Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:42 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: zo jun 29, 2014 2:11 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 07, 2011 1:21 am
Berichten: 311
Ik blijf het maar een raar fenomeen vinden. Moet ik eerst aan de directie vragen of ik een artiest van hun mag nomineren.....vreemd. Bij een verkiezing dient er VOORAF een lijst van kandidaten te zijn samengesteld door de organisatie en dient de organisator te zorgen dat ALLE in Nederland verblijvende circussen hieraan meedoen. Daarmee wordt de Award pas een prijs met een LANDELIJKE betekenis.

Citeer:
dat Renz International het bijvoorbeeld niet aandurft om mee te doen, terwijl Skarlett weer een van de gaafste nummers presenteert die je maar kunt bedenken,
Citeer:


Dit moet toch genoeg zeggen. Ook CHR werkt niet mee, terwijl er mijn inziens minstens 3 kandidaten zouden zijn. De mogelijk besten kunnen hierdoor niet winnen, en is de winnaar dus iemand die eigenlijk 2e, 3e of 4e geworden zou zijn.

_________________
Het nieuws van vandaag...is morgen weer oud.
Hadeja is Hans (de Jager)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: zo jun 29, 2014 8:01 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
De eerste nominatie is bekend http://circusweb.nl/circusnieuws/eerste ... -ronzalli/


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: ma jun 30, 2014 4:48 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Oma de Leeuw, wat leuk dat u er weer eens bent!
Ja hoor, u heeft helemaal gelijk, het gaat hier nog steeds nergens over, het is maar een dooie boel en er is nooit wat te beleven. Alsof de tijd voor goed stil staat! Echt een site voor beginnend dementerenden!
Allemaal onder leiding van Ome Sjaak, die kennelijk ook al afgedaan heeft omdat hij niet met de tijd mee gaat!
Ik denk eerder dat hij op dit gebied zijn tijd vooruit is! Maar diezelfde tijd zal dat leren.....

Nee, dan Circusweb, met al die schitterende en boeiende weetjes over van alles en nog wat maar meestal niet over het circus zelf.
O, o, wat interessant allemaal maar weer. Vooral voor de betrokkenen en hun familieleden.....

Citeer:
Dus de suggesties dat het allemaal niet eerlijk zou verlopen komen wel heel erg uit de duim van één bepaalde
persoon.


Volgens mij heb ik al meermalen en voldoende uitgelegd hoe de vork in de steel steekt: het goed kunnen netwerken is belangrijker dan de waardering van de circusbezoeker. Hetgeen nu zelfs op Cicusweb wordt bevestigd, zie mijn eerdere bericht. Of je dit eerlijk of oneerlijk wilt noemen is vers twee.

Citeer:
Dat heeft in ieder geval tot het "succes" geleid dat Renz International het bijvoorbeeld niet aandurft om mee te doen


Nee hoor, echt helemaal mis, die weigering heeft niets met mijn duimzuigerij te maken maar is volledig gebaseerd op het feit dat ze bij dat circus één keer 'verneukt' worden (in 2012) wel voldoende vinden. En bovendien: niet durven? Nou, dan kent u ze toch wel heel slecht!

Citeer:
Even over de circusweb awards, de oudenvandagen die hier op dit forum hun tijd lopen te besteden en geen facebook hebben mogen best nog wel per e-mail een stem inleveren.


Misschien een goed idee om dit ook op Circusweb kenbaar te maken en niet alleen elders (hier dus) te ventileren?

Ha, de eerste nominaties zijn bekend!
De eerste: Ernita-Erna Ronzalli. Actief bij Circus Pipo in België. Wordt dat circusweb-award-gedoe zo maar even internationaal!
En kijk eens aan, de artieste is al een kennis van de organisatrice (van de award) sinds haar 10e!
Nee hoor, niks doorgestoken kaart, gewoon louter toeval!
En de tweede nominatie, het kon haast niet uitblijven, zijn (opnieuw) artiesten van het Magic Circus: Tobit en Jasmijn op hun éénwielfiets! Grote onbekenden voor die mevrouw van Circusweb? Niks hoor, ze heeft zelf dit nummer zien uitgroeien tot wat het nu is, meldt ze met gepaste trots.
Met die laatsten heeft ze een paar hele grote kanshebbers binnengehaald, want dat ze bij Magic heel goed kunnen netwerken weten we nog wel van twee jaar geleden!
Dat moet je bij Circus Pipo nog maar afwachten.....
Maar wellicht heeft de hoelahoepster wel een zeer uitgebreide familie, dat kan goed te pas komen!
Want op veel stemmen van Nederlandse circusbezoekers hoeft ze denk ik niet te rekenen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: ma jun 30, 2014 7:35 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
hadeja schreef:
Citeer:
dat Renz International het bijvoorbeeld niet aandurft om mee te doen, terwijl Skarlett weer een van de gaafste nummers presenteert die je maar kunt bedenken,
Citeer:




Niet durven? ik nomineer geen eigen artiesten.... die taak geef ik aan bezoekers!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: ma jun 30, 2014 11:35 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Citeer:
Ik blijf het maar een raar fenomeen vinden. Moet ik eerst aan de directie vragen of ik een artiest van hun mag nomineren.....vreemd.

Ja, inderdaad, artiesten die bij circussen horen die geen steun kunnen verwachten van een team achter hun, zoals bij Herman Renz, die zijn kansloos, dus vindt het maar vreemd. Ik vind dat je dit geen enkele artiest kan aandoen. De Award staat open voor elk circus dat mee wil doen. En dat er dan 1 circus mordicus tegen is vanaf het begin, om onduidelijke redenen, wil niet zeggen dat het opeens geen landelijke betekenis heeft, er is 1 circus dat al twee jaar van tevoren te kennen heeft gegeven het niet aan te durven. Vermoedelijk zijn ze bang buiten de prijzen te vallen omdat hun eigen vrienden zelfs niet thuis geven.
En quote 2, Ja, Ernita ken ik al jaren, maar dat is met 12,5 jaar circusweb redactie misschien van toepassing op ontzettend veel artiesten die hier in Nederland optreden. Ik ben niet degene die gaat stemmen. En bovendien is Ernita geen keuze van mij, maar van totaal iemand anders.
Circusmeisje moet vooral maar goed blijven opletten, dan ontdekt hij/zij niet opeens na 2 jaar wat al die tijd de bedoeling is van de circusweb Award. Vooral de anti reclame voor circussen, kan worden gemist, wat de reden is van de opzet van een nieuw circusweb zonder forum. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Succes mensen met Circuswereld, goed bezig hier.
En wat betreft internationaal, Circusweb is al 12 jaar zowel voor Nederlandse als Belgische circussen, zoals Circuswereld dat ook is. ;o)) voor de mensen die echt slim zijn moet dit geen onthulling zijn.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di jul 01, 2014 1:52 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Als er een circus is die niet mee wil werken dan heb je dat gewoon te respecteren. De reden hiervoor heeft hier ooit op het forum gestaan. Het elke keer weer terugkomen hierop vind ik te zielig voor woorden! Alleen maar goed voor eigen gewin.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di jul 01, 2014 10:46 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
De derde nominatie is die van Sharon Freiwald Menagerie met de olifant Buba


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di jul 01, 2014 7:37 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Je zou als organisator van de circusweb Award je ook af kunnen vragen waarom circussen niet mee willen doen? Overigens veel succes ermee!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di jul 01, 2014 11:15 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Citeer:
Je zou als organisator van de circusweb Award je ook af kunnen vragen waarom circussen niet mee willen doen? Overigens veel succes ermee!
Ik hoef me het niet af te vragen, weet het al. Herman Renz: Milko wil er niet aan, punt uit. Renz International: 1 keer meegemaakt, net niet gehaald ondanks al het enthousiasme, ergens part of the game, maar ook wel bescherming van de artiesten, er zit natuurlijk ook wel wat spanning in, zeker als er ongefundeerd wordt geroepen dat de uitslag gefixt is omdat er bijvoorbeeld geen Duitsers mogen winnen. Voor mij is het vooral belangrijk dat het eerlijk verloopt. Maar sommige mensen zijn zelf niet eerlijk, en kunnen dan ook niet indenken dat anderen dat wel zijn.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: di jul 01, 2014 11:36 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Jouw keuze, ik denk daar anders over. Maar veel succes en benieuwd naar alle landelijke publiciteit die je ermee weet te halen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo jul 02, 2014 12:31 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Nogmaals Renz International staat echt wel open voor nominaties maar zoals eerder gezegd.... ik nomineer geen "eigen artiesten" die taak laat ik aan een liefhebber over die dat graag wil doen!

Circus is echt niet afgeschrikt door de tweede plaats... wat nu misschien gedacht wordt.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo jul 02, 2014 8:29 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Hoi Martijn, zoals je misschien weet ben ik onlangs bij Renz International geweest en is het gevraagd. Maar men durfde het niet aan. En waarom zou je als circusfan niet een van deze artiesten kunnen nomineren? Dat snap ik niet. Er is nog plek tussen al die andere geweldige artiesten die nu meedoen.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo jul 02, 2014 9:28 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Kenneth de derde nominatie


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo jul 02, 2014 2:47 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Beetje de tel kwijt? Toch zeker niet vanwege de overdonderende belangstelling!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb award(s) 2014
BerichtGeplaatst: wo jul 02, 2014 4:06 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Oh, sorry de vierde al weer.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.