Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 10:47 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jul 16, 2013 2:30 pm 
Offline

Lid geworden op: di jul 16, 2013 1:46 pm
Berichten: 1
Hoi!

Ik ben Sylvia en ben nu 47 jaar.
Vanaf mijn 16de heb ik een aantal jaren getraind bij de circusschool in Arnhem van Joe Andy.
Op mijn 14of 15de heb ik in de grote vakantie een aantal weken mogen helpen bij de familie Spindler die toen in circus Holiday werkte.
Olifanten en paarden optuigen voor de show en verder een beetje manusje van alles, boodschappen doen, poetsen in de caravans enz.
Sprak toen geen woord Duits maar wist wel precies wat er bedoeld werd. Echt wel een hele leuke tijd gehad.

Door omstandigheden ben ik(helaas) niet in het circuswereldje blijven hangen. Wel altijd warme gevoelens blijven houden voor het circus en dat zal echt wel nooit over gaan.
Wel heb ik een zoon die vandaag 16 jaar is geworden en op zijn 9de een aantal jaren bij Circusschool Balans in Almere heeft getraind.

Zag dat zowel Joe Andy als Hans Martens allebei zijn overleden. Ik schrok daar wel enorm van.
Tergelijkertijd tijdens het surfen kwam ik allerlei foto's tegen van de circussen van vroeger en natuurlijk dit forum.
Hoop nog veel meer te lezen en misschien nog bekende tegen te komen.

groetjes Sylvia :clown


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.