Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 12:42 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Den Haag
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 4:48 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
De bron is iets wat niet meer bestaat. Waarom moet je het dan nog laten zien? Om meer mensen op verkeerde ideeën te brengen? Of om D66 in een verkeerd daglicht te zetten?
Overal vind je bij iedere partij wel eens mensen die het verkeerd zien. Toevallig spreek ik van die partij wel eens iemand die er heel anders over denkt. En in Leiden is het bijvoorbeeld de Partij van de Arbeid die wil dat de circussen er terug komen. Dat zou je ook niet verwachten.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Den Haag
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 5:30 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Ik weet zelfs een plaats waar een GL raadslid wil dat circussen moeten blijven komen. En in Rhenen was het juist het CDA dat zo graag een verbod wilde...

Die tekst van D66 moet je maar eens met Google zoeken. Dan zul je zien dat het allemaal papegaaien zijn die hetzelfde leugenverhaaltje afdraaien in de gemeenteraden in ons land.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Den Haag
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 4:44 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Doe nou eens wat rustig en een beetje lief! Willen we in de toekomst nog kunnen genieten van circussen -met ook dieren- dan moeten we proberen de mensen die dat wel goed vinden samen te brengen, maakt niet uit van welke partij ze zijn. Goeie en slechte heb je nu eenmaal overal. En de tegenstanders proberen te overtuigen.
Maar wat ik bedoelde is dat iedere keer als zo een tekst ergens staat er misschien weer mensen zijn die denken: daar zit wel wat in.

En nog even over die krantestukjes, dat schreef ik al hoe ik denk dat dat kwam.
Zag ergens twee foto's erbijstaan, denk bij de Stentor. Bij die ene foto stond dat het een demonstratie was tegen een circus in Groningen. Nou, kijk maar eens goed wat er op die oude poster staat. Links van al die zes demonstranten die samen vijf actiegroepen en drie politieke partijen vertegenwoordigden. Op die al met spuitbussen bewerkte poster, dat is ook strafbaar. Als je een beetje goed kijkt staat daar helemaal geen Groningen, maar (ik denk) Assen, aan het aantal grote letters te zien. Of dacht je soms dat demonstranten helemaal van Groningen naar Assen gaan lopen?

Hetzelfde stukje stond zaterdag ook (ongelezen) in het Dagblad Van Het Noorden. Daar moest natuurlijk ook een foto bij, dat vrolijkt de boel wat op. Dus maar een van die mooie foto's van de directeur van Belly Wien uit de Kerstbijlage over Angst erbij, plus de tekst dat Circus Belly Wien ook steeds moeilijker ergens terecht kan.
Laat ik nou denken dat het hier over Den Haag ging? Doe dan een foto van een circus dat daar staat. Eh, stond.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.