Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 20, 2024 1:35 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za sep 30, 2006 11:41 pm 
Donna schreef:
Zomaar even een vraagje tussendoor: A3ana was jij aanwezig op de raadsvergadering(en) in Winschoten om kenbaar te maken aan de dames en heren politici dat hun plannen niet geheel comform jouw wensen zijn?

Waren er uberhaupt circusmensen om te demonstreren tegen de voorgenomen plannen?


Ik kan onmogelijk alle raadsvergaderingen die er in het land gehouden worden bijwonen. Vind die in mijn eigen woonplaatst op heden even voldoende.
Dus een beetje kort door de bocht ben je wel als je zegt waarom je bij antwoord nee geen kritiek kan en mag hebben op AAP
en andere activisten.
Ik heb echt toch lang genoeg meegedraaid in de politiek omdat wél te mogen.
En als zou dat niet zou men dit ook mogen
Je hoeft niet percee die raadvergaderingen bijgewoond te hebben om een mening te vormen over die gasten.

Donna schreef:

Asl het antwoord ja is, dan begrijp ik nog steeds niet alle kritiek want dan klinkt het mij in de oren alsof jullie niet goed tegen jullie verlies kunnen.



Alweer, niet tegen mijn verlies? Blijft zo'n leuk middel hé?
Ik kan heel goed verliezen bij 'mens erger je niet?' En jij?

Donna schreef:

A3ana: als iemand zich hard maakt voor een zaak, ongeacht wat dat is, en hij heeft daar veel voor over, dan is het voor de betreffende zaak alleen maar goed. Zo iemand zal zich ook niet snel uit het veld laten slaan. Om zo'n iemand dan dom en aan het doorslaan te noemen vind ik niet juist.
Jij komt op voor de belangen van het circus, hoor jij iemand roepen dat jij daarom doorslaat en dom bent?


Waarom, worden mijn woorden steeds verdraaid. Of zo geformuleerd als of ze niet van mij zijn.
Word daar zo moe van.
Goed,nog een keer dan,met mijn woorden iets anders gezegd als zojuist.
Maar wel gelijk aan:

Je kunt ergens voor opkomen niks mis mee.
Maar doe je dit en sla je er in door, ben je voor mij dom.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za sep 30, 2006 11:46 pm 
CircusLeed.NL schreef:
Dromen zijn bedrog ;)


De jouwe dat klopt! :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: zo okt 01, 2006 12:20 am 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Kunnen jullie deze oeverloze discussie voorlopig even stopzetten en jullie, zoals ik hier al schreef, gaan focussen op de gemeentelijke politiek jegens het circus met dieren, of zet deze discussie om mij part voort op de rubriek circussen met dieren. Wij hebben er toch allemaal als circusliefhebbers baat bij dat het circus met dieren welkom blijft in alle Ned. gemeenten, dus zet je hier, het liefst met ingang van morgen, voor in bij je gemeente, des te eerder, des te beter. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: reactie
BerichtGeplaatst: zo okt 01, 2006 12:29 am 
max schreef:
Kunnen jullie deze oeverloze discussie voorlopig even stopzetten en jullie,


Je hebt deze topic toch zelf opgestart :shock:

Maar je hebt gelijk hoor, volkomen! :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo okt 01, 2006 1:25 am 
alex schreef aan A3anna:
Citeer:
Het gaat om de dieren. Je hebt hier nog nergens aangetoond dat ik er belang bij heb om te doen wat ik doe. Dus ik snap nog steeds niet waar je eigen belang bij haalt.


Misschien verdien je wel in de tot stand houding van de discussie op je eigen site??


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo okt 01, 2006 1:32 am 
A3ana antwoorde naar Jeroen:
Citeer:
Dit heeft soort actie als email hebben dan dus weinig nut, je kunt beter naar de openbare vergaderingen gaan die de Gemeenten houden en daar je mond opentrekken dat heeft meer zin.


Tuurlijk naar de openbare vergaderingen gaan en hier je mond opentrekken heeft meer zin. Toch moet je de kracht van e-mail niet onderschatten. Denk eens na over het feit dat een gemeente bestuurder 's morgens zijn mailbox opent en hier bijvoorbeeld 80 mailtjes in vindt met het thema (onderwerp) circus. !!!!!!!!!!!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo okt 01, 2006 9:10 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Lisa schreef:
Misschien verdien je wel in de tot stand houding van de discussie op je eigen site??


Hoe zou ik er aan verdienen volgens jou? Krijg ik geld voor elke discussie ofzo?

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2006 4:13 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
Max, deze discussie werd op topic circusdieren gevoerd, maar telkens als het "te heet"word komt er steeds een olifant voorbij! En A 3ana, loop eens langs de Pearl :roll: , want ik lees echt geen woorden die worden verdraaid!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2006 5:37 pm 
anoniem schreef:
En A 3ana, loop eens langs de Pearl :roll: , want ik lees echt geen woorden die worden verdraaid!


Mijn naam A3ana en niet A 3ana!

Misschien kunnen we samen naar Pearl :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2006 7:11 pm 
Maar A3ana, leg nou eens uit waarom je denkt dat wij uit eigenbelang handelen? Die dompteurs en andere circuslui handelen juist uit eigenbelang, zij zien dieren alleen als middel om geld te verdienen. Dierenrechtenactivisten offeren tijd en geld op om dieren te helpen, enkel en alleen uit dierenliefde. Je maakt mij niet wijs dat je een dier uit liefde van die onnatuurlijke kunstjes laat doen, of dat je een dier uit liefde van hot naar her sleept in een veel te kleine en onnatuurlijke leefruimte; dat is namelijk gewoon mishandeling!
Ik vraag me dus af hoe je er bij komt dat wij uit eigenbelang handelen. Of snap je niet wat dat woord betekent soms?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2006 7:12 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Citeer:
maar telkens als het "te heet"word komt er steeds een olifant voorbij!

Ik overweeg een rubriek toe te voegen. Ik weet nog geen goede naam, iets in de geest van "Ruzie en ander gekrakeel". Wie weet nog een leuke?
Lijkt me leuk om al die ruzieende dames eens een partijtje te laten modderworstelen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2006 7:49 pm 
heuvels schreef:
Ik overweeg een rubriek toe te voegen. Ik weet nog geen goede naam, iets in de geest van "Ruzie en ander gekrakeel". Wie weet nog een leuke?
Lijkt me leuk om al die ruzieende dames eens een partijtje te laten modderworstelen.


Wat denk je van het "Mekkermoeras" of "Vechtlust"! 8)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2006 7:52 pm 
Kiwi schreef:
Maar A3ana, leg nou eens uit waarom je denkt dat wij uit eigenbelang handelen? Die dompteurs en andere circuslui handelen juist uit eigenbelang, zij zien dieren alleen als middel om geld te verdienen. Dierenrechtenactivisten offeren tijd en geld op om dieren te helpen, enkel en alleen uit dierenliefde. Je maakt mij niet wijs dat je een dier uit liefde van die onnatuurlijke kunstjes laat doen, of dat je een dier uit liefde van hot naar her sleept in een veel te kleine en onnatuurlijke leefruimte; dat is namelijk gewoon mishandeling!
Ik vraag me dus af hoe je er bij komt dat wij uit eigenbelang handelen. Of snap je niet wat dat woord betekent soms?


Zucht, niet nog een keer hé?
Ik ben echt niet van plan om nog eens te gaan uit typen.
Ik zou zeggen koop een zuurstok als die op is en als je het goed gelezen hebt. Wil ik verder praten, Toedeloe!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2006 8:13 pm 
Ik heb nog nergens een sluitende verklaring van jou gelezen waaruit blijkt dat wij uit eigenbelang handelen. Als je denkt dat je het al wel ergens goed hebt uitgelegd moet je er maar een link naar toe geven, want ik snap het nog steeds niet. Maar ja, het is erg makkelijk op het op de vermeende domheid van je tegenstanders te gooien als je er zelf niet meer uitkomt he? :roll:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2006 9:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Direct doen, Sjaak een nieuwe rubriek of eventueel de rubriek Keuvel & Prietpraat hier voor open stellen. dit loopt zo langzamerhand de spuigaten uit. Wanneer komen de circusliefhebbers, nu toch eindelijk eens op voor het behoud van het circus met dieren in hun eigen gemeente, daar is deze rubriek voor bedoeld, help het circus toch eens, wat ik al dikwijls heb aangehaald. Laat die dierenactivisten, toch voorlopig links liggen, zorg dat we met elkaar positief resultaat boeken bij de gemeenten, om toch vooraal vergunningen te blijven verlenen aan het circus met dieren. Daarna kun je weer volop discussieren met o.a. Circusleed o.a. over de eventueel behaalde positieve resultaten bij je gemeente. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.