Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do apr 18, 2024 8:30 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 04, 2020 4:33 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Even een dwaalspoor.
Elders op Circuswereld worden bezoekers al geruime tijd op de hoogte gehouden van wielernieuws.
Dat kwam aanvankelijk door één bovenmatig presterend mannetje, dat bijna geheel toevallig CIRCUS op zijn tricot had staan.
En iemand vond dat in feite (ook) reclame voor het echte circus zoals wij dat allen kennen...
Er waren pogingen dat af te doen als 'vergezocht'. Dat kan zo zijn, maar er kwamen ook meer begripvolle reacties.
En zo is het natuurlijk ook: baat het niet, het schaadt vast niet!
Bovendien bleken er aardig wat circusliefhebbers ook een zwak voor wielrennen te hebben.
Het genoemde mannetje verkaste naar elders, maar CIRCUS werd hoofdsponsor van een al bestaande ploeg.
En dus liftten we vrolijk mee.....

Het in zekere zin buitenbaarmoederlijke onderwerp bestaat na tweeënhalf jaar nog steeds.
Nog altijd met redelijk ruime belangstelling, we naderen de 25.000e bezoeker!

De kans was groot dat u dit onderwerp tot dusver links liet liggen. Omdat u het maar onzin vond of omdat die mooie sport u geen bal interesseerde.
Dat kan en mag, genoemde bal interesseert mij dan weer minder....
Zo heeft een ieder zijn of haar voorkeur(en)....

Reden voor dit losgekoppelde bericht is een foto van gisteren, gemaakt tijdens een prijsuitreiking in Italië.
Waar een renner van genoemde ploeg een prijs in ontvangst neemt terwijl hij een wel heel fraai mondkapje draagt.
In de buurt van Milaan ook nog, één van de eerste brandhaarden, dus dat lijkt me niet onterecht.

Nou haat ik persoonlijk die dingen, ondanks dat ik er dagelijks mee te maken heb.
U kent de argumenten: minder goed kunnen ademen, een beslagen bril, niet eten of drinken in het OV, maar bovenal de schijnveiligheid.
Want echt functioneren doen die afgekeurde dingen dus niet.
En vreemd genoeg hoeven kinderen, als zijnde de grootste verspreiders, ze in het OV dan weer niet op!
Voor ons geen verrassing, zulke dingen, tenslotte waren ze in Den Haag ook op circusgebied al wel eens danig het spoor bijster!
Zoals in september 2015....

Maar toen ik deze zag: mijn hart sprong open! Want wie wil er nu geen mondkapje waar CIRCUS op staat?
Ik in ieder geval wel, en ik zal proberen er een aantal te regelen.
Want te koop op de site van de ploeg zijn ze op dit moment althans nog niet.

Mooie promotie ondertussen: iedereen die je tegenkomt laten zien dat HET CIRCUS nog altijd bestaat!
Een prachtige vorm van mond-op-mond-beademing!
Dat dit virus zich wereldwijd en kamerbreed verspreiden moge!

De betreffende foto:

Afbeelding

En het genoemde onderwerp vindt u hier, mocht uw belangstelling alsnog gewekt zijn: https://circuswereld.nl/phpBB3/viewtopi ... =19&t=8445

Dat wordt dan wel even inscrollen en voornamelijk de mooie foto's bekijken, want we zijn al op pagina 13 na 194 berichten!
Zo gepiept hoor! U mag uiteraard ook gewoon 'achter aansluiten'...

Het kan aan mij liggen, maar dit is het eerste mondkapje dat ik tegenkwam met reclame er op.
Daar ligt een aardig flink terrein braak dus......
De slimme vogeltjes zullen het wel snel gaan ontdekken.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di aug 04, 2020 7:00 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1147
Het kan aan mij liggen, maar dit is het eerste mondkapje dat ik tegenkwam met reclame er op.
Daar ligt een aardig flink terrein braak dus......

Hier heb je het toch een beetje mis. Zo kan je inmiddels mondkapjes krijgen van vele voetbalclubs, en niet alleen uit het betaald voetbal. Maar zijn er ook mondkapjes te koop bij gerenommeerde modezaken. Op circusgebied, viel enige weken op circusweb al iets te lezen over mondkapjes van kunstenaar, ex-circusartiest, Rolf Knie in Zwitserland. Kansen in elk geval voor menig circus om mondkapjes met logo te verkopen. Bovendien affiches langs de straat mogen bijna nergens meer en zijn onbetaalbaar. Wellicht bieden de mondkapjes hier nog eens een oplossing in.
Overigens lukte citeren wederom niet vandaar dit citaat even vet weer gegeven.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo aug 05, 2020 8:29 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5416
Locatie: Belgie
Mooie mondkapjes van het wielerteam alvast!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 06, 2020 7:12 am 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
seit Mitte März im Shop des Circus Probst erhältlich....

https://www.circus-probst.de/product-page/gesichtsmaske


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 06, 2020 1:03 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5416
Locatie: Belgie
Ook zeer mooie mondkapjes van Circus Probst klopt,
ik maakte er in maart reeds promotie voor op dit forum.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 06, 2020 4:25 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ik schreef:

Citeer:
Het kan aan mij liggen, maar dit is het eerste mondkapje dat ik tegenkwam met reclame er op.
Daar ligt een aardig flink terrein braak dus......


en daar kwam een reactie op.
Het ging mij daarbij om pure reclame. Niet specifiek om speciaal geproduceerde mondkapjes, daar kende ik het bestaan wel van.
Dat is meer voor mensen die er (te) veel geld voor overhebben! Of die iets willen wat een ander niet heeft....
Nee, ik bedoelde gewoon simpele reclame. Voor producten of bedrijven. Zoals die van de Circusploeg dus wel zijn.
En die van Circus Probst, al hadden die wel wat creatiever gekund.

Reis dagelijks per OV, kom nooit iets in die richting tegen.
Ja, 'Er gaat niets boven Groningen'. Maar dat vind ik lichte zelfoverschatting.....
Maar verder in ruime mate bijna uitsluitend witte of lichtblauwe. En aardig wat zwarte.
Moet toch wel aantrekkelijk zijn voor bedrijven. En voor de gebruiker, wanneer ze gratis worden uitgedeeld!

Kiek es an: JM Promotions (http://www.jmpromotions.nl) maakt ze, al vanaf 0,15 cent per stuk:

Afbeelding

Blijft als een paal overeind: die van de Circusploeg vind ik verreweg de mooiste! Maar dat komt wellicht door de persoonlijke interessesfeer!

Deze mag er trouwens ook wel zijn:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 06, 2020 8:27 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5416
Locatie: Belgie
We gaan ze in alle mogelijke ontwerpen nog zeer vaak,
mogen aanschouwen en zelf dragen komend najaar-voorjaar dat is zeker!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr aug 07, 2020 4:03 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ja, wat dat betreft hebben jullie in België een flinke voorsprong op ons! Gelukkig.........?!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr aug 07, 2020 8:00 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5416
Locatie: Belgie
Als de Belgische virologen er voorstander van zijn, zullen wij burgers het maar doen zeker,
zij zullen (hopelijk) wel weten wat het beste is!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za aug 08, 2020 3:34 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Las vandaag in de krant een ingezonden brief in dit verband waarmee we toch weer bij het circus uitkomen!

De schrijver had zich -net als ik overigens- uitvoerig verdiept in het wel of niet functioneren van niet-medische mondkapjes.
Volgens de meeste virologen gaat daar geen enkele beschermende werking van uit.
Ze dienen enkel om de mensen eraan te herinneren dat we in een 1.5-meter afstand-situatie verkeren.
Een reminder dus.
De briefschrijver eindigde met te zeggen dat men dan evengoed een rood clownsneusje op kon doen, dat werkt dus evenzeer ter herinnering!

Waar ik aan toevoeg:

En bovendien ademt dat heel wat prettiger en is veel minder gedoe.....


Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.