Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 7:44 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za jan 13, 2007 2:12 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jun 21, 2006 9:00 pm
Berichten: 106
Locatie: Hattem
Citeer:
Omroep Brabant heeft opnames van gemaakt.
En ze gaan echt in de lucht, denk je dat ik jullie in de maling neem?.


Ooh, je zult vast hebben gejongleerd hoor. Maar niet met 8 kegels en al zeker niet met 16 ballen.

_________________
http://www.demiori.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za jan 13, 2007 2:28 pm 
Waarom die ongeloof?.

Voor mijn volgende optreden ben jij uitgenodigd!
Zo ben ik op 30 april te zien in 's hertogenbosch bij de komst van Hare Majesteit de Koninging.
Als je niet in de gelegenheid bent om daar heen te gaan kan je altijd de tv in de gaten houden.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za jan 13, 2007 4:17 pm 
Wel zorgen dat je in het midden van een camera staat hé! En niet ergens aan de zijkant. Zodat ze je er af kunnen knippen en wij je dus nog niet kunnen zien.
En dat zou jammer zijn. :P


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 11:16 am 
Offline

Lid geworden op: wo jun 21, 2006 9:00 pm
Berichten: 106
Locatie: Hattem
Citeer:
Voor mijn volgende optreden ben jij uitgenodigd!
Zo ben ik op 30 april te zien in 's hertogenbosch bij de komst van Hare Majesteit de Koninging.
Als je niet in de gelegenheid bent om daar heen te gaan kan je altijd de tv in de gaten houden.


30 april pas het volgende optreden? Op 30 april staan er bij mij standaard al optredens gepland en ik ga ook niet op zo'n dag een beetje voor de tv hangen.

_________________
http://www.demiori.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 11:18 am 
Offline

Lid geworden op: wo jun 21, 2006 9:00 pm
Berichten: 106
Locatie: Hattem
Citeer:
Waarom die ongeloof?.


Nou....er bestaat niemand die met 16 ballen kan jongleren en in Nederland zijn er maar 1 of 2 mensen die met 7 kegels kunnen jongleren, dus nog niet eens met 8. Verder, omdat je niet eens een filmpje hebt waarmee je dat kunt bewijzen. Als jij dit alles wel gekund had, had je er zeker weten wel een filmpje van gehad, want dan stond je alleen in het recordbook. Vandaar mijn ongeloof, helaas voor jou zit ik ook in de jongleerwereld en ga ik naar EJC's en dergelijke en weet ik dus wat het jongleerniveau is op deze aardkloot.

_________________
http://www.demiori.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 12:37 pm 
Ach die EJC stellen allemaal niks voor.
Zijn typisch van de personen die ook altijd staan te demonsteren met een maf bord voor het circus(dierenactivisten).

Tv hoef ik ook niet, ik heb alleen maar besloten shows zowel in NL als in de rest van de landen.
30 April is één van de beperkte publieke agenda.
Er mogen i.v.m. auteursrechten geen ''openbare'' filmopname worden gemaakt. Echter 30 april is in dit geval een uitzondering, daar geen hele optreden-opnames worden gefilmd.

Nee, ik beperk me met publiciteit.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 12:55 pm 
Quirico,. je verschuilen achter auteursrechten op deze wijze kun je ons van alles wijs maken jongleren met ik weet niet hoeveel ballen. Het is je goed recht geen publiciteit te willen maar het is natuurlijk lariekoek dat personen die dit wel doen dierenactivisten zijn of wat ook en niets voorstellen. En jij die ons niets toont wel.

Het is niet dat ik je niet geloof dat je niet kunt jongleren maar je verschuilen achter auteursrechten, :? wekt op zijn minst wel enige twijfels.

Goed ik vind Eindhoven op 30 april iets te ver weg, ik wens je in elk geval suc6. En hoop stiekem toch op een foto,. :D


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 6:27 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jun 21, 2006 9:00 pm
Berichten: 106
Locatie: Hattem
Citeer:
Ach die EJC stellen allemaal niks voor.
Zijn typisch van de personen die ook altijd staan te demonsteren met een maf bord voor het circus(dierenactivisten).


Wat zijn jouwn voorbeelden als het op het jongleren aankomt dan? Ben heel benieuwd of jij een hele reeks jongleurs op kunt noemen die allemaal niet op EJC's komen, maar wel onwijs goed zijn.

Oke, bekijk deze link dan maar eens: http://www.juggling.org/records/records.html Misschien dat je na het lezen van deze site eindelijk snapt waarom ik niet geloof dat jij 16 ballen, of 8 kegels kunt jongleren.


Citeer:
Tv hoef ik ook niet, ik heb alleen maar besloten shows zowel in NL als in de rest van de landen.
30 April is één van de beperkte publieke agenda.
Er mogen i.v.m. auteursrechten geen ''openbare'' filmopname worden gemaakt. Echter 30 april is in dit geval een uitzondering, daar geen hele optreden-opnames worden gefilmd.

Nee, ik beperk me met publiciteit.


Niet 1 foto, niet 1 filmpje. Ben benieuwd hoe jij aan optredens komt. Ik weet niet beter dat wanneer mensen je boeken, ze toch echt wel wat foto's of beeldmateriaal van je willen hebben. Als je ergens wilt gaan werken als artiest zul je ook beeldmateriaal moeten toesturen. Maar in elk contract dat met jou gemaakt wordt, staat dus heel nadrukkelijk dat er geen opname's mogen worden gemaakt? Of is het gewoon zo dat je bij zo'n optreden als op 30 april toevallig op tv kunt komen en dan maar zegt dat het een uitzondering is. En als je dan op tv komt, met bv een jongleerbal of 4, hebben ze vast net een verkeerd stukje uitgezonden, want jij kunt ook wel met 16 ballen. Is het WJF dan niet iets voor jou?

_________________
http://www.demiori.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 7:30 pm 
Het is een primeur en dat wil ik graag beperkt houden.
Het valt mee dat ik er hier op het forum over ben begonnen.

Afgelopen zomer nog getraind met Christopher(jongleur bij alberto althoff).
Hij heeft van mij veel tips gekregen, maar zelfs hij stond verstelt toen hij hoorde dat ik het met 8kegels kan jongleren.

1tip:, jongleer niet teveel!!!!, is erg slecht voor je vingers.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 8:18 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Citeer:
maar zelfs hij stond verstelt toen hij hoorde dat ik het met 8kegels kan jongleren

Heeft hij het ook alleen maar van horen zeggen dan? En hoe lang kan jij ze in de lucht houden? 16 kegels voor 2 seconden lukt mij ook nog wel. als het plafond hoog genoeg is tenminste... :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 8:37 pm 
heuvels schreef:
Citeer:
maar zelfs hij stond verstelt toen hij hoorde dat ik het met 8kegels kan jongleren

Heeft hij het ook alleen maar van horen zeggen dan? En hoe lang kan jij ze in de lucht houden? 16 kegels voor 2 seconden lukt mij ook nog wel. als het plafond hoog genoeg is tenminste... :wink:


Of zit er stiekem bisonkit tegen het plafond! :D


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 9:58 pm 
Ik zal z.s.m. het met mijn manager over hebben. Wanneer er tv-opnames gemaakt gaan worden en of dat goed is.

En anders foto's.
Ik houd jullie op de hoogte!.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2007 10:41 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Quirico schreef:
Ik zal z.s.m. het met mijn manager over hebben. Wanneer er tv-opnames gemaakt gaan worden en of dat goed is.

En anders foto's.
Ik houd jullie op de hoogte!.


Ga jij maar lekker aan mammie vragen!

En, heeft ze die sinaasappelnetjes nog voor je bewaard?

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 15, 2007 9:34 am 
Offline

Lid geworden op: wo jun 21, 2006 9:00 pm
Berichten: 106
Locatie: Hattem
Citeer:
Het is een primeur en dat wil ik graag beperkt houden.
Het valt mee dat ik er hier op het forum over ben begonnen.

Afgelopen zomer nog getraind met Christopher(jongleur bij alberto althoff).
Hij heeft van mij veel tips gekregen, maar zelfs hij stond verstelt toen hij hoorde dat ik het met 8kegels kan jongleren.

1tip:, jongleer niet teveel!!!!, is erg slecht voor je vingers.


Zo'n soort primeur wil je niet onbekend laten. Een wereldrecord is niet iets waar mensen geheim over doen, al helemaal niet als het je salaris onwijs omhoog kan gooien.

En waar slaat die tip op? ooit gejongleerd? Nou ik dus wel, nog nooit last van mn vingers gehad, eerder van je armen of polsen. Sorry, je wordt met de dag ongeloofwaardiger.

_________________
http://www.demiori.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma jan 15, 2007 9:51 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Dit jaar ook verschillende Circus-acts aanwezig waaronder circus renz en Circus bongo.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.