere prijzen kloppen niet, waarom zou die van mij dat dan wel moeten doen...'
Met die zin over het ontstaan van de Tweede Wereldoorlog bewijst u totaal niet over ook maar de minste historische kennis op dit gebied te beschikken.

Dan heeft u het over mijn slechte jeugd.
Kennelijk heeft u een roemrijke carrière als psychoanalyticus gemist want ik vind het bijzonder knap dat u, en ook nog met enige regelmaat, tot deze conclusie komt.
Temeer daar ik mij daar zelf niet van bewust ben en ook niets van herinner. Integendeel zelfs!
Het lijkt er eerder op dat u persoonlijke ervaringen op anderen, en in dit geval op mij, projecteert.
Voor de volledigheid kan ik u in dit verband nog meedelen dat ik in mijn jeugd ook nooit misbruikt ben, in ieder geval niet tegen mijn wil.

Tot slot, en dan wil ik er het liefst niet meer over nadenken, nog iets over die nominaties en dan met name de te volgen handelswijze.
Het eerste jaar waren die niet nodig, en kon iedere circusartiest 'gewoon' meedoen. Zo stond bijvoorbeeld Tom Dieck op de kandidatenlijst.
Op het moment dat bekend werd dat het circus waar hij werkzaam was daar geen medewerking aan wilde verlenen werd hij in uw ogen op slag kansloos.
Niet omdat hij geen geweldig nummer had of heel veel bezoekers en circusliefhebbers hem zouden willen verkiezen, maar omdat op dat moment uw 'Moment of Glory' -de prijsuitreiking- in gevaar kwam!
Want geen medewerking betekende geen prijsuitreiking, simpel gezegd!
Bij Magic leverde dat uiteraard geen enkel probleem op.....

Het tweede jaar werd het al wat lastiger.
De prijs ging naar artiesten van Circus Renz Berlin. Met een uitstekende act. Maar vooral omdat ze daar uitstekend konden netwerken, ik schreef het al eerder. Ja, en toen had u weinig keus.....
Weet u nog wel hoe u een half jaar eerder over ditzelfde circus dacht en schreef? Ik heb uw uiteenzetting bewaard hoor, maar zal hem hier niet bijzetten.
Voor de circuswereld in zijn algemeen werd die tweede editie en de ontknoping daarvan daardoor een regelrechte overwinning!

(Nee hoor, als dom meisje begrijp ik er helemaal niets van.
En gelukkig lezen de politieke beleidsmakers uw Eindhovense bijdragen niet........)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di jul 15, 2014 5:33 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
gera schreef:
Afbeelding

Volgens geldt dit voor al bij discussies ove de award. Dan ben ik het met u eens


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2014 1:58 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Citeer:
Het enige waar ik bezwaar tegen maak is de wijze waarop gestemd werd en wordt. Daardoor is het geen verkiezing door het circuspubliek terwijl die indruk wel steevast wordt gewekt.

Ik heb iets uit te leggen nav wat circusmeisje in haar/zijn berichten zegt.
Ik kan niet controleren wie wel en wie niet circusbezoeker is, dat lijkt me onmogelijk. Niet als het via facebook, mijn website of wat dan ook zou gebeuren. Het is uiteraard de bedoeling dat iedereen die de artiesten kent en een warm hart toedraagt gaat stemmen. We komen vermoedelijk deze week met een systeem, waarbij iedereen, ook de circuswereldopa's en oma's die geen facebook hebben, in staat is om te stemmen, er schijnt dan wel weer iets te zijn via Iphone wat dan weer minder handig is, maar het blijft altijd kiezen, en er is geen perfect systeem. Uiteraard is het vooral bedoeld om de circusbezoekers te laten stemmen. En dan is het ook weer niet ideaal, want circusbezoekers die naar Renz Berlin gaan, die gaan vast niet naar die andere vijf circussen om te vergelijken.
Citeer:
Tot slot, en dan wil ik er het liefst niet meer over nadenken, nog iets over die nominaties en dan met name de te volgen handelswijze.
Het eerste jaar waren die niet nodig, en kon iedere circusartiest 'gewoon' meedoen. Zo stond bijvoorbeeld Tom Dieck op de kandidatenlijst.
Op het moment dat bekend werd dat het circus waar hij werkzaam was daar geen medewerking aan wilde verlenen werd hij in uw ogen op slag kansloos.
Niet omdat hij geen geweldig nummer had of heel veel bezoekers en circusliefhebbers hem zouden willen verkiezen, maar omdat op dat moment uw 'Moment of Glory' -de prijsuitreiking- in gevaar kwam!

Circusmeisje gaat er van uit dat ik degene ben die iedereen gaat nomineren, om vervolgens die verkiezingen te organiseren, maar zo zit het niet in elkaar, gezien circusmeisje bijna niets ontgaat, probeert hij/zij vaak genoeg de lezers op het verkeerde been te zetten door dingen te verhaspelen. Puur uit plezier om te zieken, en daar hoef je geen psycholoog voor te zijn.
Wat betreft de nominatie van Tom Dieck en De Camadi's, die nominaties waren ook niet van mij afkomstig. Vermoedelijk omdat het in het circus Herman Renz werd tegengewerkt, is er geen nominatie gekomen, en de 10 mensen die toen wel op Dieck hebben gestemd en hem ondersteunden, zagen hun stemmen eenzaam en verloren staan. Als Herman Renz wel achter die actie had gestaan, dan had werkelijk iedereen wel in kunnen pakken, want als alle fans, bezoekers van Herman Renz betrokken zouden raken bij circuspromotie, dan zou niemand meer een kans hebben. Daarom speelt Milko mij wel enigzins in de kaart door openlijk te verklaren dat hij er niets mee te maken wil hebben, kortom, ik ben er dankbaar voor.
My moment of Glory, vergunde ik het laatste jaar aan Arie Oudenes, van de Stichting Circus Cultuur.
Wat vooral belangrijk is, ik hoop dat de circusweb award verkiezingen weer veel succes hebben. En ik hoop dat het vooral altijd een verkiezing en prijsuitreiking zal blijven die vooral niet beinvloed wordt door een circusweb redactie of wat dan ook, als het niet eerlijk verloopt, dan heeft die prijsuitreiking geen enkele waarde. Het is een prijs van het circuspubliek, en van de circusartiesten, niet vandegene die het beeldje ter beschikking stelt. Gezien mijn toekomstplannen is het nog maar de vraag hoe lang ik de eigenaar/redacteur van deze website zijn. Het leven gaat door.
Misschien kan circusmeisje als hij belangstelling heeft naar de gang van zaken rond de circuswebaward beter in een Pb of in een email contact met me opnemen, dan kan ik de zaak, indien hij echt nieuwsgierig is, nog eens duidelijk uitleggen. Ik neem aan dat andere lezers op dit forum het ook wel prettig vinden als het hier in het forum wat vriendelijker aan toe gaat.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2014 3:48 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
Ik neem aan dat andere lezers op dit forum het ook wel prettig vinden als het hier in het forum wat vriendelijker aan toe gaat.


Kijk eens aan. Beetje jammer dat u zich dat zo laat realiseert!
Verder een keurige uitleg. Die niet op alle punten klopt, maar dat verwacht kennelijk niemand.
U spreekt zichzelf tegen wat de nominatie van Tom Dieck betreft. U schrijft dat die er nooit kwam, terwijl er wel stemmen op hem binnenkwamen. Dat laatste kan alleen wanneer hij ook genomineerd was.
Vanaf jaar 1 is er onder meer door Sjaak steeds voorgesteld met het oog op de toekomst eens uitgebreid over de gang van zaken te brainstormen.
Daar had u kennelijk geen behoefte aan, u koos uw eigen weg. Zette Sjaak recentelijk zelfs min of meer buitenspel!
Ook al iemand die niet (meer) van deze tijd is.....

Er bestaan best voorbeelden van al lange tijd bestaande en succesvolle publieksprijzen, zoals bijvoorbeeld in de muziek-, film- of toneelwereld. Daar heb ik zelfs ervaring mee opgedaan. Misschien zou u daar uw licht eens over kunnen opsteken?

Dat u de prijs door iemand anders liet overhandigen doet niets af aan dat Moment of Glory. U stond erbij en keek ernaar, en het was en bleef de door u beschikbaar gestelde prijs.
Een reden waarom u dat iemand anders liet doen valt wel te bedenken, en zal ik indertijd vast ook wel hebben beschreven.

Over dat kansloos worden van alle anderen wanneer Herman Renz wel 'mee zou doen' verschillen onze meningen.

Tot slot een serieuze vraag. Volgens Circusweb is de gelegenheid tot nomineren half juni gesloten. Is dat zo?
Indien u meer genomineerden wenst is het wellicht handig de voorwaarden op uw site wat aan te passen aan de actuele situatie. Wie weet levert dat nog wat op.....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2014 3:55 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
zoals gezegd, een pb is handiger.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: vr jul 18, 2014 3:28 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
Tot slot een serieuze vraag. Volgens Circusweb is de gelegenheid tot nomineren half juni gesloten. Is dat zo?
Indien u meer genomineerden wenst is het wellicht handig de voorwaarden op uw site wat aan te passen aan de actuele situatie. Wie weet levert dat nog wat op.....

Stel je een vrij redelijke vraag, waarvan het antwoord wellicht ook interessant is voor andere forumleden en -lezers (en die zijn er genoeg hoor, maakt u zich vooral op dat gebied geen zorgen), krijg je het antwoord dat u gaf:
Citeer:
zoals gezegd, een pb is handiger.


Waardoor minimaal de indruk wordt gewekt dat een en ander onderling of via achterkamertjes moet worden geregeld.....
Nogmaals: dat is jammer, want mogelijk had dat nog iets opgeleverd. Waar u dus kennelijk geen behoefte aan heeft.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2014 10:48 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Hoe zit het nu met de nominatie van Kenneth Ilusions. Werken niet bij Renaissance en zijn wel genomineerd?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.