Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 8:00 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Hans Klok terug in de kast?
BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2007 1:03 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Pamela Anderson adviseerde Hans Klok om ‘hetero te zijn’
Katern STIJL

Toen goochelaar Hans Klok in een Amerikaanse radioshow aangaf hetero te zijn, was dat in Nederland reden voor verbazing. De openlijk homoseksuele illusionist gaf later aan dat zijn uitspraak een missertje was, maar naar nu blijkt, deed hij zijn uitspraak op advies van assistente Pamela Anderson.

“’Je moet in Amerika de komende twee jaar gewoon hetero blijven’, zei zij. ‘Het nieuws dat je homoseksueel bent, valt in dit conservatieve land nu eenmaal anders dan bij jullie’”, zo citeerde Klok zijn assistente in De Telegraaf.

Marketingkoningin

Afbeelding

Klok ontkende dat hij homo was toen hij in juni geïnterviewd werd in de radio-talkshow van ‘shockjock’ Howard Stern. "Ik ben hetero", zei hij toen, waarop Pamela (foto) toevoegde dat zij en Hans gezoend hadden.

Klok noemt Anderson zijn 'marketingkoningin', omdat de ster volgens hem precies weet hoe ze media-aandacht moet genereren voor zijn show.

"Hoewel dat nergens in haar contract staat, doet Pamela steeds heel knuffelig met me. Ze ligt tegen me aan als we ergens naar toe gaan, zegt dat ze verliefd is op een grote blonde man die goed kan pokeren. En vertelt dan vervolgens dat ik zo goed kan pokeren", lacht hij. "Dat is Amerika hè. Show."

http://gay.nl/article/10710/Pamela_maakte_Hans_Klok_hetero_

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.