Bijlage:
didier.jpg [ 141.99 KiB | 10330 keer bekeken ]
We misten Didier al meer dan een week, en konden hem ook niet bereiken. Vandaag kreeg ik de rouwkaart binnen. Ik vreesde al het ergste, want Didier kwakkelde met zijn gezondheid al klaagde hij daar nooit over.
Didier begon hier 10 jaar geleden anoniem als "circusmeisje" maar ging later onder zijn eigen naam hier schrijven. Het werd een soort levenswerk voor hem om alles wat met circus te maken heeft aan de grote klok te hangen, vooral circus met dieren had zijn belangstelling.
Hij ging altijd zeer nauwgezet te werk, en kon niet zo goed tegen kritiek op zijn inspanningen. Daarnaast kon hij zich ergeren aan forumleden die zich wat slordigheden veroorloofden. Kritisch lezer als hij was, kon hij het niet laten om daar iets van te vinden.
Niet alle forumleden konden hier goed tegen en haakten af. Desondanks werd zijn leesvoer heel goed gelezen.
We kunnen wel stellen dat Didier in tien jaar tijd een compleet dossier heeft nagelaten. In de corona tijd ging zijn aandacht wat meer uit naar het wielrennen, blijkbaar ook een hobby van hem.
We zullen hem missen...
We wensen zijn nabestaanden veel sterkte met het verwerken van dit verlies, en ik hoop dat zijn geliefde poes een nieuw lief baasje m/v heeft gekregen.
Namens de forumleden van circuswereld.nl
Sjaak van den Heuvel
Bijlage:
rouwkaart-didier.jpg [ 79.97 KiB | 10346 keer bekeken ]
Bijlage:
didier-2.jpg [ 144.89 KiB | 10329 keer bekeken ]