Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 12:16 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: HYVES
BerichtGeplaatst: di aug 04, 2009 7:19 pm 
Offline

Lid geworden op: za apr 18, 2009 5:36 pm
Berichten: 225
Locatie: Eindhoven
Hai allemaal,

Ik heb zelf een leuke circus renz hyve opgericht.
Wie het leuk vind mag lid worden.

Voeg maar toe:
http://renzsam.hyves.nl/

Grt Sam :)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: wo aug 05, 2009 12:27 am 
Ook circus Althoff heeft Hyves.
Met elke tourplaats een andere ludieke aktie.

Op Texel worden bijvoorbeeld 2 LOGEKaartjes weg gegeven bij beantwoorden van de prijsvraag.
Check dus:
http://circusalthoff.hyves.nl

Voor Bergen op Zoom staat ook een leuke aktie op het programma, meld je alvast aan en wordt via de mail op de hoogte gehouden.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: zo aug 23, 2009 12:54 am 
spikemen schreef:
Hai allemaal,

Ik heb zelf een leuke circus renz hyve opgericht.
Wie het leuk vind mag lid worden.

Voeg maar toe:
http://renzsam.hyves.nl/

Grt Sam :)


Leuke site Sam maar zullen wij met z'n allen afspreken dat als wij het over Nederlands Nationaal Circus Herman Renz willen hebben deze naam dan ook volledig gebruiken en niet alleen Renz.

Dit geld voor alle forumbezoekers. Renz kunnen zoveel circussen zijn. nederlands Nationaal circus HERMAN Renz is wel wat meer letters typen, maar geeft meer duidelijkheid. Bij andere Renzen ook graag vermelding van de toevoeging, dus Renz Berlin, Universal Renz of Renz Belly. Bedenk dat ook de media dit forum leest. Samen kunnen wij hen opvoeden en voorkomen dat er foute nieuwsberichten de wereld in worden gezonden, met schade voor een van deze bedrijven.

Ik weet dat de webmaster geen discussie omtrent de naam Renz wil op dit forum, maar duidelijkheid en correctheid is toch wel op zijn plaats. Ik hoop ook dat de webmaster, om discussies te vermijden, zelf vooraf corrigeert.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: zo aug 23, 2009 10:07 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Hans schreef:
Ik weet dat de webmaster geen discussie omtrent de naam Renz wil op dit forum, maar duidelijkheid en correctheid is toch wel op zijn plaats. Ik hoop ook dat de webmaster, om discussies te vermijden, zelf vooraf corrigeert.


uiteraard, al slipte deze er door.... bedankt.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: zo aug 23, 2009 6:15 pm 
Ik vraag me dan ook af wat de toegevoegde waarde is van de zoveelste Hyve-pagina over, in dit concrete geval, Circus Herman Renz.
Bovendien heb ik Sam (14 jaar...) al moeten corrigeren wegens oneigenlijk gebruik van andermans foto's.
Het komt mij zo voor dat CHR zélf voor een eigen community moet gaan zorgen, wellicht volgend seizoen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: zo aug 23, 2009 6:37 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
wat mij betreft geen toegevoegde waarde. op hyves veel prutswerk en ook nog eens gepronk met andermans veren.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: zo aug 23, 2009 7:27 pm 
Pieter de Vries schreef:
Harm is daar ook al lid van zie ik.

...zonder dat ik daar om gevraagd heb overigens...


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: za sep 05, 2009 9:45 am 
Offline

Lid geworden op: za apr 18, 2009 5:36 pm
Berichten: 225
Locatie: Eindhoven
hallo,

ik zal de volgende keer dit onderwerp circus herman renz noemen, ik snap wat je bedoelt.

Maar harm ik heb de foto's die nu op mijn site staan allemaal zelf gemaakt dus.

Grt Sam


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: zo sep 06, 2009 11:03 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Via hyves ben ik wéér een fotodiefstal tegengekomen. Iemand heeft op Youtube een filmpje geplaatst over Het Staatscircus van Moskou - Holiday. Het filmpje is een collage van foto's die zijn gemaakt door Manuel Beautour, Sjaak Heuvels en Ron Mikkenie.

De nota voor het gebruik van de foto's is reeds onderweg naar de filmmaker. Dat het een pro-circus filmpje is maakt daarbij niets uit. Geen toestemming van de maker is en blijft een vorm van diefstal. Ook al kun je de foto's zo van een website kopiëren...

Verder is het natuurlijk aan iedereen om zelf te bepalen waarover je een hyve maakt. Als je de behoefte voelt om je Circus Herman Renz verzameling online te zetten dan kan niemand je tegenhouden. Bedenk wel dat de zoveelste verzameling entreebewijzen, posters en programmaboekjes niet meer zo veel toevoegt. Waarbij voor posters en boekjes dus ook nog eens het copyright geldt. Een foto van de buitenkant van het boekje kan nog wel, maar foto's uit het boekje overzetten naar je hyve? Een foto waarbij je een poster op straat ziet, dat mag weer wel. Maar de poster precies beeldvullend op de foto? Die foto mag je wel voor je eigen archief maken. Maar het is aan de circusdirectie om die op een eigen hyve te zetten.

Een goede reden waarom de circussen nu maar eens zelf met hun officiële hyve komen. Waarbij de beheerder best een circusliefhebber mag zijn die de hyve in opdracht van de directie van inhoud voorziet.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: zo sep 06, 2009 6:14 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Op Hyves zie ik ook regelmatig foto's van mezelf tegenkomen, waar soms zelfs de naam vanaf is geknipt.
Sommige hyves zoals de Harlekino-hyves heeft het netjes gevraagd en zelfs bij elke foto mijn naam vermeld.... zo kan het ook


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: HYVES
BerichtGeplaatst: zo sep 06, 2009 7:49 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Het kan ook wel netjes, zoals je zelf al meldt. Als iemand mij vraagt of hij een YouTube filmpje mag maken met mijn foto's er in en het is geen anti-circus filmpje dan zal ik de laatste zijn die de medewerking weigert. Maar ongevraagd iets van internet gebruiken? Dan gaat er echt een nota (rekening) naar de lener.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.