Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 7:58 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door België trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Belgisch circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mei 08, 2007 12:40 pm 
Jemig,....... :arrow:

Dit was gewone tour-info tenminste zo bedoeld voor wie er wel heen wil gaat er lekker heen en wie niet die zoekt lekker een circus op waar die zich bij thuis voelt.
Dus kan iemand mij dan uitleggen waarom deze ingewikkelde discussie nodig is?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mei 08, 2007 1:44 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
[quote="Xavier"]Wat is er mis met het CRMM?
Oké, ze veranderen geregeld van programma en samenstelling, maar het programma dit jaar zit proper en mooi in elkaar...
Geen enkele reden dus om ze af te breken...
De familie Malter staat steeds voor een kwalitatief programma...
CRMM,zorgt ervoor dat als zij buiten rijden een goed programma kunnen brengen. Het is een circus met naam en faam in België... Ze hebben een reputatie te verdedigen, en dat lukt ze heel goed dit jaar!
Met topartiesten als Johnny Fischer, Sandrine Beautour en een goede clown als cardini kan het niet mis...

Johnny Fischer is een vreselijke man zonder talent die kleindieren presenteert terwijl zijn moeder met een lelijke pruik op, de assistente speelt,die ontzettend naar doet tegen kleine kinderen achter de schermen, ik weet niet wat in Belgie de norm is voor topartiest maar ik zou mijn kinderen toch liever een goed circus voorschotelen. Maar goed, een persoonlijke mening wordt hier vaak niet gerespecteerd. :roll: een ieder die zich beledigd voelt moet dit bericht maar als niet beschreven beschouwen, maar ik moest het toch even kwijt.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2007 4:12 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 23, 2007 8:03 am
Berichten: 198
Locatie: Lier België
Citeer:
heb dit circus wel eens gezien, ik zou er zelfs gratis niet meer heen gaan, die arme kinderen....


even voor alle duidelijkheid, bovenstaande heb ik nopoit gezegd!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.