Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 7:08 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2005 2:50 am 
In het verleden is er nogal eens consternatie onstaan door mensen die mee praten in een disscusie en zich niet kenbaar maakten. Een enkele naam (vals natuurlijk) was voldoende. Foutje van de beheerders van een site, maar toch. Ik stel voor om als etiquette in dit forum dat in ieder geval een ieder zich moet aanmelden met vollledige naam, daarnaast ook nickname, e-mailadres, intresse en/of beweegredenen waarom zij lid willen zijn van dit forum. Tevens denk ik dat de forumleider in het oog moet houden dat disscussies op de juiste plaats(topic) gehouden moeten worden, en mag ingrijpen op het moment dat het te vulgair, rasistisch of 2 tegen 1 wordt.
Over kleuren en vormgeving wil ik niks zeggen. We doen het maar met wat de webmaster het duidelijkste en mooiste vindt.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2005 2:16 pm 
Hans, deze regels zijn sinds vorige week ingevoerd. Het forum is nog vers, dus we moeten nog even wennen hoe het in elkaar zit. Bedankt voor je reaktie. Groetjes, Ricardo -mede moderator-


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2005 2:29 pm 
Zal ik mij als eerste beginnen met voorstellen,.


Hoi allemaal

Ik ben dus A3ana (Adriana)
Aanmelden met volledige naam zal niet gaan dat zijn echt teveel lettertjes. Hans. Ik heb officeel nog vier namen en die passen niet in dat vakje. Daar heb ik bij officiële papieren ook altijd zoveel moeite mee, het past namelijk nooit. :?
Goed tot zover mijn naam. Ik ben nu 35 jaar.
Waarom ik lid geworden ben van dit forum is heel eenvoudig. Gera (circus-web) heeft het mij gevraagd. En als vaste bezoeker en sinds kort vrijwilliger van circus-web voor jeugdcircussen vind ik het forum best een leuke aanwinst voor de site. Daarnaast heb ik natuurlijk ook mijn eigen circuswebsite's die ik onderhoud zoals o.a circus.eigenstart.
Wanneer ik niet aan mijn website's knutsel bezoek ik uiteraard graag een circus hier of daar. En zet mij in voor UNICEF. :lol:

Nog vragen stel ze maar :!:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: voorstellen
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2005 10:01 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
:P Ik kan natuurlijk niet achterblijven en zal mij ook even voorstellen. Ik ben Gera de Leeuw, 52 jaar, de laatste jaren werk ik als journalist, pr-dame van enkele circussen, twee jaar geleden vond ik circus-web en nam hem over, samen met Ricardo, mijn vriend Sjaak van den Heuvel werd de technische man die uiteindelijk de site restylde en die ook alles dagelijks op het web zet. Zo bemoei ik me voornamelijk met het verzamelen van nieuws. Naast dit werk voor circusweb en de diverse circussen hou ik me bezig met een Circusevenementenbedrijf onder de naam http://www.circusevents.nl. Voor die tijd heb ik nooit wat met circus te maken gehad, me er zelfs nooit in verdiept, dus ik ben nog een jonkie wat betreft circuswereld. Wel kan ik mezelf snel inlezen in de materie. Ik heb veel leuke mensen ontmoet in de circuswereld, vooral jongelui waar ik stevig mee msn!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Ik ben Sjaak
BerichtGeplaatst: di nov 29, 2005 5:27 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Dan zal ik ook even laten weten wie ik ben:

Sjaak van den Heuvel, 55 jaar, een paar jaar geleden Gera leren kennen, zodoende met de circuswereld in aanraking gekomen. Ik werk al weer 35 jaar in de automatisering, en heb de PC zo ongeveer uitgevonden zien worden. In de loop der jaren zeer breed bezig geweest (en nog) met mainframes, netwerken, PC's en (besturings)software.
Als uit de hand gelopen hobby nu dus ook het bouwen van websites. Verder doe ik wat aan sport, en vaar graag met Gera in onze boot. Die boot vergt trouwens ook nog de nodige aandacht... rijp voor de VUT dus eigenlijk maar dat zal nog wel een paar jaar duren...


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Ik ben Sjaak
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2006 8:00 pm 
heuvels schreef:
Dan zal ik ook even laten weten wie ik ben:

Sjaak van den Heuvel, 55 jaar, een paar jaar geleden Gera leren kennen, zodoende met de circuswereld in aanraking gekomen. Ik werk al weer 35 jaar in de automatisering, en heb de PC zo ongeveer uitgevonden zien worden. In de loop der jaren zeer breed bezig geweest (en nog) met mainframes, netwerken, PC's en (besturings)software.
Als uit de hand gelopen hobby nu dus ook het bouwen van websites. Verder doe ik wat aan sport, en vaar graag met Gera in onze boot. Die boot vergt trouwens ook nog de nodige aandacht... rijp voor de VUT dus eigenlijk maar dat zal nog wel een paar jaar duren...



Wat voor een circus nummer doe jij met Gerda Sjaak?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Ik ben Sjaak
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2006 1:40 am 
waldy schreef:
heuvels schreef:
Dan zal ik ook even laten weten wie ik ben:

Sjaak van den Heuvel, 55 jaar, een paar jaar geleden Gera leren kennen, zodoende met de circuswereld in aanraking gekomen. Ik werk al weer 35 jaar in de automatisering, en heb de PC zo ongeveer uitgevonden zien worden. In de loop der jaren zeer breed bezig geweest (en nog) met mainframes, netwerken, PC's en (besturings)software.
Als uit de hand gelopen hobby nu dus ook het bouwen van websites. Verder doe ik wat aan sport, en vaar graag met Gera in onze boot. Die boot vergt trouwens ook nog de nodige aandacht... rijp voor de VUT dus eigenlijk maar dat zal nog wel een paar jaar duren...



Wat voor een circus nummer doe jij met Gerda Sjaak?


Slaap lekker verder waldy>>


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Ik ben Sjaak
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2006 10:44 am 
Hans schreef:
waldy schreef:
heuvels schreef:
Dan zal ik ook even laten weten wie ik ben:

Sjaak van den Heuvel, 55 jaar, een paar jaar geleden Gera leren kennen, zodoende met de circuswereld in aanraking gekomen. Ik werk al weer 35 jaar in de automatisering, en heb de PC zo ongeveer uitgevonden zien worden. In de loop der jaren zeer breed bezig geweest (en nog) met mainframes, netwerken, PC's en (besturings)software.
Als uit de hand gelopen hobby nu dus ook het bouwen van websites. Verder doe ik wat aan sport, en vaar graag met Gera in onze boot. Die boot vergt trouwens ook nog de nodige aandacht... rijp voor de VUT dus eigenlijk maar dat zal nog wel een paar jaar duren...



Wat voor een circus nummer doe jij met Gerda Sjaak?


Slaap lekker verder waldy>>



Dankje Sjaak.



Gelukkig is mijn Rode neus nog niet zwart! :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma mei 08, 2006 5:23 pm 
hey mensen,

ik stel mij ook even voor:

ik ben Sanne 16 jaar en woon in zuidlaren, plaatsje in drenthe.

ongeveer 6 jaar geleden ben ik bij een jeugdcircus gekomen (Santelli in groningen). Dat bevalt me ontzettend goed ik zit er namelijk nog steeds.
ik vind meerdere dingen leuk om te doen int circus:
grond acrobatiek (het liefst duo, maar meer personen mag ook wel)
diabolo,
jongleren ( 3 ballen, 4 komt eraan)
lucht acrobatiek (doeken, trapeze)
tumbling (grote trampoline, minitram, op de grond enz.)

ik zit nog op school, VMBO-t jaar 4 straks naar opleiding verpleegkundige. ik zou ook wel graag meteen naar een circusschool gaan maar het is wel handig om eerst een diploma binnen te hebben. ik denk er nou over om later in het circus te gaan maar als ik mn brood met circus niet kan verdienen dan maar verpleegkundige. als ik met de opleiding verpleegkundige klaar ben wil ik daarna nog wel naar de circusschool

verder weet ik zo niks over mezelf te vertellen, als je nog wat te vragen hebt, kom maar op!

ciao


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr aug 04, 2006 1:12 pm 
Hallo allemaal,

Mijn naam is David Severins en ik ben 18 jaar. Op dit forum kent iedereen mij als Zero Gravity. Dit is mijn oude artiestennaam. Ik schrijf niet echt vaak iets in het forum. Ik laat alleen iets van mij horen als ik het belangrijk genoeg vind :wink: . Ik ben jongleur en ik hou, net als jullie, verschrikkelijk veel van circus. Ik geef hier en daar optredens en probeer mezelf een beetje bekender te maken in de circuswereld.
Ik ga volgend jaar Pabo doen, maar als ik de kans krijg zie je mij waarschijnlijk wel een keer in het circus.
Ik heb ook een website (dsjuggling.websitemaker.nl/jongleur) en je kan mij boeken.
Misschien tot ziens :) !!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: vertel
BerichtGeplaatst: zo aug 06, 2006 9:55 am 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
hallo iedereen

mijn naam is Jasper Bosch

op m'n 4de bezocht ik mijn eerste circus (Malford) dat in mijn woonplaats stond. Ik hou vanaf toen ontzettend veel van circussen. In drie jaar tijd heb ik zo'n 70 circus posters gespaard en 35 programma's. eerst had ik een model circus die in het Kermis en Circus museum in Steenwijk te zien was later stond ik ermee op beurzen. helaas hab ik dat niet meer maar ben nu bezig met een nieuwe.

verder komt Bavaria af en toe naar mijn woonplaats en ga ik helpen dit jaar stond ik daar mee in de Steenwijker Courant. verder bezoek ik zo'n 15 circussen perjaar. op http://www.freewebs.com/circus-flits kan je je aanmelden voor een gratis circus nieuws brief.

Jasper Bosch


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di aug 08, 2006 5:04 pm 
ben stefanie. 14 jaartjes oud en kom uit almelo. Zit niet op een circus, jongleer diabolo devilstick en eenwieler wel veel :D Zou wel op een (kinder) circus willen maar door de combinatie van afstand en tijden gaat dit helaas (nog) niet :( maarja vermaak me zonder circus ook best. Na jongleren enz. zit k vaak achter de computer en ga k regelmatig naar wedstrijden van FC Twente(heb een seizoenskaart). als je nog wat wilt weten.. vragen mag altijd he :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo sep 20, 2006 3:55 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jun 21, 2006 9:00 pm
Berichten: 106
Locatie: Hattem
Voordat ik me voorstel wil ik even hetvolgende zeggen tegen Steffchen: Jeugdcircus Tubantino uit Oldenzaal heeft al meerdere Almelose artiesten gekend, dus misschien is het voor jou leuk om een keer daar te komen kijken.

Nou okej, Ik ben Nikki en ben 17 jaar oud. Vanaf mijn 7de train ik circus en treed in daarmee op (bij jeugdcircus Tubantino dus) Nu ben ik daarmee gestopt en geef ik 2 keer per week les in circus, zit in bij een artiestenbureau en treed ik nog voor mezelf op. Ik bezoek elk jaar een aantal jongleerfestivals en heb aan nationale en internationale devilstickcompetities meegaan (1ste op NK en 2 keer 3de op EK) Verder vind ik alles wat met circus te maken heeft erg leuk en dat is dus ook meteen de rede dat ik lid ben van dit forum. Verder verkoop ik trouwens ook nog programma's bij het circusfestival in Enschede ;)
Als je meer wilt weten moet je het maar zeggen.

Nikki

-www.artiestjenikki.tk-


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo sep 20, 2006 4:12 pm 
Hoi Nikki

Terwijl jij je bericht aan het typen was,ben ik al op je website gaan kijken. Ziet er erg leuk en goed uit wat je doet.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.