Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 10:09 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Mijn naam is Alfons Borm
BerichtGeplaatst: za jun 19, 2010 8:15 pm 
Ik volg het circusweb al een tijdje gezien de publicaties in het verleden over mij en mijn circusplannen.
Over mij:
Ik ben al een jaar of dertig circusliefhebber en bezoek circa veertig circussen per jaar in heel Europa. Dit doe ik vaak met mijn vrouw Maroussia en mijn dochter Cheyenne. Naast mijn hobby circus (en theater) ben ik eigenaar van een aantal verhuurbedrijven in de recreatiebranche en decorfacaliteiten. Ik ben naast hardwerkend ook zeer fanatiek in mijn hobby. Ik slaap immers maar 3 tot 4 uur per etmaal.
Over mijn circusplannen:
Deze staan op een laag pitje i.v.m. de situatie in onze economie. Ik las op dit forum artikelen over al aangeschaft materiaal. Ik ga dit niet ontkennen maar zoals de situatie nu is: Geen circus Salto Mortale in 2011. Dat is dus even helder.
Wel vindt ik het leuk om zo nu en dan te reageren in dit forum (of zelf een onderwerp aansnijden) omdat ik van mening ben dat het kaft van het koren gescheiden moet kunnen worden met heldere visies en in discussievorm. Niet dat ik mij geroepen voel wetenschapper te spelen in circusland, maar zoals ik al zei; Het is mijn hobby. Wel denk ik na het zien van laten we zeggen 1000 circusvoorstellingen, 150 musicals en 500 andere theatershows en toneelstukken met eigen ogen te kunnen zien wat het publiek (dus ook ik) wel en niet dient te accepteren. Graag wil ik mijn mening zo nu en dan geven en sta altijd open voor hoor en wederhoor.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Mijn naam is Alfons Borm
BerichtGeplaatst: zo jun 20, 2010 10:44 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Welkom hier Alfons.
Bedankt voor je update over Salto Mortale. Verstandig om niet overhaast te werk te gaan. De markt is m.i. nogal verzadigd. Dan moet je iets heel speciaals hebben om boven het maaiveld uit te kunnen steken.
En altijd gemakkelijk natuurlijk om een circus op de plank te hebben liggen als je het nodig hebt.

Gezien je uitgebreide intro over jezelf heb je uiteraard ook toegang gekregen tot de besloten rubriek, zoals je hebt verzocht.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.