Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo apr 24, 2024 4:59 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Voor meer tourinfo kunt u naar de Duitse collega's van Circus-Gastspiele.de



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 8:13 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
maar circus achterhoek zet hier een bericht neer in de context van dat ze dat niet doen.
dan had hij beter kunnen schrijven
zou het circus sieren als ze hier ook een bijdrage aan zouden leveren. maar ja misschien doen ze dat al

en didier je mag hier geen reclame maken voor andere forums


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 8:47 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Dan mag je mij eens uitleggen waar c@a dat schreef.

Zijn woorden: "Zou ze netjes zijn als het circus hieraan ook een bijdrage levert of het volle bedrag voldoet."

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 9:24 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Bas-Roest schreef:
maar circus achterhoek zet hier een bericht neer in de context van dat ze dat niet doen.
dan had hij beter kunnen schrijven
zou het circus sieren als ze hier ook een bijdrage aan zouden leveren. maar ja misschien doen ze dat al

en didier je mag hier geen reclame maken voor andere forums


????? volgens mij schrijf ik iets anders en suggereer ik niks !! Ik schrijf alleen dat het zo netjes zou zijn dat het circus ook mee betaald en schrijf nergens dat ze dit niet doen of ook niet van plan zijn dit niet te doen! Hier kan ik niet over oordelen want dit weet ik niet. Dus heer Roest geen dingen verdraaien svp.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 9:57 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Ron_Mikkenie schreef:
Zonder dat te weten mag je gerust aannemen dat het de laatste keer is dat de eigenaar van die hal een circus laat overwinteren als er geen goede afspraken zijn gemaakt over de kosten. Ook als die kosten pas later aan het licht komen, zoals nu is gebeurd.

Je kunt wel ver gaan voor een hobby, maar er zijn (financiële) grenzen.


Het was sowieso de eerste en de laatste keer dat daar circus zou komen te staan in de winter.
De hal wordt volgens mij dit jaar nog gesloopt waarna er huizen ofzo gebouwd worden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 4:17 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Bas-Roest schreef:
Didier schreef:
En ik ken nog wel een forum op dit gebied, nee, daar is het een drukte van jewelste!!
hier op dit forum gebeurd soms dagen niks.


Beste meneer Roest,

Ik zou zeggen: noem een dag en u wint de hoofdprijs!

En reclame? Dat zie ik toch anders....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog wel iets over de kwestie zelf.
Het zou om te beginnen voor veel duidelijkheid zorgen wanneer we enig inzicht kregen in de gespecificeerde rekening. Als dat ontbreekt zou ik heel snel klaar zijn.
Tenzij ik andere belangen heb en de gemeente noodgedwongen moet sponsoren.
Misschien is het wel een late aanslag toeristenbelasting, of een rekening voor afgevoerde stro en uitwerpselen.
Geen idee.
En behalve een professor hebben we hier nu ook een dominee. Die vindt dat het netjes zou zijn wanneer het circus (mee)betaalt aan de bewuste kosten.
Bewuste kosten? Onbewuste kosten zult u bedoelen!
En ik weet nog wel een heleboel andere dingen die netjes zouden zijn!

Maar ik denk dat we ons allemaal weer eens nodeloos druk maken. De gastheer en de circusdirectie hadden een prima band en het zal dus allemaal BEST wel goedkomen!

(Nog wel een vraagje, ook in verband met andere zaken: wanneer meldt zich hier eens iemand die rechten heeft gestudeerd en zich in zou willen zetten in geval van juridische zaken aangaande de circuswereld? Lijkt me erg handig... Wil ik best coördineren...)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2012 8:19 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
http://www.zuidfriesland.nl/evenementen ... ar-lemmer/

LEMMER – Met de jubileumshow ‘Il Circo Tradizionale’ brengt Circus Renz International van 10 tot en met 13 mei een bezoek aan Lemmer. Het grote tentencomplex wordt opgebouwd op de Plattedijk bij de ijsbaan.

10 t/m 13 mei

Donderdag om 19:00
Vrijdag om 16:15 en 19:00
Zaterdag om 15:00 en 19:00
Zondag om 14:00

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2012 9:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
Aparte locatie ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Het ligt dichtbij Hotel Iselmar maar toch buiten het dorp.

Ik zag vanmiddag al wat borden hangen ( En ookal een anti-dieren in het circus a4tje met een link naar wilde dieren de tent uit bij de Poiesz. :roll: )


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2012 9:34 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Hoe bedoel je? Is een reclamebord overgeplakt met info over wilde dieren de tent uit? Zo ja, laat het circus hier alsjeblieft aangifte van doen. Dan kunnen die gasten van wddtu eens worden aangepakt. Zonder aangifte kunnen politie en justitie helaas niets doen.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2012 9:39 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
Nee gewoon bij de supermarkt op het prikbord naast alle ''vermiste katten'' en oude fietsen te koop briefjes hangt weer een anti-circus a4tje met wat informatie over hoe de dieren mishandeld zouden worden etc.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 7:19 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Gemeente komt met geste aan circus

Auteur: door Jessica Fiks | vrijdag 11 mei 2012 | 06:20

DALFSEN/NIEUWLEUSEN - Circus Renz International hoeft van de gemeente Dalfsen geen huur te betalen ter compensatie van de rommelige gang van zaken.
Het circus is niet zo blij met al het gedoe rondom het terrein waar de tent moet komen.

"Niet handig geregeld", zegt woordvoerder Martijn Hendrixz. Het circus is naar Nieuwleusen verplaatst, nadat bekend werd dat het tegelijk met de DAMOVO feesten zou zijn. Werknemers van Circus Renz International bekeken dinsdag het terrein aan de Ruitenborghstraat waar de tent zou komen te staan. Hendrixz: "We kregen te horen dat we achteraan het veld moesten opbouwen. De tent zou onzichtbaar zijn omdat tegelijkertijd de DAMOVO feesten worden gehouden en de wagens van de kermisexploitanten daar staan."

Twee evenementen op één terrein is voor beide organisaties niet wenselijk. Het circus was bereid een andere plek in te nemen. Die plek werd aan de Bosmansweg gevonden. "Een paar uur later kregen we alweer telefoon. Daar vond ook al een evenement plaats", verzucht Hendrixz. Er werd verder gezocht en uiteindelijk staat de tent volgende week op de nieuwe parkeerplaats aan de Julianalaan in Nieuleusen. Daar is alleen geen water en stroom, het circus moet daar voor zorgen. Ook de al gedrukte 15.000 flyers, posters en ander promotiemateriaal wordt opnieuw gedrukt.Een kleine acht weken geleden vroeg Renz de vergunning aan. "De gemeente wist toch ook wel dat er twee evenementen op dat terrein waren.Dat hadden ze ons beter kunnen zeggen", aldus Hendrixz. De gemeente Dalfsen betreurt de gang van zaken. "We snappen de problemen en hebben daarom besloten geen huur aan het circus te vragen voor die vijf dagen. Ook mogen ze reclameborden gebruiken. We hopen dat beide evenementen veel bezoek krijgen, daar is iedereen bij gebaat", laat woordvoerder Linda Westerkamp weten. Hendrixz waardeert deze geste van Dalfsen.

De voorstellingen zijn van 16 tot en met 20 mei op de parkeerplaats aan de Kon. Julianalaan. Donderdag om 19.00 uur, vrijdag om 16.15 en 19.00 uur, zaterdag om 15.00 en 19.00 uur en de laatste voorstelling is zondag om 14.00 uur. Kaarten kunnen elke morgen tussen 11.00 en 12.00 uur en een uur voor elke voorstelling aan de kassa worden gekocht.

bron: http://www.destentor.nl/regio/vechtdal/ ... circus.ece

[En het blijft voor journalisten toch wel moeilijk om namen goed te typen. :wink: ]

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 10:37 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Het zal de Russische versie van mijn naam wel zijn. =o=


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 4:53 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
Straks ff naar het circus hiero met de Canon camera,
En dan morgen naar de laatste voorstelling met m'n zus en de Nikon mee.

Had nog geen tijd gehad om te gaan helaas anders had ik van de week al wel geweest.
Heb er zin in, ik post later nog wel wat foto's.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 7:19 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
MartijnH schreef:
Het zal de Russische versie van mijn naam wel zijn. =o=

Met Mickeny kun je ook alle kanten op... :clown

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 10:39 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Met HØvelz ook hoor :clown

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jul 24, 2012 8:53 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Van 1 t/m 12 Augustus staat het Circus Renz International in Den Haag op het Malieveld.

1 augustus grote premiere om 19:30
Dagelijks voorstellingen om 16:00 & 19:30
Zondagen om 14;00 uur

www.renz-international.nl


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.