Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 5:17 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Marktactie Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: vr sep 22, 2006 2:40 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Het Circus Herman Renz komt van 2 t/m 5 nov. naar Assen, voor een actie van een aantal noordelijke markten, waarbij mensen bij besteding van E 2,50 een bon krijgen, welke bij inlevering op de betreffende markt kans maakt op 4 gratis kaarten voor een voorstelling. Deze actie loopt nog door t/m 30 sept. a.s. op de markten in o.a. Assen, Groningen, Emmen, Stadskanaal, Veendam, Leek & Roden. Ook maken 1600 lezers van het Dagblad v/h. Noorden kans op een gratis kaart. Ook het Asser Jeugdcircus Bombari doet aan deze acties mee door op de markt optredens te verzorgen en waarbij ook nog een wedstrijd wordt gehouden onder het publiek voor een kaart. Zie ook een bericht hierover op de site van "Jaar van het Circus". max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo sep 24, 2006 10:04 pm 
Ze doen er ook van alles aan om die tent maar een beetje vol te krijgen he? :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 25, 2006 12:31 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Citeer:
Ze doen er ook van alles aan om die tent maar een beetje vol te krijgen he

Ja, dat heet pr :)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 25, 2006 1:10 am 
Kiwi schreef:
Ze doen er ook van alles aan om die tent maar een beetje vol te krijgen he? :lol:


Elke supermarkt heeft wel een zegelspaaractie, of aanbieding van de week, elk benzinestation heeft wel een zegelactie of spaarkaart voor de wasstraat, elk bedrijf probeert hiermee klanten voor zich te winnen, en deze ook vast te houden. Ook een goed circus kent zo zijn methoden om 'klanten' publiek naar de voorstelling te laten komen. En dat lukt ook aardig. Moeilijker is het bij een circus om deze 'klanten' vast te houden voor een volgend bezoek. Hiervoor zijn een prettige omgeving, goede show, vriendelijke mensen, en het gevoel geven van een persoonlijke benadering nodig. Wat mij betreft heeft Renz dit allemaal.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di sep 26, 2006 5:56 pm 
Een aanbieding van de week vind ik nog wel wat anders dan je producten gratis weggeven. Ik zie het zo vaak dat circussen, vooral bij de eerste voorstellingen in een plaats, zo verschrikkelijk veel vrijkaarten weggeven dat er meer mensen met vrijkaart dan met een betaald kaartje binnen zitten volgens mij. En het is natuurlijk leuker als de tent vol zit, en dat zullen ze wel doen in de hoop dat er veel positieve mond tot mond reclame gemaakt wordt, zodat er later in de week andere mensen wel een kaartje zullen kopen, maar ik betwijfel of het echt rendabel is.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di sep 26, 2006 7:36 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jun 21, 2006 9:00 pm
Berichten: 106
Locatie: Hattem
mondreclame is naar mijn ervaring de beste reclame


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: di sep 26, 2006 7:41 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
De beste raclame voor het circus, is nog steeds de bordenreclame, maar helaas is dat in de meeste gemeenten niet meer toegestaan of slechts met mondjesmaat.
Circussen doen wel vaker uitkoopvoorstellingen, dat zijn voorstellingen die men dan doet voor relaties en personeel van bedrijven en instanties en ook wel voor scholen. Het circus wordt dan voor 1 of meerdere dagen uitgekocht, hier krijgt het circus dan een vast bedrag voor.Ditzelfde doet zich ook wel voor in de theaterwereld. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di sep 26, 2006 11:57 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Citeer:
Ik zie het zo vaak dat circussen, vooral bij de eerste voorstellingen in een plaats, zo verschrikkelijk veel vrijkaarten weggeven

Klopt, instellingen, bedrijven, scholen etc. die hebben meegeholpen aan de reclame worden in de regel bedankt met vrijkaartjes, maar dan wel voor de premiere. En een sfeervolle premiere is weer een goede reclame voor de daaropvolgende dagen natuurlijk. Het mes snijdt dus aan twee kanten.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: markt
BerichtGeplaatst: wo sep 27, 2006 7:46 am 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 1:03 pm
Berichten: 96
"Op de markt is uw circus een daalder waard"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za okt 07, 2006 5:25 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
De circusliefhebbers in het noorden des lands kunnen van 2 t/m 5 nov. voordelig naar het Circus Herman Renz, die dan de tenten heeft opgeslagen op het Veemarktterrein in Assen. Je kunt aan voordelige plaatsbewijzen komen door kaarten te kopen van E 12,50 i.p.v. E 17,50 bij de kantoren van het Dagblad van het Noorden te Assen, Groningen, Emmen, Hoogeveen, Hoogezand, Leek & Veendam.
Dit geldt voor de volgende voorstellingen op do. 2/11, vr. 3/11, za. 4/11 om 20.00 uur en op zo. 5/11 om 13.00 uur. dit kan nog tot 1 nov. a.s.
Wees er snel bij want op = op.
max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za okt 07, 2006 7:24 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
max schreef:
De circusliefhebbers in het noorden des lands kunnen van 2 t/m 5 nov. voordelig naar het Circus Herman Renz, die dan de tenten heeft opgeslagen op het Veemarktterrein in Assen. Je kunt aan voordelige plaatsbewijzen komen door kaarten te kopen van E 12,50 i.p.v. E 17,50 bij de kantoren van het Dagblad van het Noorden te Assen, Groningen, Emmen, Hoogeveen, Hoogezand, Leek & Veendam.
Dit geldt voor de volgende voorstellingen op do. 2/11, vr. 3/11, za. 4/11 om 20.00 uur en op zo. 5/11 om 13.00 uur. dit kan nog tot 1 nov. a.s.
Wees er snel bij want op = op.
max.
Deze voorstellingen zijn toch al uitverkocht?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: zo okt 08, 2006 12:28 am 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
De advertentie hieromtrent stond vrijdag 6 okt. nog zeer uitgebreid in het Dagblad v/h. Noorden, dus men kan hier bij de genoemde kantoren nog kaarten voor kopen. De andere vooorstellingen van vr. 2/11 om 16.30 uur en za. 4/11 om 13.00 & 16.30 uur zijn voorstellingen voor de marktacties en ook voor de reeds genoemde voorstellingen. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: za nov 04, 2006 11:58 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
De voorstellingen in Assen van Circus Herman Renz voor de acties van de markt en het Dagblad v/h. Noorden zijn een doorslaand succes, elke voorstelling zit bomvol. Helaas is morgen zo. 5/11 alweer de laatste voorstelling en ook die zit afgeladen vol, dit is voor herhaling vatbaar. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: 6 maal vole bak
BerichtGeplaatst: zo nov 05, 2006 1:42 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
6 maal volle bak.

Dat zijn weer 7200 tevreden bezoekers aan een circus met dieren in de voorstelling.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: ma nov 06, 2006 7:07 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Inderdaad Ron men had met de zes voorstellingen in Assen inderdaad 7200 mensen in de tent per voorstelling dus 1200 en met de Kerkdienst meegerekend op zondagochtend totaal 8400. Dus een regelrecht succes. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.