Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mei 02, 2024 12:46 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Voor meer tourinfo kunt u naar de Duitse collega's van Circus-Gastspiele.de



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jul 06, 2010 9:22 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
De IJslandse formatie Euroband neemt deel aan het eerste Gay Circus dat eind september in Amsterdam wordt gehouden. Euroband deed in 2008 in Belgrado mee aan het Eurovisie Songfestival met het stampende disconummer This Is My Life.

Telegraaf-journalist Richard van de Crommert en Wim Peeters van variété-restaurant Casablanca op de Zeedijk organiseren van 23 tot en met 26 september dit nichtencircus op Strand West in de twee kleine circustenten die daar staan.

http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7993

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di aug 03, 2010 7:36 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Nichtencircus komt naar Amsterdam

Het zogenoemde Nichtencircus is vanaf 23 september te bewonderen in de Paradijsvogeltent in Amsterdam.

Het Nichtencicrus is een circus met homoseksuele illusionisten, jongleurs en acrobaten. Ook treedt reptielendompteur Ferry Torrez op. De acts worden door politicus Frits Huffnagel aan elkaar gepraat. Na afloop van de show is er aansluitend een 'Nichtenbal', waar DJ Raf de muziek zal verzorgen.

Speciaal voor fans van het Eurovisie Songfestival zal het duo Euroband vier dagen optreden. Twee jaar geleden vertegenwoordigde het tweetal IJsland op het festival met het electropopnummer 'This Is My Life'.

http://www.at5.nl/artikelen/45737/nicht ... -amsterdam

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di sep 21, 2010 10:09 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
uit het Parool van Jan vd Meulen

Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo sep 22, 2010 9:55 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Het valt me nu eigenlijk pas op. De kaartjes voor het nichtencircus kosten 60 euro per stuk, maar Richard vd Crommert vindt dat geen punt, want er zitten maar 150 mensen in t circus op zo'n avond. Kijk, en dat is waarom journalisten zulke succesvolle circussen hebben, ze kunnen het mooi brengen! En om mooi brengen draait het toch in de circuswereld, dus dat verdient navolging. Ik heb de laatste tijd nergens meer dan 150 mensen gezien in welk circus dan ook, met of zonder dieren! Mijn advies aan alle andere circussen in Nederland: haal die indrukwekkende rijen tribunes weg, plaats er afgerokte tafeltjes, champagne, trakteer op toast en bakjes nootjes, zorg dat er nooit meer dan 150 mensen in je tent kunnen, en vraag 4 keer zoveel entree als dat je normaal zou betalen omdat het exclusief is. En probeer je artiesten in een categorie te zetten, zoals hier gebeurd is met nichten, maar dan anders.. extremer desnoods, gesjeesde Xfactorartiesten, ex-olympiers en andere sporters, adhd-ers, gothics, wao-ers, belastingontduikers of verzin maar wat. Zolang ze allemaal maar t zelfde zijn, en geen mix, zoals nu gebruikelijk is bij de betaalbare circussen. En dan ook nog een bordje bij de kassa: niet geschikt voor onder de 12, dan ben je meteen van dat kinderachtige gedoe af.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo sep 22, 2010 9:23 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Tja, de meeste nichten zijn dinky's dus hebben ook wel wat te besteden. onderweg op het water kom je ze ook tegen op de mooiste boten. maar aangezien ze ook meestal geen kinderen meenemen kan het programma ook wat volwassener.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo sep 22, 2010 11:11 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Hoho, ook hetero's mogen de voorstelling bezoeken.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: do sep 29, 2011 1:37 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2011 6:16 pm 
Offline

Lid geworden op: ma mei 24, 2010 11:36 pm
Berichten: 41
Locatie: Groningen
Waar draait deze Circus om ? Om homo acceptatie in NL ? Ik heb niks tegen de mensen die verliefd worden op hetzelfde geslacht, ik ben daar gelukkig voor afgekeurd geef mij maar een vrouw, de naam vind ik een beetje discriminerend naar het homovolk toe had het dan maar het '' Roze Circus'' genoemd of ''the Rainbow Circus'' ( Denk aan de regenboogvlag) maar '' Nichten Circus'' wie dat verzonnen heeft ?
Sorry van mijn mening trouwens, maar stiekem vind ik het wel humor hebben ze ook nog een eigen circus.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 9:14 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Circus Charles Knie heeft in diverse grote plaatsen ook : The Gay Circus Night.
in Barcelona enkele jaren terug was er ook Gay Circus Festival.

Heel nieuw is het niet, het is gewoon een trend uit andere landen voortzetten.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 6:00 pm 
Offline

Lid geworden op: ma mei 24, 2010 11:36 pm
Berichten: 41
Locatie: Groningen
Een trend voortzetten is een leuk plan,blijkbaar had het circus van Charles Knie wel een goede naam bedacht,
die naam sloeg aan, net zoals in Barcelona dat soort namen moet je hebben, dat trekt volwassen publiek vind ik persoonlijk.
De naam '' Nichten Circus'' vind ik persoonlijk goedkoop klinken en tevens discriminerend naar het homo volk toe,
het zal wel een goed een circus zijn, homo's hebben smaak en weten wat echt feesten is, en van dat prijskaartje 60 euro verwacht ik ook kwaliteit wat ik ook bij Hans Klok had bij Circus Hurricane met High.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 6:14 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Volgens mij hebben nichten de naam van het circus zelf verzonnen. Er zijn 10-tallen "scheldwoorden" en daarvan is nicht de minst erge. Verdere discussies hierover graag in keuvel en prietpraat.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.