Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 4:12 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Attractiepark Slagharen
BerichtGeplaatst: za jul 29, 2006 6:01 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Dit seizoen kan men in Attractiepark Slagharen weer genieten van circusshows in het Circus/showtheater, van het Clownstrio The Shepperds met een dolkomisch interpretatie van de welbekende spiegelentree, en vervolgens muzikale clownerie, gastheer Tonny Leerink brengt een dressuur van een olifant en the Great Frantellini en miss Maria lateneen keur aan mooie illusies zien overgoten met een komisch sausje. Mocht je nog niet geweest zijn dit seizoen breng dan alsnog een bezoek aan Attractiepark Slagharen want er is nog zoveel meer te beleven. Het park is nog geopend t/m 29 okt. a.s. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo aug 02, 2006 7:27 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2005 10:42 pm
Berichten: 338
Locatie: leeuwarden
Inderdaad prachtige nummers om te zien vooral het clownstrio The Shepperd met hun spiegelact is zeer de moeite waard het zou niet misstaan in een top circusprogramma voor wie niet in de gelegenheid is om Slagharen te bezoeken ze zijn deze winter te zien in het kerstcircus van Wim Zomer in Apeldoorn voor een leuke foto uit Slagharen van dit trio kijk op www. :lol: hetjaarvanhetcircus.nl fotowedstrijd


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Reactie
BerichtGeplaatst: vr mar 30, 2007 7:37 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Vandaag 30/03-07 heeft het Attractiepark Slagharen de poorten weer geopend voor het publiek. De clowns The Shepperds zullen een spiksplinternieuwe show ten beste gaan geven en ook de Illusieshow van the Great Frantelini is total vernieuwd. Uw gastheer is weer Tonny Leerink.
Ook zullen er 's middags en dan op de zater.-zon- & feestdagen en in de vakantieperiodes grote parades dwars door het park plaats gaan vinden. Ik ga er morgen zaterdag dus naar toe om e.e.a. op papier te zetten voor de Circusnieuwsbrief en ik zal op deze topic ook iets schrijven over de nieuwe shows.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2007 12:04 am 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Zoals vermeld, was ik vandaag in het attractiepark Slagharen geweest, ik heb een rondleiding gekregen van Tonny Leerink. De nieuwe clownsentree van the Shepperds is weer fantastisch en wel een dolkomische interpretatie van de act `bijtje, bijtje geef me honing`en tot slot van dit showblok nog een perfecte muzikale clownerie. De illusieshow zie ik over twee weken, daar deze nog niet compleet was en er een technisch probleem was. Ook vind er ´s middags om vier uur een prachtige parade door het park plaats met schitterend opgetuigde praalwagens, waarvan ook 1 in circusstijl en nu ook weer met cowboys en indianen te paard, jawel het Attractiepark heeft ook weer vier paarden aangekocht, dus de circussfeer komt steeds meer en meer terug. Dus ga dat zien!

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2007 9:42 am 
Offline

Lid geworden op: za okt 27, 2007 9:38 am
Berichten: 62
Locatie: Hellevoetsluis
Inderdaad een leuke tour de ville! :)

Afbeelding

_________________
Circus, de magische wereld van mens en dier......


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.