Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 30, 2024 8:13 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Voor meer tourinfo kunt u naar de Duitse collega's van Circus-Gastspiele.de



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 9:12 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
Mijn bericht was zeker niet negatief bedoeld, Ik ben nu 4 jaar lid en ben nog steeds zeer tevreden. En als je kritiek
hebt kun je naar de club dagen waarop een gelegendheid is om je mening te uiten, geweldig toch, wel zwak dat je het dan hier moet doen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 9:17 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
jasper bosch schreef:
Mijn bericht was zeker niet negatief bedoeld, Ik ben nu 4 jaar lid en ben nog steeds zeer tevreden. En als je kritiek
hebt kun je naar de club dagen waarop een gelegendheid is om je mening te uiten, geweldig toch, wel zwak dat je het dan hier moet doen.


Maar zo is Quirico

Citeer:
En zo zullen er nog veel meer volgen....


Ik niet .... en we weten jouw punt onderhand ook wel. :roll:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 11:42 pm 
Jasper, ik ben het met jou eens :| maar of ik dit kan bevestigen?? :?:


Martijn, doe je ding....en bedankt dat je mijn punt begrijpt...maar leg eens uit :!: :?:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: wo sep 09, 2009 1:55 am 
jonge jonge, wat een heisa om een mening van een piste redacteur. Mag iemand een mening geven zoals hij dat wil?? Alleen maar positive berichten zou het blad de Piste ook maar zoetsappig, en bevooroordeeld doen maken. Het moet wel een blad blijven wat de waarheid kan schrijven over de bevindingen van een redacteur, zonder dat jan en alleman in de stress schiet. Misschien is dat het wel...zo'n ietwat negatief artikel is voor de lezers van dit vooraanstaand circusblad even een schock, want dat zijn ze niet gewend. wel of niet betalen voor een voorstelling, gratis advertenties oid mogen mijn id geen overweging zijn om verhalen/bevindingen op te krikken of neer te sabbelen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: wo sep 09, 2009 6:30 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Het lijkt inderdaad wel of er alleen maar positief geschreven mag worden. Sommige negatieve berichten die geschreven worden vind ik ook niet kloppen maar het is wel vaak zo dat er alleen maar postitief geschreven mag worden en dat is natuurlijk bull shit. Als je negatief over iets schrijft word je meteen buiten gesloten bij bepaalde zaken of word je bedreigd. Dit gaat natuurlijk nergens over.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2009 4:33 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Er mag gerust met het rapport in de hand geconcludeerd worden dat het welzijn van de olifanten bij Renz Berlin te kort schiet. Maar om gelijk voor te stellen de gemeentelijke politiek aan te schrijven gaat mij persoonlijk veel te ver. Dat kan altijd nog als Renz Berlin er niets aan doet om de verbeterpunten aan te pakken. Ze zouden wel een enorm bord voor hun kop hebben als ze zich de kritiek niet aantrekken.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2009 4:48 pm 
denk dat ze hier bij renz berlin hard aan werken
zodra zich de gelegenheid voordoet lopen de olifanten buiten


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: vr sep 11, 2009 1:32 pm 
Er zal een ''circus''politie in het leven geroepen moeten worden die bepaald welk circus in de stad mag komen te staan. Als een circus zich niet aan de eisen voldoet, mag deze niet komen.

Ik vraag me af hoe Geert Wilders denkt over deze kwestie :D


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: vr sep 11, 2009 1:41 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Quirico schreef:
Er zal een ''circus''politie in het leven geroepen moeten worden die bepaald welk circus in de stad mag komen te staan. Als een circus zich niet aan de eisen voldoet, mag deze niet komen.

Ik vraag me af hoe Geert Wilders denkt over deze kwestie :D


geduld...
eerst eens wachten op het vervolgonderzoek.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2009 1:43 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
heuvels schreef:
gera schreef:
Zowel van Henknel als Quirico wil ik graag de bewijzen zien van jullie beweringen. Ik weet dat het meeste commentaar van Quirico vrij hersenloos is, hij roept altijd maar wat en meestal slaat het nergens op. Ik heb maanden geleden al geroepen dat Quirico wat mij betreft mag verdwijnen van t forum. Als Henknel zich daar zo bij aansluit dan wordt met stelligheid het volgende geroepen: Als de Piste positieve artikelen publiceert is het van circussen waar Pistejournalisten gratis naar binnen zijn gegaan. In circussen waar Pistejournalisten moeten betalen (wat ik me nergens kan voorstellen) daar schrijven ze negatieve recensies over. Ik zie graag binnen de week een aantal artikelen genoemd, met de bewijzen dat daar entree is betaald, en dat het artikel dus negatief is uitgevallen. Zo niet, dan moet Quirico maar tot zijn 80ste van t forum verbannen worden.


Ik wacht ook nog steeds op antwoord van Quirico wie de vermeende schuldeisers van Renz Berlin zijn. Met bewijs uiteraard.

Moet nu niet gekker worden. Wil de schrijver bekend maken wie dan wel die schuldeisers zijn. Schijnbaar heeft hij meer inzicht in mijn adminstratie dan ikzelf.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 8:08 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Het was gewoon "Amsterdamse" bluf van Quirico. Hij heeft enkele weken de tijd gehad om te reageren, maar is niet met de bewijzen op tafel gekomen zodat we deze uitspraak naar her rijk der fabels kunnen verplaatsen. Als alles goed is heeft hij intussen een levenslange ban ontvangen.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 11:01 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
niet overdrijven Ron, tot zijn 80ste...

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 11:02 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Volgens mij is het verstandig deze topic stop te zetten het begint nu alleen nog maar onzin te worden en meer gezeil als normale praat.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 11:05 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Pittige Piste
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 11:08 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Of eerst het verzoek: Graag On-Topic reageren.
Voor wie het niet meer weet: Het gaat over de pittige column van Arthur Hofmeester in De Piste waarin hij flink uithaalt naar Circus Renz-Berlin.

(wellicht dat over enkele dagen het onderwerp kan worden gesplitst en de zaken die niets met het onderwerp te maken hebben worden verplaatst om het weer doorzichtig te maken)

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.