Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:08 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di nov 16, 2021 4:38 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Hier stond tot voor kort een erg leuk verhaal over Cirknus, een kleiner circus dat onder meer in de zorgsector werkzaam is.
Inclusief een (grote) hoeveelheid publiciteit, waar sommige grotere circussen jaloers op konden zijn.
Maar om onbegrijpelijke redenen heeft de initiatiefneemster (Janneke de Vries) laten weten dit in het geheel niet op prijs te stellen. En verzocht dan ook om verwijdering.
Er zouden dingen niet kloppen, zo betreft het helemaal geen nieuw circus in de zorg
Bovendien was er geen toestemming verleend voor het overnemen van de geplaatste afbeeldingen, maar dat is niet gebruikelijk op een forum.
Dus was de enige optie alles maar te verwijderen.
Erg jammer, want we signaleren nu eenmaal graag alles wat er in de wereld op het gebied van circus -en dus ook daarvan afgeleide zaken- gebeurt.
De enige reden die ik kan bedenken is dat Cirknus iets te verbergen heeft dat niet in de openbaarheid mag komen.

Ook lezers reageerden al positief. Zo kwam er een pb binnen met de tekst:

Citeer:
Onderwerp: Nieuw Circus in de Zorg: CIRKNUS !!

Wat ONT-ZET-TEND leuk!


Inderdaad, want dat was het. Maar helaas van zeer korte duur!
Gelukkig zijn er nog altijd voldoende bedrijven en instanties die (gratis) publiciteit wel op prijs stellen!


Laatst gewijzigd door Didier op za nov 20, 2021 2:25 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 18, 2021 4:23 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En wat lazen we deze week in Haren/de Krant: https://www.harendekrant.nl/nieuws/circ ... lionsclub/

Nieuws:
Circus in De Zonnehof dankzij Lionsclub


Afbeelding

Onlangs heeft een minicircus haar tenten opgeslagen in De Zonnehof in Haren voor een paar voorstellingen in een knusse sfeer.
De naam van het circus is dan ook Cirknus.
De kosten werden betaald door Lionsclub Haren-Groningen.


Aimée Staal uit Haren, die betrokken was bij deze verrassing, zegt: “De voorstelling was bedoeld voor alle groepen bewoners van de Zonnehof, compleet met suikerspinnen en popcorn. Het is een heus circus.”
De Lionsclub zet zich in voor maatschappelijke doelen en de ouderenzorg heeft daarbij de speciale belangstelling.
Aimée zegt: “De Lionsclub is ook in gesprek met de Zonnehof over het aanleggen van een beleeftuin voor de bewoners en binnenkort zullen we op zoek gaan naar sponsors hiervoor. Hiermee bereiken we ons doel om lokaal mensen te helpen.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 20, 2021 2:26 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Graag aandacht voor het gewijzigde 1e bericht!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 20, 2021 2:48 pm 
Offline

Lid geworden op: di nov 01, 2016 5:51 pm
Berichten: 348
Didier schreef:
Hier stond tot voor kort een erg leuk verhaal over Cirknus, een kleiner circus dat onder meer in de zorgsector werkzaam is.
Inclusief een (grote) hoeveelheid publiciteit, waar sommige grotere circussen jaloers op konden zijn.
Maar om onbegrijpelijke redenen heeft de initiatiefneemster (Janneke de Vries) laten weten dit in het geheel niet op prijs te stellen. En verzocht dan ook om verwijdering.
Er zouden dingen niet kloppen, zo betreft het helemaal geen nieuw circus in de zorg
Bovendien was er geen toestemming verleend voor het overnemen van de geplaatste afbeeldingen, maar dat is niet gebruikelijk op een forum.
Dus was de enige optie alles maar te verwijderen.
Erg jammer, want we signaleren nu eenmaal graag alles wat er in de wereld op het gebied van circus -en dus ook daarvan afgeleide zaken- gebeurt.
De enige reden die ik kan bedenken is dat Cirknus iets te verbergen heeft dat niet in de openbaarheid mag komen.

Ook lezers reageerden al positief. Zo kwam er een pb binnen met de tekst:

Citeer:
Onderwerp: Nieuw Circus in de Zorg: CIRKNUS !!

Wat ONT-ZET-TEND leuk!


Inderdaad, want dat was het. Maar helaas van zeer korte duur!
Gelukkig zijn er nog altijd voldoende bedrijven en instanties die (gratis) publiciteit wel op prijs stellen!


BE-LACH-E-LIJK, zo een ''verwijdering op verzoek''.
En dan de stortvloed aan vragen, die zo een merkwaardige houding oproept ....
Waarom zou je zoveel positieve berichtgeving niet gepubliceerd willen hebben?
Wat zit hier achter, wat is hier aan de hand? Waarom reageerde de genoemde dame hier zelf niet, in het draadje?
Wat zou haar daarvan kunnen weerhouden? Volgens mij helemaal niets!
ONT-ZET-TEND jammer! Oelewappers!
#cirknus

_________________
Zand, Zaagsel, Mensen, Dieren en Sensaties: wat een heerlijkheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 20, 2021 10:47 pm 
Offline

Lid geworden op: di nov 01, 2016 5:51 pm
Berichten: 348
Citeer:
Er zouden dingen niet kloppen, zo betreft het helemaal geen nieuw circus in de zorg


Welnu, dat is een aperte leugen.
En leugens, groot of klein, worden altijd door de tijd ingehaald, en soms gelogenstraft.
Het is, voor een nieuweling hier op het forum, geen al te beste entree.

Hoe zit het dan wel?
De website, waar inmiddels screenshots van zijn gemaakt, spreekt dus wel degelijk van zo een ''circus in de zorg'' concept.

Zal ik het tenslotte even herhalen, in de eigen woorden zoals deze te vinden zijn op de website (cirknus.nl)?

Citeer:
Cirknus verzorgt spetterend circus entertainment voor senioren, dementerenden en beperkte mensen in hun eigen zorginstelling.
Bent u op zoek naar een optreden voor in verpleeghuis, woonzorgcentrum of zorgboerderij?
Cirknus biedt een keer iets anders voor in de zorg en neemt uw cliënten mee in de magie van het circus...
Cirknus geeft knusse, betoverende circusshows, helemaal aangepast op uw bewoners!
Professioneel, coronaproof entertainment met een gezonde dosis humor.
Cirknus zorginstelling circusshow


Of de willekeurige Google-search, die het volgende resultaat oplevert:
Citeer:
Cirknus: Entertainment voor zorginstellingen.


Ik weet het niet hoor, maar mij lijkt het voldoende duidelijk te zijn.
Verder informeert men de lezer op genoemde website ook nog even verder over de diverse beschikbare pakketten, zoals deze zijn af te nemen.
Hoezo, ''dingen kloppen niet'' en glashard ontkennen dat het hier ''een circus(achtige) productie gericht op de Zorg'' betreft?

De betreffende acts, zoals ook op Facebook (fotobeelden) gepubliceerd, heb ik destijds zelf in uitvoering gezien, nota bene bij Sijm, het is echt allemaal waarachtig aardig in haar uitvoering, de mensen achter Cirknus keken de kunst kennelijk af bij de voormalige broodheer.
Dat is iets wat wel vaker gebeurde, en zulks zal nog vaker gebeuren - dat is op zich ook helemaal geen probleem.
Doorgaans draag ik allerlei uiteenlopende initiatieven een warm hart toe en wens ik iedereen die zijn of haar nek durft uit te steken veel succes toe.

Ergo: ik gun iedereen het beste en een goed belegde boterham.
Maar kom hier niet met flagrante leugens, of slappe leugentjes om bestwil.
Dat is vragen om gedoe.

Enne, nee, onder geen beding zal ik mijn woorden hier inslikken en/of (doen) verwijderen.

_________________
Zand, Zaagsel, Mensen, Dieren en Sensaties: wat een heerlijkheid.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.