Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 08, 2024 2:31 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mei 16, 2009 9:10 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7477
Locatie: Maassluis
Circus Stiletto komt pas in augustus in Carré. En nu al begint Henk vd Meijden de Privé paginas van de Telegraaf te vullen. Ons staat nog wat te wachten. Hier een voorproefje....

Ellen ten Damme het circus in door Vanessa Bontje

AMSTERDAM - Ellen ten Dammes langgekoesterde wens komt uit. Ze gaat het circus in! "Als kind was ik een fanatiek turnster en droomde ik van een carrière in de piste”, vertelt de artieste. "Pas nu ik in de veertig ben, gaat het eindelijk gebeuren. De hele maand augustus sta ik in Carré als leading lady van Circus Stiletto.”

Ellen ten Damme is in haar nopjes met haar nieuwe carrièremove. „Als ik als kind had geweten dat er een circusopleiding was, zou ik er vast en zeker heen hebben gewild”, lacht de 41-jarige artieste. „Maar daar dacht ik als Drents meisje, geboren in Warnsveld, niet eens aan. Jammer, want ik zou met al mijn turntechnieken geen gek figuur hebben geslagen.”

Al die turncapriolen kan Ellen, die momenteel nog met haar voorstelling Durf Jij in de theaters staat, in de praktijk gaan brengen. „Ze zal voor onverwachte verrassingen zorgen”, verklapt Circus Stiletto-producent Henk van der Meijden. „Het was al een visitekaartje van Ellen geworden dat ze veel van haar optredens begon met op haar handen over het podium te lopen. Maar Ellen zal nu met haar hele hart en ziel een sensationele entree maken in de circuswereld.”

Vervolgt: „Ellen heeft altijd al een voorliefde gehad voor de echtheid van het aloude circus, dat zij nu met haar aanwezigheid een trendy en hedendaagse facelift zal geven. Het wordt, denk ik, een van de grootste uitdagingen in haar carrière.”

„Mijn vrouw Monica en ik vinden dat Ellen deze kans verdient. Ze is een performer van wereldformaat. Een multitalent!”

Het publiek zal een Ellen zien zoals het haar nooit eerder heeft gezien, zegt Henk. „Spannend en sexy met extravagante kostuums van Jan Aarntzen. De choreografie en regie zijn in handen van Stanley Burleson. Ellen wordt omlijst door zes acrobatische dansers, van onder meer So you think you can dance, een liveorkest en door macho mannen.”

Ook Ellens geliefde typeringen van Blondie, Nina Hagen, Marlène Dietrich en Hildegard Knef zullen hun entree maken in de circuspiste.

http://www.telegraaf.nl/prive/3936185/_ ... _in__.html

http://news.google.com/news/story?ncl=h ... s-in&hl=nl

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.