Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 7:53 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circusweb in andere handen
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2023 9:08 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Gera de Leeuw stopt met Circusweb. Frens de Kiefte neemt het stokje over en wil de site opwaarderen. Wij wensen hem veel succes toe, hopelijk wordt het niet te commercieel.

https://circusweb.nl/nieuwehoofdredacteur/

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb in andere handen
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2023 11:09 am 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Ik wens Frens zeer veel succes :!:
Grootse plannen met Circusweb.nl als ik het mooie artikel lees.

Het is maar een idee:

Zou het niet interessant kunnen zijn,
om dit forum opnieuw aan de toekomstige website Circusweb.nl te koppelen?
Dit zou dan hoop ik ook een opwaardering voor het forum kunnen betekenen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb in andere handen
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2023 11:18 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Circusboy schreef:
Zou het niet interessant kunnen zijn,
om dit forum opnieuw aan de toekomstige website Circusweb.nl te koppelen?
Dit zou dan hoop ik ook een opwaardering voor het forum kunnen betekenen.

hebben we al eens geprobeerd, maar het kwam niet van de grond. Misschien dat Frens er voor open staat. Hopelijk kijkt hij ook af en toe op dit forum.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb in andere handen
BerichtGeplaatst: vr jul 21, 2023 7:49 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Crowdfunding voor Circusweb.nl!

Circusweb.nl levert al ruim 20 jaar circusjournalistiek en doet daarbij veel voor het ‘circusveld’.
Maar het gratis te bezoeken Circusweb heeft dringend een nieuwe website nodig.
Daarvoor staat er nu een crowdfunding online.

Help mee, zodat de toekomst van circusjournalistiek op Circusweb gegarandeerd blijft!
Uw steun is van grote betekenis!

Doneren kan al vanaf 10 euro: zonder of mét toffe tegenprestaties.
http://www.bit.ly/crowdfund-circusweb


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusweb in andere handen
BerichtGeplaatst: do aug 17, 2023 9:07 am 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Crowdfunding werd met groot succes afgerond!

Beste allemaal,

Graag deel ik voor een keer een persoonlijk bericht met jullie.

De crowdfund voor een nieuwe website voor Circusweb.nl is zeer succesvol afgerond.
Goed nieuws: dat betekent dat een nieuwe website voor Circusweb.nl er definitief komt!

Allereerst wil ik alle donateurs ontzettend bedanken voor de donaties en het vertrouwen in het project! Zij leverden een topprestatie.

In de afgelopen maand verrichten 106 donateurs gezamenlijk 111 donaties. Zij steunden het project samen met een totaalbedrag van €7710,-. Dat betekent dat er 110% van het streefbedrag is opgehaald. Ik had dat van tevoren niet durven dromen; GRANDIOOS!

De crowdfundcampagne was een intense, leuke en nuttige periode. Ik heb ontzettend veel positieve reacties ontvangen, leuke mensen ontmoet en veel ideeën voor verhalen voor de nieuwe website verzameld. En dat alles in een relatief korte periode.

Van kleine tot grote donaties. Van donaties zonder of mét tegenprestaties. De hoofdlijn is dat het zonder de fantastische donateurs écht onmogelijk was. Zij hebben zich enorm ingezet en daar ben ik bijzonder dankbaar voor.

Eveneens een dikke MERCI aan Gera de Leeuw en Jan Plug. Voor de support, maar ook voor het creëren van het solide platform ‘Circusweb’, waar ik nu verder aan werken mag.

Ook een speciaal dankwoord voor vrienden en familie die me enorm gesupport hebben en meedachten: Jordy Evers, Martijn Martell en Jan-Willem en Mathijs te Kiefte.

Hans Klok en Kevin Gorczyński: bedankt voor het opnemen van het promotiefilmpje! En als laatste wil ik graag mijn vriendin Anna bedanken. Zij heeft een maandlang mogen genieten van iemand die het de hele dag over één ding had: de crowdfund.


Hoe nu verder?

Tot zover een terugkijk en mijn oprechte dank. Het ALLERMOOISTE: er komt een nieuwe website! Daar wordt nu al aan gewerkt.

Zoals ik eerder in dit artikel vertelde is er tien procent meer opgehaald dan wat het streefdoel was. Van de €7000,- worden alle professionals betaald die werken aan het project ‘de nieuwe Circusweb-website’. Maar er zal een deel van het crowdfundbedrag overblijven.

Dat bedrag reserveer ik voor een doorontwikkeling. Ik vermoed dat ik ergens in de komende twaalf maanden iets tegenkom, waarbij ik denk: “deze toevoeging is goed voor Circusweb”. En daar is – dankzij het extra bedrag – een beetje ruimte voor.

De huisstijl is klaar. En de webbouwer gaat zeer binnenkort beginnen met haar werk. De nieuwe website gaat naar verwachting begin oktober ‘live’.

Tot die tijd blijft Circusweb.nl gewoon actief. Her en der wordt er een klein stapje teruggezet, omdat ikzelf ook druk zal zijn met het ‘vullen’ van de website en het uitdenken van ideeën voor de nieuwe website. Daarna is de nieuwe website er en verschijnt er veel interessants op jullie beeldschermen!

Klassiek, modern, tent, theater, straat, festival, opleiding en jeugd: ik kijk uit naar alle aanstaande ‘circuscontent’. Ik ga er wat moois van maken en heb zin om met enthousiasme een nieuwe koers te varen. Samen met het brede Nederlandse circusveld.

En hopelijk ook samen met jullie. Want: ik nodig iedereen van harte uit om Circusweb.nl ook in de toekomst te volgen en te genieten van het resultaat dat de meer dan 100 donateurs mogelijk maken!

Hartelijke groeten en maak er een feestelijk weekend van!
Frens


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.