Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 10:04 am

Alle tijden zijn UTC+01:00


Forumregels


Voor meer tourinfo kunt u naar de Duitse collega's van Circus-Gastspiele.de



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2014 4:22 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Dat laatste doen ze niet zo gauw, dat schreef ik al eens eerder. Ze hebben een verzekering in Duitsland en de taal is natuurlijk ook een barrière. In je eigen taal is het altijd makkelijker iets uit te leggen.

Een correctie op wat ik gisteren meldde: de site is op dit moment gewoon weer actief!
Daarop valt nu te lezen dat er getourd gaat worden in het Roergebied, dan ben je nooit verder dan een uur rijden vanaf Keulen.
Dat zal voor zo'n familiecircus wel improviseren worden, zowel wat de voorstelling als het eten betreft!
Invalsters kunnen zich aanmelden...... (maar dat staat niet op de site hoor!)

De site meldt verder dat ze naar verwachting eind augustus weer op Nederlandse bodem terug hopen te keren.
Dat houdt wellicht verband met de voorbereidingen voor het al eerder aangekondigde Kerstcircus in ons land.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do mei 08, 2014 10:12 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
in september gaat Bellmondo naar Eindhoven
http://www.vvveindhoven.nl/en/agenda/ev ... mondo/1174

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do mei 08, 2014 4:11 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Oh yes, hot and breaking news out of this great (bulb-)city where the local government know almost everything about the Circus!

(And the already given permit to Circus Renz International -at another time and another place- was recently withdrawn for various reasons)

If we may believe the local Tourist Information this obviously well known Bellmondo-circus comes instead of the famous Dutch Circus Herman Renz!

Luckily this sensational news is brought to us in English, so the local inhabitants will never know nor understand!!!!!!!!!!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do mei 08, 2014 7:46 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Géén Renz International in Eindhoven helaas.... de gemeente Eindhoven vond het nodig alles opnieuw te behandelen waarna een onafhankelijke notaris in het voorjaar en najaar één groot circus heeft getrokken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr mei 09, 2014 3:33 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Het voorjaar is bijna voorbij, ik kan me geen groot circus in Eindhoven herinneren.
En dat GROTE circus in het najaar moet dan Bellmondo worden? Ten koste van Herman Renz? Lijkt me stug!
Ik zag ergens anders dat Renaissance ook in de race was voor de Karpendonkse Plas.....
Africa on Tour in Eindhoven misschien?

En kijk eens aan, een trekking door een notaris! Ja, dat is de enige manier die overblijft wanneer er echt niemand in die stad verstand van zaken heeft.....!
We moeten het CDA ter plaatse maar vast gaan waarschuwen, want ook Bellmondo heeft hele enge dieren heb ik begrepen.....
Of was het nou een enge dierentemmer?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr mei 09, 2014 8:37 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Het tijdsvak loopt volgens mij tot en met juni waar het mogelijk is en ga er zeker van uit dat op korte termijn een circus in eindhoven zal staan.

Géén herman renz , géén renaissance (deze deed niet eens meer mee in de kansmakersronde).... voorjaar 1 circus en najaar Bellmondo.
Betere bron bestaat niet als de brief die bij mij op de deurmat viel vorige week.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mei 13, 2014 3:10 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Jaja, tenzij het beleid ter plaatse binnenkort weer eens veranderd, want daar kunnen ze wat van aldaar!
Bovendien: een nieuwe raad en college, dus wie weet.......


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.