Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 1:41 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 12, 2021 1:44 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Niet in de gebruikelijke tent in Sneek en Leeuwarden. Die vorm kan door de aangescherpte coronamaatregelen helaas geen doorgang vinden.
En dat terwijl de kaartverkoop al storm liep!
Geen nood (dacht ik al en gelukkig Sander ook...) dan kiezen we toch opnieuw voor de aanvankelijk (en later spijtig genoeg ook weer afgelaste) vorm van vorig jaar: CIRCUS SANDER & FRIENDS IN HET THEATER!
Toen zou het mooie Theater Sneek plaats van handeling worden, nu is gekozen voor een minstens zo intieme dependance: de sfeervolle Noorderkerkzaal van Theater Sneek aan het Oud Kerkhof 11.

Afbeelding

Verdere info over kaarten en de voorstelling hieronder en op de site: https://www.circussalto.nl/kerstcircus- ... lgemeen-2/

Afbeelding

Hoogeëerd Publiek,

Een paar weken geleden kondigde ik de 11e editie aan van Kerstcircus Sander & Friends. De kaartverkoop liep super. Echter...door de aangescherpte corona-maatregelen heb ik met pijn in mijn hart moeten besluiten om de voorstellingen te annuleren.
Dit was niet alleen een teleurstelling voor mij en mijn team maar zeker ook voor de gezinnen die zich verheugden op onze voorstelling...maar toch HET KERSTCIRCUS GAAT DOOR!

Kerstcircus Sander & Friends gaat spelen in de sfeervolle Noorderkerkzaal van Theater Sneek.
Het tot theaterzaal omgebouwde kerkgebouw zal een uniek decor zijn van onze nieuwe voorstelling.
Echt Circus in de luxe van Theater Sneek!

Samen met artiesten uit Rusland, Letland en Nederland ben ik er klaar voor!
De nieuwe show kenmerkt zich door een huiselijke sfeer waarbij je, bij het betreden van de Circustent je letterlijk de 'huiskamer' van mijn alter ego 'Clown Sander' binnenstapt.
Ik hoop jullie allemaal eindelijk weer te zien en samen een onvergetelijk middag te beleven bij de 11e editie van Kerstcircus Sander & Friends!

Check de links hieronder voor meer informatie over onze show en kaartverkoop.
Het aantal zitplaatsen is beperkt dus bestel snel jouw kaarten om deze bijzondere belevenis niet te missen!

Hopelijk tot snel in de Noorderkerkzaal van Theater Sneek!

Vriendelijke groet,

Sander Balk en team



LET OP: GELD-TERUG-GARANTIE
Nieuwe maatregelen zouden ervoor kunnen zorgen dat we niet
mogen optreden. In dat geval krijg je het aankoopbedrag terug.

Link voor kaarten: https://www.circussalto.nl/agenda/

Link voor meer over het programma: https://www.circussalto.nl/kerstcircus- ... lgemeen-2/

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.