Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 4:35 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 17, 2006 7:44 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Afgelopen zaterdag stond er in de Volkskrant een uitgebreid artikel over de Partij v/d. Dieren en hier kwam uit naar voren dat deze partij niet zo lief is als ze doen voorkomen! Er stond ook nog bij dat 16 moties zijn aangenomen in de kamer van deze partij,via een kamermeerderheid Dus ze werken schijnbaar de andere fracties gewoon op het gemoed. Echt de moeite waard om dit artikel te lezen, maar gelukkig kwam het circus (nog) niet ter sprake.
Het is niet te hopen dat de politiek zich in de nabije toekomst zal laten leiden door deze partij en ook de gemeenten niet, want dan is volgens mij het hek van de dam. Dit ook al i.v.m. met vermeende banden met Volkert v/d. G.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo dec 17, 2006 9:36 pm 
Link aub

Of titel van het artikel zoekt wat makkelijker.

Zoeken op Volkert van der Graaf :twisted: zo heet die mafkikker namelijk
Of op Partij voor de Dieren je krijgt een enorme lijst artikelen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: ma dec 18, 2006 11:23 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
In oktober 1997 daagde de VNCO de Dierenbescherming voor NCRV's rijdende rechter Frank Visser, vanwege het feit dat de Dierenbescherming met toen als voorzitster Marianne Thieme, nu in de kamer namens de Partij v/d. Dieren, toen al bezig was om de dieren uit de circussen te krijgen, maar de circussen werden toen in het gelijksteld door de rechter.
Dus reden temeer om deze dame in de gaten te houden in de politiek.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 12:25 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Max, de PvdD heeft geen banden met V. vd. Graaf. Marianne geeft duidelijk steeds weer hoe ze over hem denkt. Namelijk dat hij een psychopaat is. Lijkt mij ook idd.

Verder zijn die verdachtmakingen gedaan door het CDA o.a. Ze zagen nl. dat Sjoerd van Wakker Dier even geholpen had met de moties voor de landbouwbegroting. Omdat hij expertise heeft op sommige dingen.
Sjoerd is van een legale organisatie waar Volkert voor gewerkt heeft. Dat is de enige link tussen die twee. Maar als je gaat redeneren dat als je iemand kent die iets fout heeft gedaan dat je gelijk zelf ook fout bent.. dan wordt het een rare maatschappij he..

Kortom.. die vermeende banden zijn er niet. Dat is alleen suggestief. En volkomen onjuist.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: reactie
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 12:26 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
max schreef:
In oktober 1997 daagde de VNCO de Dierenbescherming voor NCRV's rijdende rechter Frank Visser, vanwege het feit dat de Dierenbescherming met toen als voorzitster Marianne Thieme,


Marianne heeft niet als voorzitster bij de Dierenbescherming gezeten hoor.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 1:41 am 
Ik zou graag de link van dat artikel willen? Kan iemand dit voor mij inscannen of door seinen,...

Ik zou het graag willen lezen.


En het zou mij niets verbazen dat Volkert van der Graaf :twisted: :twisted: :twisted: wel vriendjes is met de Partij voor de Dieren. Alleen al om het feit hoe hij in zijn duistere verleden de boeren in onze omgeving lastig viel met ideetjes over dierenleed wat hij opkomen voor dieren noemt komt aardig overeen met de ideetjes van de partij die Nederland nu rijk is.
Maar voorlopig moet ons Volkert het doen met zijn eigen praktijkje die hij schijnt opgericht te hebben voor zijn medegevangenen. Hij werpt zich nu op als een soort hulpverlener. Nah, ben je lekker mee, hij zou mijn raadgever niet moeten zijn. De mafketel ! :?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 8:07 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
A3ana schreef:
En het zou mij niets verbazen dat Volkert van der Graaf :twisted: :twisted: :twisted: wel vriendjes is met de Partij voor de Dieren.


Zou dan aardig tegenstrijdig zijn met hoe hard Marianne uitgehaald heeft naar Volkert steeds he...

Citeer:
Alleen al om het feit hoe hij in zijn duistere verleden de boeren in onze omgeving lastig viel met ideetjes over dierenleed wat hij opkomen voor dieren noemt komt aardig overeen met de ideetjes van de partij die Nederland nu rijk is.


Zover ik weet was Volkert vooral met het wetboek in de strijd. Via rechtzaken en met allerlei regels die er gelden heeft die boeren en nertsenfarms aangepakt. Dat was in principe hartstikke goed. Als niemand dat zou gedaan hebben zouden boeren tegen regels in uitgebreid hebben etc.

Jammer dat die Volkert opeens een psychopaat werd... alsof zijn daad de dieren heeft geholpen.. een enorme eikel dus en hij heeft enorme schade aangericht.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 9:54 pm 
CircusLeed.NL schreef:
A3ana schreef:
En het zou mij niets verbazen dat Volkert van der Graaf :twisted: :twisted: :twisted: wel vriendjes is met de Partij voor de Dieren.


Zou dan aardig tegenstrijdig zijn met hoe hard Marianne uitgehaald heeft naar Volkert steeds he...

Citeer:
Alleen al om het feit hoe hij in zijn duistere verleden de boeren in onze omgeving lastig viel met ideetjes over dierenleed wat hij opkomen voor dieren noemt komt aardig overeen met de ideetjes van de partij die Nederland nu rijk is.


Zover ik weet was Volkert vooral met het wetboek in de strijd. Via rechtzaken en met allerlei regels die er gelden heeft die boeren en nertsenfarms aangepakt. Dat was in principe hartstikke goed. Als niemand dat zou gedaan hebben zouden boeren tegen regels in uitgebreid hebben etc.

Jammer dat die Volkert opeens een psychopaat werd... alsof zijn daad de dieren heeft geholpen.. een enorme eikel dus en hij heeft enorme schade aangericht.



Niet opeens !

Hoe hij die boeren lastig viel,..
Was al ziek en niet in principe hartstikke goed.
Je bent doorgedraaid in je principes wanneer je mensen de rust niet gunt snacht en overdag. Wanneer je ze belemmerd hun gewone werk te doen.
Ze zo treiterd dat ze aan de medicatie moeten.
Tot het "hoogtepunt"op die 6 de mei!
Wat nu hartstikke goed??????? Op komen voor dieren kan echt een beetje te ver gaan. Wanneer een je een mensenleven boven die van een dier stelt. Ben je werkelijk de weg kwijt. En niet zo als je zegt in principe goed bezig, Ik walg alleen al bij de gedacht ik krijg dat beeld van Pim Fortuyn echt niet uit mijn geheugen hoor van die 6 de mei.
Nee, dit soort gasten hebben het bij mij echt vergalt. En hoeven bij mij niet te rekenen op welke steun ook.
Zeker niet wanneer ze zelf weigeren tot welke hulp voor het dier ook. Ik heb nu tot 3 maal toe meegemaakt dat de notabene de dierenbescherming dierenhulp weigerd. Ze mij letterlijk een keer gezegd hebben dat ze pas komen wanneer de kat geen poten en geen staart meer heeft dat dit pas erg genoeg voor ze zou zijn. De kat is op weg naar de dierenarts overleden. :cry:

Maar genoeg over Volkert hij is het niet waard om nog maar 1 letter meer over te schrijven .
Elke letter die je aan hem wijd is er 1 te veel. :twisted:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 11:07 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
A3ana schreef:
Niet opeens !

Hoe hij die boeren lastig viel,..
Was al ziek en niet in principe hartstikke goed.
Je bent doorgedraaid in je principes wanneer je mensen de rust niet gunt snacht en overdag. Wanneer je ze belemmerd hun gewone werk te doen.
Ze zo treiterd dat ze aan de medicatie moeten.


Misschien dat het langzaam gegroeid is.. dat kan ik me wel voorstellen.
Maar in principe was wat hij en iig dat Vereniging Milieu offensief deden door misschien wel boeren te belemmeren.. maar wel met de wet aan hun zijde. Het moet toch niet zo zijn dat boeren enzo lekker hun gang kunnen laten gaan en alle wetten overtreden.. toch?

Citeer:
Tot het "hoogtepunt"op die 6 de mei!


Dat is een zwarte dag in de geschiedenis. Ik zag niets dreigends in Pim Fortyun. Volkert blijkbaar wel. Jammer dat Volkert geen respect voor leven heeft/had.

Citeer:
Wat nu hartstikke goed??????? Op komen voor dieren kan echt een beetje te ver gaan. Wanneer een je een mensenleven boven die van een dier stelt.


Het ging erom dat Volkert in eerste instantie (zover ik weet) legaal tegen boeren en nertsenfokkers bezig was met de WET erbij. Dat is lijkt me alleen goed toch?

Maar als je iemand gaat afschieten of geweld gaat gebruiken tegen.. dan ben je niet goed meer..

Citeer:
Nee, dit soort gasten hebben het bij mij echt vergalt. En hoeven bij mij niet te rekenen op welke steun ook.


Er is maar 1 volkert tot nu toe gelukkig.

Citeer:
Zeker niet wanneer ze zelf weigeren tot welke hulp voor het dier ook. Ik heb nu tot 3 maal toe meegemaakt dat de notabene de dierenbescherming dierenhulp weigerd. Ze mij letterlijk een keer gezegd hebben dat ze pas komen wanneer de kat geen poten en geen staart meer heeft dat dit pas erg genoeg voor ze zou zijn. De kat is op weg naar de dierenarts overleden. :cry:


Tsja.. ik ben geen fan van dierenbescherming in vele gevallen. Maar ik weet ook dat er beperkingen zitten in wat DB kan en mag doen.

Citeer:
Elke letter die je aan hem wijd is er 1 te veel. :twisted:


mee eens. Misschien moet het topic dan maar gewoon gesloten worden.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: reactie
BerichtGeplaatst: wo dec 20, 2006 2:06 am 
max schreef:
In oktober 1997 daagde de VNCO de Dierenbescherming voor NCRV's rijdende rechter Frank Visser, vanwege het feit dat de Dierenbescherming met toen als voorzitster Marianne Thieme, nu in de kamer namens de Partij v/d. Dieren, toen al bezig was om de dieren uit de circussen te krijgen, maar de circussen werden toen in het gelijksteld door de rechter.
Dus reden temeer om deze dame in de gaten te houden in de politiek.


Reden van de gelijkstelling door Mr. Visser was dat de geklaagde partij niet de moeite nam om naar de rechtzaak (studio) te komen. Of (sexy) Marianne hier toen voorzittster van was van de DB weet ik niet.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.