Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:42 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: di dec 27, 2011 11:33 am 
Offline

Lid geworden op: vr dec 09, 2011 5:00 pm
Berichten: 179
Mag ik mij even voorstellen? Dankzij een culturele wandeling door de stad in zomer 2010 heb ik de Circusacademie in Tilburg leren kennen, hetgeen mijn liefde voor het circus heeft doen ontwaken. Sindsdien heb ik Circus Moscow-Holiday, Herman Renz, Belly Wien, Iarz Italiano, Circus Renaissance en diverse voorstellingen van de Circusacademie (in hun tent in de Tilburgse wijk Stappegoor, als ook de lokale concertzaal) mogen bezoeken. Als docent onderzoeksmethoden en marketing aan de lokale universiteit heb ik onderzoek naar het circus uitgevoerd, en recentelijk was Circus Renaissance het onderwerp van een opdracht bij het vak Marketing-Communicatie. Studenten moesten hierbij een plan bedenken om meer bezoekers naar dit circus te krijgen. (Ik vind het altijd heel jammer als een mooi circus niet de bezoekers krijgt die het verdient, zoals bij Renaissance in Tilburg het geval was.) Dankzij het circus hadden studenten een mooi opdrachtthema waardoor hun werk niet 'onderin een la' zou verdwijnen. En dankzij de studenten kreeg het circus gratis tips om meer bezoekers naar hun voorstellingen te verkrijgen. In de zomer 2010 heb ik tevens een kort verhaal geschreven (The Clown without a Circus) dat - zoals de titel al doet vermoeden - zich afspeelt op een circusterrein.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.