Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 10:43 am

Alle tijden zijn UTC+01:00


Forumregels


Voor meer tourinfo kunt u naar de Duitse collega's van Circus-Gastspiele.de



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr mar 02, 2012 1:32 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Tickets voor de Antwerpse voorstellingen kosten tussen de 44 en 203 euro voor volwassenen en tussen 32 en 144 euro voor kinderen. De voorverkoop start op maandag 5 maart

dan mag je daar nog reservatiekosten bij tellen en eventueel de kosten om de tickets op te sturen per post: aan het sportpaleis is parkeren moeilijk en duur
en als dan ook nog een de lotto arena en het sportpaleis wat te doen hebben tegelijk is parkeren helemaal een ramp
dus kan je concluderen dat je minimum 50 euro moet uitgeven en dan heb je de minst goede plaatsen!!

om het op zijn vlaams uit te drukken: Allo Kroket!! :shock:

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr mar 02, 2012 3:04 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Dat klopt precies. Zie ook de eerdere discussie hierboven over Amsterdam waar ze voor Antwerpen komen.
Iets minder dan 50 euro per kaart was ik kwijt. Maar echt slechte plaatsen hebben ze niet hoor. Wacht maar even met reserveren tot ik op 6 april geweest ben.
Dat is Goede Vrijdag, dus dat belooft!

Wel kunnen leden van de fanclub nu al in de voorverkoop reserveren. Lidmaatschap is gratis en je kunt je online opgeven.

Beste mooie clown, ik zag de eerste drie stukjes van de film, prachtig, werkelijk prachtig, zal het daar ook nog wel even melden als ik het niet vergeet, en zoek nu tijd om de rest te zien. Wat hebben we veel gemist...., vroeger ging ik wel eens mee naar het Sportpaleis. Goed, dan logeerden we in Antwerpen. Maar vervoers- of parkeerproblemen hoef je helemaal niet te hebben hoor, volgens mij (tenzij het veranderd is) stopt de tram er voor de deur! En rechtstreeks vanaf het station. Wil je nog makkelijker en goedkoper?

Ja ik heb een neefje en die ging een keer naar een houseparty in het Sportpaleis. En hij parkeerde zijn auto in de buurt. Naar later bleek voor een inrit. Dom natuurlijk. En weggesleept. Moest zijn moeder midden in de nacht vanuit Noord-Nederland met 400 gulden helemaal naar Antwerpen rijden! En dat is best ver als je net wakkergemaakt bent en ook nog niet zo een ster in het vinden van de weg....
Dus dat moet je maar niet doen....

Ha, en ik kende de directeur ooit een beetje. Maar die zal er al wel niet meer zijn denk ik. Die heette Boudewijn van zijn achternaam, makkelijk te onthouden, net als de koning!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mar 03, 2012 11:51 am 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Bijna goed, meisje hoor, toch een kleine correctie. Waarbij ik overigens niet weet of ze Belgen evenveel gaan laten betalen dan Hollanders. Want zelfs artikelen in de Hema vermelden al wel eens verschillende prijzen voor eigenlijk hetzelfde land. (Dit is een grapje hoor, want wij hier kunnen helemaal niet zo lang zonder regering!)
De goedkoopste kaarten in Amsterdam zijn, inclusief kosten, net onder de € 40,-. Dat scheelt alweer snel een paar consumpties! Dit geldt niet in het weekend, dan is er op alle plaatsen een toeslag van € 5,-.
De meest gangbare plaatsen, op de grote tribunes aan weerszijden, kosten € 74,-.
Zo, weten onze lieve Zuiderburen waar ze voor moeten sparen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mar 03, 2012 12:24 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Dat is nog steeds zo trams en bussen stoppen netjes aan de deur.
die zitten op dagen dat er voorstellingen zijn uiteraard wel overvol.

de parkingproblemen rond het sportpaleis zijn alleen maar groter geworden:
er staat nou ook nog een iets kleinere zaal naast.
en als die tegelijk wat hebben dan staat er een hele file en is het daar een verkeersramp!
dus ook nog eens CDS erbij in hun eigen chapiteau en het word een verkeersfeest daar rond de buurt van het sportpaleis

Echt slechte plaatsen hebben ze inderdaad niet, maar als je achteraan zit komen de dingen als die groteske make up ontwerpen enzo echt niet tot hun recht.

Heb het een keer live gezien en laat het toch maar passeren: voor de rest word elk programma tot in den treure herhaald op TV ( meestal rond kerst)
veel goedkoper en je ziet de details nog beter ook: in het geval van CDS vind ik dit een betere optie.

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mar 17, 2012 7:15 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Is men al aan het opbouwen te Amsterdam?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mar 17, 2012 8:12 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Circusboy schreef:
Is men al aan het opbouwen te Amsterdam?


Ja de tent staat inmiddels.

Bron: foto's op Themepark.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mar 24, 2012 1:32 pm 
Offline

Lid geworden op: za nov 27, 2010 4:12 pm
Berichten: 3
Ben eigenlijk niet zo'n Soleil fan, maar zag Corteo in Valencia en het is werkelijk een SCHITTERENDE voorstelling. Meer circus dan ooit, lachende fantastische artiesten, origineel, verrassend en een spektakel. Ja de prijzen zijn niet mals, maar dat zijn de prijzen van een grote musical ook niet, en deze Soleil productie overtreft die kwa aantal (eerste klas) medewerkers. Ik zou zeggen, sparen en gaat dat zien!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 7:14 am 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Alvast voorstellingen vanaf 3 juni t.e.m 22 juli te Antwerpen aan het Sportpaleis !! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 2:10 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Circusboy schreef:
Alvast voorstellingen vanaf 3 juni t.e.m 22 juli te Antwerpen aan het Sportpaleis !! :clown


3 juni zal de aankomst wel zijn want dit weekend spelen ze volgens mij nog in Amsterdam.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 3:19 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Beste liefhebbers:

Hier dan de waarheid, ze staan in Antwerpen vanaf woensdag 13 juni tot en met zondag 12 augustus.
De juiste aanvangstijden komen binnenkort op Circusweb, met dank aan meneer Heuvels.
Net als in Amsterdam maken ze de speelduur in etappes bekend, om te voorkomen dat iedereen gaat denken 'Oh, dat kan nog wel'.
Waardoor er in het begin maar weinig kaarten verkocht worden. En iedereen het later weer vergeet.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 6:04 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Zal nog wel ff duren voor het in de agenda staat.... sjaak is tegenwoordig druk met andere dingen =o= :mrgreen: :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 8:44 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
MartijnH schreef:
Zal nog wel ff duren voor het in de agenda staat.... sjaak is tegenwoordig druk met andere dingen =o= :mrgreen: :lol:

Tsja het klopt dat ik meer hobbies heb. Een boot die moet varen en een nieuwe lieve vriendin. Ik probeer de hobbies zo veel mogelijk te combineren. Gelukkig komen er een paar mooie circussen naar Rotterdam. En de agenda probeer ik natuurlijk zo snel mogelijk aan te passen. Gelukkig sturen de betere tourmanagers mij de tourdata toe (bedankt..), en die plaats ik direct. En op het forum geven sommige leden mij ook diverse tourdata op een presenteerblaadje (bedankt..). Tourdata die mij niet automatisch bereikt, moet ik zelf opzoeken dus dat duurt wat langer..

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 10:19 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
circusmeisje schreef:
De juiste aanvangstijden komen binnenkort op Circusweb, met dank aan meneer Heuvels.

Bij dezen, met dank aan het presenteerblad van Circusmeisje:
http://www.deleeuwtekstbureau.nl/agenda ... anguage=nl

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jun 14, 2012 6:01 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Leuk wel dat je hier na wel heel lang zoeken de datums van Cirque du Soleil in Antwerpen kan vinden.
Maar jammer dat het niet lukt om ze bij de info op Circusweb te zetten.
Daar staat dat de gegevens niet gevonden kunnen worden.
Kun je zeggen: Antwerpen is toch geen Nederland. Dat klopt, maar swinters staan er ook genoeg Belgische voorstellingen op.
En Cirque du Soleil is toch wel wat anders dan een gewoon circus en voor veel mensen in het zuiden is Antwerpen naast de deur.
Voor als ze Amsterdam gemist hebben of nog een keer willen.

Zondag 3 juni was de laatste voorstelling in Amsterdam.
Weten jullie wel dat ze eigenlijk niet eens in Amsterdam stonden maar in Duivendrecht.
Maar dat staat natuurlijk wat minder.
Ze hebben er 88 voorstellingen gespeeld en ik ben er 2 keer heengeweest.
Ik vond het werkelijk fantastisch en ga misschien nog wel een keer in Antwerpen!

Jammer dat er hier zo weinig over te lezen was.
In het begin heel fanatiek over de opbouw en daarna maar een paar reacties.
Want er waren best dingen die je je af kon vragen, zoals: waarom hebben al die vrachtwagens Nederlandse nummerborden?
Of: werken er ook Nederlanders?
Een beetje antwoord heb ik wel gevonden: er werken 5 Nederlanders in vaste dienst waaronder de loodgieter.
En van die wagens zal wel iets met de belasting of een Nederlands transportbedrijf te maken hebben, dat weet ik verder niet.

Gisteren, 13 juni, begonnen ze dus in Antwerpen naast het Sportpaleis.
Hoewel het op hun site wat moeilijk te vinden is, dat was in het begin in Amsterdam ook zo, blijven ze daar t/m 12 augustus.
Er zijn daar 69 voorstellingen.

Vooral naar toe gaan hoor, dit is echt de allermooiste voorstelling die ze ooit hebben gemaakt!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.