Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 10:57 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00


Forumregels


Voor meer tourinfo kunt u naar de Duitse collega's van Circus-Gastspiele.de



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jul 19, 2019 11:39 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Zeer jammer is dit! Het artikel van Circusweb.nl:

Het met veel Bombarie aangekondigde Circus in the Summer van producent Alfons Borm is na één speelplaats al weer gestopt. Het zat van het begin af aan niet mee, de meeste artiesten werden al voor de tournee start gewijzigd en het lukte niet om de voorverkoop op gang te brengen, ook een publiciteit stunt met Bert en Ernie mocht niet baten. Het volle vertrouwen wat Alfons Borm van te voren had is helaas voor de ervaren ondernemer niet op het verwachte succes uitgelopen.

Via zijn facebookpagina laat Alfons Borm zelf weten dat hij stopt met het project Circus in the Summer.

Hij schrijft op Facebook het volgende;

Citeer:
“Het zou zeer laf zijn om niets meer te zeggen maar ons circus loopt niet.

De eerste plaats was Elburg met 23 betaalde kaarten in twee voorstellingen. Voor Anna Paulowna vandaag en morgen waren 3 kaarten in de voorverkoop verkocht met 100 borden in een straal van 5 km , Facebook sponsor reclame en een groot stuk op de voorpagina van de krant afgelopen woensdag .

Volgende week Katwijk en Noordwijkerhout tevens geen kaartverkoop.

De stekker gaat dus uit dit project.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jul 20, 2019 2:25 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ondertussen op de site van dit circus:


Het super SUMMER circus maakt momenteel een zegetocht door Nederland. Mensen staan in de rij om onze show te zien.

Afbeelding

Ten eerste omdat de recensies zeer positief zijn, ten tweede onze zeer aantrekkelijke toegangsprijs van 14 euro per kaartje inclusief de online korting, maar het allerbelangrijkste is toch het feit dat wij een sfeer creëren die zijn weerga niet kent.
Een combinatie van prachtige circusacts die samengaan met de presentator Borm Alfons die vooral de harten steelt het kinderpubliek.

Een uitje voor het hele gezin, een show die bijna twee uur duurt. We bieden een voorstelling met een hoog tempo en prachtige muziek.
Bovendien willen de ogen ook verwend worden en daarom fantastische licht effecten.


Afbeelding

Een circusvoorstelling is meer dan alleen circusacts zo vinden wij van het topcircus.
Het moet een gebeuren zijn wat je jezelf na tien jaar nog steeds herinnerd, en daar zijn wij in geslaagd. En dat loont.
Niet voor niets stromen onze shows vol met mensen die samen met hun kinderen een echte beleving meemaken.

In de zomer bestaat onze show uit Top jongleur Nigel Voets, de beroemde Afghaanse ballonnenartiest Nasib Armaan, De Martinos met een levensgevaarlijke metershoge glasbalance de kolderieke clown Billy Broadway,
Borm Alfons met zijn ongekend komische buikspreekpoppen en master illusionist Winfried.
Daarnaast nog diverse acts die het geheel tot een onvergetelijke gebeurtenis.

Enkele uitspraken van onze bezoekers

- Mevrouw Verbeek uit Elburg: hoe krijgen jullie het voor elkaar om mijn kids zo te boeien. Ik zag de glossen op hun wangen.
- Mevrouw Tillenaar uit Dronten; Ik hou helemaal niet van circus maar ik ben om. Als ik dit eerder had geweten zou ik vaker zijn gegaan in mijn leven.
- Nash uit Zevenaar : supergaaf en wat is die buikspreker knetter.
- Mevrouw Molenaar uit Enkhuizen : Wat Julie na afloop doen heb ik nog nooit gezien. Alle kinderen allemaal gratis foto's geven en iedereen een hand en ik zal zelfs een zoen.
- Mevrouw Van Halen uit Biddinghuizen: ik heb mijn kinderen nog nooit zo betrokken gezien.
- Linda uit Elburg ; Dit was het helemaal en wat kon die gozer nog mooi zingen ook.
- Meneer Hardeman uit 't Harde : Ik had helemaal geen zin maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het geld driedubbel waard.
- Nigel uit Heemskerk: Ik ga morgen weer
- Syb uit Heemskerk : ik wordt ook illusionist, mag ik Winfried helpen.
- Mevrouw Amara ; we hebben zo genoten. Heel heel erg bedankt.
- Linda uit Dronten ; Top, gewoon top
- Tim uit Dronten : Mijn droom is ook om een circus te hebben
- Kelly uit Oldebroek : Ik wilde eerst mannequin worden maar nu wil ik circusprinses worden
- Mevrouw Abdoelghaan : mijn kinderen zijn vermaakt. Daar gaat het om. Oh sorry. Ik vond het zelf ook superleuk.

EN WAAROM WETEN WIJ DIT ?

Omdat we na afloop echt afscheid nemen van ons publiek. Persoonlijk.
Wij zijn dankbaar dat u naar ons komt kijken .


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jul 20, 2019 2:29 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
23 bezoekers in Elburg? Terwijl er 500 kaarten à € 5,- af te halen waren?
De enige oorzaak die ik zou kunnen bedenken is dat zowel in Elburg als Anna Paulowna slechts enkele weken geleden een ècht circus heeft gestaan.
In de laatste plaats is Borm zelfs wezen kijken en kwam er enthousiast weg. Hij noemde het een voorbeeld voor wanneer hij met een tent zou gaan reizen.
De locatie in de Noord-Hollandse plaats is amper 8 minuten lopen van het theater waar hij zou komen.

Dit gun je echter niemand. Bijzonder jammer dat het zo is gegaan.

Kan geen facebooksite vinden waar dit nieuws op staat. Ook nergens een link.
Dus of het wel waar is mag je nog altijd betwijfelen.
Borm beheert tig facebookpagina's, de een soms nog maffer dan de andere.
Maar noch de persoonlijke op zijn naam als die gelieerd zijn aan dit circus en aan zijn roeping als buikspreker (inclusief fanclub, waar bleven de leden....?) meldt ook maar iets over de teloorgang.
Dus wie weet....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jul 24, 2019 3:22 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
De tekst over het stopzetten van dit circusproject is inmiddels alweer verwijderd.
Want de plannen zijn gewijzigd: Borm gaat (gewoon) door, zij het in afgeslankte vorm!
Solo, om precies te zijn. Met de Camping Circus Show. Vanaf aanstaande vrijdag t/m 20 augustus op 17 plaatsen c.q. campings.
Want daar is in deze tijd uiteraard het publiek te vinden!
Plaatsen zijn nog niet bekend gemaakt, en het is de vraag of dat wel gaat gebeuren.
Voorstellingen dagelijks om 19.00 uur, entree € 7,-.
Hij heeft er zin in, want: HEERLIJK en... brood op de plank!, zo laat hij weten.

Overigens, net als eerder voor het gestrande circusproject, te vinden op een BESLOTEN facebooksite.
Lijkt me niet echt handig wanneer je zoveel mogelijk belangstellenden wilt bereiken....

Ook op de eigen site nog geen spoor hiervan.
Wel vond ik daar:

Sorry, u heeft geen bevoegdheden om deze pagina te bekijken

Summer Circus langs campings en kleine theaters

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.

Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Cras consequat magna ac tellus. Duis sed metus sit amet nunc faucibus blandit. Fusce tempus cursus urna. Sed bibendum, dolor et volutpat nonummy, wisi justo convallis neque, eu feugiat leo ligula nec quam. Nulla in mi. Integer ac mauris vel ligula laoreet tristique. Nunc eget tortor in diam rhoncus vehicula. Nulla quis mi. Fusce porta fringilla mauris. Vestibulum sed dolor. Aliquam tincidunt interdum arcu. Vestibulum eget lacus. Curabitur pellentesque egestas lectus. Duis dolor. Aliquam erat volutpat. Aliquam erat volutpat. Duis egestas rhoncus dui. Sed iaculis, metus et mollis tincidunt, mauris dolor ornare odio, in cursus justo felis sit amet arcu. Aenean sollicitudin. Duis lectus leo, eleifend mollis, consequat ut, venenatis at, ante.


Nee, dat hoeft u niet te vertalen. Het betekent zoveel als: de juiste tekst moet nog worden toegevoegd.

En dat kijkverbod geldt uiteraard alleen maar voor mij persoonlijk......


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.