Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 5:05 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Voor meer tourinfo kunt u naar de Duitse collega's van Circus-Gastspiele.de



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circus Krone 2010
BerichtGeplaatst: za mar 13, 2010 9:59 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 12, 2009 11:43 pm
Berichten: 57
Hallo Circus liefhebbers!

Circus Krone start op 15 april zijn tournee van 2010 in Duitsland. Ze beginnen in het zuiden en trekken dan langs de Nederlandse grens omhoog. We hopen natuurlijk allemaal dat ze ook nog een keer op Nederlands grondgebied komen.

In ieder geval komen ze van 26/5 t/m 31/5 in Mönchengladbach en van 2/6 t/m 9/6 in Krefeld (beide 30 minuten vanaf Venlo..)

Groet Ingo vanuit Venray..


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Circus Krone 2010
BerichtGeplaatst: za mar 13, 2010 10:05 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Dat zullen we dan maar eens in de gaten houden.
Krone is een Circus wat ik zeker nog eens gezien moet hebben


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: Circus Krone 2010
BerichtGeplaatst: di mar 16, 2010 7:02 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
krone-fan schreef:
Hallo Circus liefhebbers!

Circus Krone start op 15 april zijn tournee van 2010 in Duitsland. Ze beginnen in het zuiden en trekken dan langs de Nederlandse grens omhoog. We hopen natuurlijk allemaal dat ze ook nog een keer op Nederlands grondgebied komen.

In ieder geval komen ze van 26/5 t/m 31/5 in Mönchengladbach en van 2/6 t/m 9/6 in Krefeld (beide 30 minuten vanaf Venlo..)

Groet Ingo vanuit Venray..



Dat is goede informatie om te horen! Tegen die tijd zal ook wel bekend zijn of ze ons land ook nog IN zullen komen.

Afgelopen zomer vertelde een medewerker van circus Herman Renz mij dat Krone in 2010 ook naar Nederland zou komen (voor een stuk of 4 plaatsen). Aangezien ik dat verder nergens bevestigd kreeg vroeg ik mij af of dit wel zeker was. Afgelopen winter echter, vertelde een medewerker van Kerstcircus Ahoy mij hetzelfde. Twee verschillende bronnen dus!

De huidige (jubileum) show van Krone heeft Nederland nog niet gezien. Ook logischerwijs zou het dus helemaal niet zo vreemd zijn als men, voordat men met het volgende programma komt, het huidige programma nog aan Nederland komt showen.

In ieder geval heb ik begrepen dat als Krone komt de tournee niet meer door Fernand Banning verzorgd zal worden.

We zullen zien.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.