Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 6:20 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mar 03, 2007 10:21 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
De Partij voor de Dieren heeft in haar verkiezingsprogramma v.w.b. de verkiezingen voor de Provinciale Staten "Mededogen in alle Staten" o.a. op het gebied van de circussen staan;

De Provincie wendt haar invloed aan om ervoor te zorgen dat in Drenthe (of lees elke provincie) geen circussen met in het wild levende dieren en dieronvriendelijke spelletjes meer plaatshebben.

Ik ben vandaag bij mij in Assen naar een open dag geweest in het provinciehuis en daar stonden ook stands van de verschillende politieke partijen en kreeg o.a. bij de stand van de Partij v.d. Dieren dit maar liefst 20 pagina's tellende rapport mee. Ik heb ook nog een uitgebreid gesprek gehad met een gedeputeerde in de provincie Drenthe van deze partij en hij had er duidelijk geen problemen mee dat paarden wel voor het circus behouden mogen blijven.


Ik heb mij daar ook het boek van Marianne Thieme aangeschaft tegen een voordelige prijs "De eeuw van het dier" met daarin heel veel boeiende leesstof en op het terrein van het circus staat hierin o.a.
"Tienduizenden (wilde) dieren worden ter vermaak misbruikt, tentoongesteld in dierentuinen en de media, belachelijk gemaakt in circussen en gedegradeerd tot spelobject".

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.